Tänään olen onnellinen siitä...

Vauva on edelleen tyytyväisin ja helpoin, muutaman kerran itkenyt kunnolla - muuten vaan tuhisee, röhkii tissin perään "tissipossu" on nykyinen lempinimi, hymyjä sadellut 2 tunnin iästä lähtien <3 23-6.00 syö kerran tai kaksi :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea Nipsumukille!

Käyty äänestämässä ja samalla heitetty sellainen 7 km lenkki paahteessa ja väriä aivan varmaan mun kalpeisiin kasvoihin tarttui. Reissussa tulu kysyttyä 2 kummia ja toiset 2 varmaan illalla. Mä oon onnellinen!:love7 Eli ristiäisjärjestelyt etenevät ja mä jaksan lenkkeillä vaikka vauhti onkin hidas.

Hannastiina, mä niin haluaisin kirjotella samanlaisia päivityksiä kuin sä! Mutta odotellaan ja odotellaan!

Kävin aamulla labrassa ja selvisin 30 hengen jonosta alle tunnissa. En pumpannut maitoa etukäteen kun en jaksanut putsata pumppua ja en jaksa oikein pumppailla ja hiukan stressasin kuinka menee. Mutta mitäs mitäs, täällä mies ja vauva nukkuu edelleen :grin Jee! Oli hyvä maitotankkaus aamulla ja nyt mä hipsin koneelle, jotta ehdin kirjoittelee ennen heräilyä ja seuraavaa syöttöä. Ja sitten nukun päiväunet :)

Joo, talonrakennus alkaa ens viikolla. Jospa tää nassikka syntyis viikonloppuna. Taatusti tulee rankka puoli vuotta, kun tuo kakkonen lähtee syksyllä kouluun. Mutta jospa pää ja parisuhde kestää tän urakan. Meille tulee onneks valmispaketti, joten itselle ei jää niin hirveästi hommaa.

Selvittiin 6 vuotta sitten kahden pienen lapsen kanssa tän asunnon remontista, jota mies teki kolmivuorotyönsä ohella. Uskon, että selvitään tästäkin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sain uudet silmälasit ja aurinkolasit vahvuuksilla!!! Jee... (Kun ei nyt muuta iloittavaa ole vielä)

Takaisin