Tänään olen onnellinen siitä...

Mies on parantumassa kolme päivää kestäneestä hirmukuumeesta. Haluaa pikku kävelylenkille, joten kohta poika vaunuihin ja ihan rauhassa kolmestaan tepastelemaan.

Pikku-ukko nukkui yön äidin kainalossa, kun olin vaan niin väsynyt, etten jaksanut alkaa nostelemaan edestakaisin. Otti välillä hörppyä, välillä halusi vain paijausta - ja niin me nukuttiin vissiin yhdellä vaipanvaihdolla aamuyhdeksään saakka!

Pääsen käymään mökillä! Vaikka vaan päiväseltään niin Aah! Tyttö meni eilen isovanhempien kanssa ja tänään haetaan se kotiin <3 olikin jo ikävä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään tulee Suomen peli eikä mies oo lähössä Riihimäelle, kiitos Tontun (tältä kantilta katsottuna)!

Beibe on viikon vanha! :flower Ja huomenna juhlitaan meitsin ikääntymistä. Tai itse voisin juhlia vaikka sitä että ehdin juurii ja juuri pyöräyttää esikoiseni ennen kuin pelottava 35 tuli täyteen. Mies oli tänään ostosreissulla ja se oli niin ihana kun piilotteli lahjaa kaappiin :Heartpink:Heartpink Bebe sai samalta reissulta muumiammeen :Heartpink:Heartpink

Kaikkea on touhuttu perheen kesken... Käyty retkelläkin. Erityisen onnelliseksi mut on tänään tehnyt nuo vauvaäänet. Ihan kuin vieressä nukkuisi pikku possu! Ja mitkä murinat ja ärinät tuollaisesta heiveröisestä pikkunyytistä lähtee kun hän punnertaa punaisena kakkaa. :love7 Voi kun saus purkkiin nuo kaikki hetket talteen!

Meil hoetaan "Eih", "Eh" :grin Ja sit itkun jälkee lauletan Rihannan Umbrellaa "Eeh eh eeh eh ehe eheeh hee ehh.." :grin kuullostaa siltä, et melkei naurettais itkun perään.. Sellasta kiukun "loppua" :D

Alkaa paniikki helpottamaan, ja meillä on ollut oikein leppoisa yö, ja pari päivää. Osaan ottaa tuon satunnaiset itkut jo paljon paremmin vastaan, ja tuntuu muutenkin että tässä on jo hyvin sopeuduttu elämään maitobaarina lapsen ehdoilla.
Eiköhän se tästä! ♡

Isä on ihan huippu, en voi kehua sitä tarpeeksi. :)

Äitini ja pienen kanssa käytiin vaunuttelemassa ihanassa ulkoilmassa ja käytiin rantakahvilassa syömässä salaattiannokset. :) Mun äiti on ihan huippu! Äsken se jälleen lähti kotiinsa,mutta parin kuukauden jälkeen taas nähdään.

Meidän ihana vauvamme on 3 viikkoa vanha ja ollut tänään unelmavauveli. Ollaan aurinkoisen päivän ja merkkipäivän kunniaksi käyty kahvilassa ja pikku retkellä. Toukokuu on niin mun mieleen oleva kuukausi! :love017

Löysin vihdosta viimein mekon tulevan kesän juhliin ja tilasin. Toivottavasti on sopiva. Vielä tarviis jotkut asuun sopivat kengät sitten löytää. Mä niin odotan että pääsee juhlimaan! :dance011

Takaisin