Tänään olen onnellinen siitä...

Nukahdin illalla kesken Jhonny Deppin ja Orlando Boomin tuijottelun ja nukuin ilman vessakäyntejä melkein seiskaan asti. Ihme!!! Huolestuin jo, et onks asukki kunnossa mut potki onneksi takaisin kun aikani herättelin. Aurinkokin paistaa! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Uujee, mä NUKUIN viime yönä! Monta monta tuntia! Säännölliset supistukset loppu siinä ennen yhtä ja sillon mä päätin kokeilla onneani ja sain nukuttua. Maailma näyttää heti paljon paremmalle kun on saanut nukuttua.

Hahhahhaa!!! Nii just, eipä siinä tosiaan kauempaa mene :D
Miehiltä tähän vaaditaan tosiaan se minuutti (jos sitäkään) ja naisilta puol elämää ja kroppa jne jne... Reilua? No ei, mutta miehet ei saa kokea tätä kaikkea ihanaa... Helvetin kipeitä potkuja, närästystä, kipuja joka puolella, pukamia siellä, pukamia täällä, leviävää toosaa joka vuotaa millon mitäkin, vuotavia tissejä ja lopuksi vielä repeävät paikat ja kasaan kursittu vittu!

Ihanaa aikaa olla raskaana! :D

Sori vaan ronski kieleni... Nyt ei jaksa hienostella!

Hui, ystäväni on synnärillä puskemassa :Heartpink saa jännittää koko ajan ja odottaa uutisia!! Hui, kohta sitä ite on samassa tilanteessa. En tiiä johtuuko tämä kauhia hikoilu siitä kun elän "hengessä" mukana:smiley-ashamed004 tuntuu että tukehdun ku niin kuuma! Ihana päivä vaikka itsellä kauhia olo muuten!

Muokattu viimeksi:
Mun tekis mieli kovasti laittaa jolleki nuo "huonoa kieltä" ja "tyhmä". Saanko? :rolleyes:

(muoks. en siis viittaa mitenkään erityisesti yllä oleviin, taikka Spirrellä oli kyl vähän huonoa kieltä :grin)

Mun lapsi on kyl laitettu alkuun jollain one second-tyylillä..

Hahhahhaa!!! Nii just, eipä siinä tosiaan kauempaa mene :D
Miehiltä tähän vaaditaan tosiaan se minuutti (jos sitäkään) ja naisilta puol elämää ja kroppa jne jne... Reilua? No ei, mutta miehet ei saa kokea tätä kaikkea ihanaa... Helvetin kipeitä potkuja, närästystä, kipuja joka puolella, pukamia siellä, pukamia täällä, leviävää toosaa joka vuotaa millon mitäkin, vuotavia tissejä ja lopuksi vielä repeävät paikat ja kasaan kursittu vittu!

Ihanaa aikaa olla raskaana! :D

Oon niin samaa mieltä! Kaverini katsoi mua ihan kieroon, kun sanoin sille ettei raskausaikaa tuu ollenkaan ikävä monien asioiden takia. En tiedä luuliko hän, että olen epäkiitollinen raskaudestani (not!). Toi on vaan niin totta (huom. kaverini ei ole ollut raskaana).

Minä en pysty nykyisin tuottamaan järkeviä lauseita, tämä raskaus on pehmentänyt aivotkin! Työlästä lukia omat postaukset :D

Jeee!! Mä saan kohta ton likan vähäksi aikaa hoitoon. Saan rauhassa käyttää koiran ulkona ja sit linnoittaudun sohvalle! YKSIN!! Ihanaa!

Mun tekis mieli kovasti laittaa jolleki nuo "huonoa kieltä" ja "tyhmä". Saanko? :rolleyes:

(muoks. en siis viittaa mitenkään erityisesti yllä oleviin, taikka Spirrellä oli kyl vähän huonoa kieltä :grin)

Mun lapsi on kyl laitettu alkuun jollain one second-tyylillä..

Lällislää! :p

Mä saan kädet nyrkkiin ilman että rystysiin ja ranteisiin sattuu. Ihan vähän pistelee sormien päitä, mutta kämmenselät on melkeinpä kurttuiset, kun turvotus on pitkästä aikaa laskenut edes tän verran.

Vaikka päivällä marmatin mahdollisista vauvakutsuista, ni joudun nyt nöyrtymään sen verran ja myöntää et olin tosi otettu ja juhlat oli ihan täydelliset! Kaikki ihanat ihmiset paikalla,herkuttelua luvan kanssa, käsihoito.. Voiko raskaana oleva nainen muuta toivoa?

Määki oon kateellinen. Mäkin olisin ehkä ihan silleen semi-ina-pikkuisen halunnut saada vauvakutsut :rolleyes:

Ja noi sun kutsut Lälly kuulostaa kyllä oikeesti kivoilta!

Aavistelit näköjään oikein Lälly :eek: :) Ihan tyhmää painetta noista juhlista kyl tulee, mut kiva että oli kivat pirskeet :)

Mulle sopi just tää (melkein) täydellinen yllätyksellisyys. Jos mies ei olis osoittanut eilen moista siivousintoa ni en olis tajunnu mitään, ja siitäkin heräs pelkkä epäilys. En osannu siis mitään paineita ottaa, ja mun ilme oli kuulemma näkemisen arvoinen. Aika vekkuli toi mies ku oli eilen sujauttanut appiukon synttäreillä siskolleen meidän vara-avaimen, joilla olivat sitten päässeet laittamaan kaiken valmiiks sillä välin ku mut oli hämätty ostoksille. Mut voitte vaan kuvitella mikä herkku määrä mulla on täällä tuhottavana.. Yhen kakun sain pistettyä mukaan, mut kaiken muun joudun varmaan popsimaan itse :oops:

Takaisin