Tänään olen onnellinen siitä...

Meidän esikoinen 4v nukkui koko yön omassa sängyssä!!! Olen tätä yötä odottanut... En ole vaan jaksanut ite tsempata yöllä sitä sinne "pakottamaan" kun on tottunut tulemaan aina viereen. Vähän se nyyhkytti yölläkin että tulis viereen mutta menin sitten silittelemään niin nukahti omaan sänkyyn takaisin. Ja toisen kerran kävin makoilee sen vieressä pari minuuttia niin nukahti uudelleen. Ja aamulla 7:45 tuli meidän viereen iloisena, että "äiti, minä onnistuin!! Nyt on aamu" Voi sitä riemua! Tästä on suunta vain ylöspäin. Mäkin nukuin paremmin :):):)

Hei jee, oon saanut kaikki huonekaluni melkeinpä varmasti myytyä. Tänään mennään miehen kanssa mun asunnolle pakkailemaan viimeisiä hilkkeitä ja samalla teen tavarakauppoja. Jee, hoitolaukkurahaa! :p

Tääl huumorilla.... Foorumilla (miks mä kirjotin huumorin) kyl unohtuu paskat ihmiset seinän takaa! :)

En oo päässy :(

Eilen irtos iso pala limatulppaa joskus päivällä ja melkeenpä siitä saakka supisteli aamu 04 asti ihan hirveen kipeesti. Supistukset ei kuitenkaan tullu tarpeeks säännöllisesti että olisin edes ajatellu lähteväni näytille tai synnyttään. Aamulla ne sit rupes helpottaan ja nyt on vaan umpeenturvonnu alapää, kipee häntäluu ja kosketusarka maha.

Mä oon siis tässä aamuni iloks lukenu teiän juttuja mutta ei oo vaan ollu kommentoitavaa. Keskustelun seuraamisessa on ollu ihan tarpeeks hommaa :)

Niinpä niin. Se on kumma laite tuo tiskikone, kun niitä astioita ei kuitenkaan laiteta sinne, vaan edelleen hillotaan tiskialtaassa. Itse ärähtelen aina välillä, että miksi pitää tehdä sinne sellainen astiapyramidi, missä lillii kylmää, rasvaista vettä? Miksei voi laittaa suoraan koneeseen? Ihan parhautta on sellainen keko, mihin on aseteltu paistinpannu päällimmäiseksi. Siinä kohtaa tapaan vinoilla, että etkö pelannut pentuna Tetristä...

Takaisin