Tänään olen onnellinen siitä...

Kierrettiin tänään lisää asuntonäyttöjä ja tuntuu siltä että kyllä me sopiva koti löydetään vaikka tän hetkinen ykkösvaihtis menisi muualle. Ja meillä oli käynyt ihan kivasti katsojia näytössä ja ilmeisesti yksi perhe olisi tulossa vielä katsomaan viikolla uudelleenkin. Siit se lähtee :)

Itse pääsin kans viime raskaudessa veljeni pojan kummiksi, oli kuuma elokuu ja ahdas asunto- hiki valui noroina pitkin persusta ja jalkojen taustaa..mutta pysyi onneksi vauva sylissä:p, ikävä siinä silmätikun roolissa vaan hiota kun sika-ja rääkyä vielä liikutuksesta samalla..pystymättä nenää niistää:rolleyes:

Te ette usko että kukaan täysipäinen voi postata näin mutta minäpä teen sen!!!!! Olen kerrankin onnellinen KELA:n toimintaan, taivas minkä yllätyksen ne antoi ja vielä mukavan sellaisen näin sunnuntain myöhäis-iltaan! Oon niin onnellinen, niiin onnellinen!
Olen siis ollut oikeastaan alkuvuodesta saakka tähän äitiyslomaan saikulla ja saanut jo kelan sairauspäivärahaa, sain päätöksen helmikuussa kuin pientä summaa saan (vaikutti muutto uudelle paikkakunnalle josta vähennetään megamaaliset matkakulut ym) päiväraha putos PUOLELLA PÄIVÄSSÄ. Millä summalla oon nyt kituuttanu pari kk:t ja taipunut kohtalooni olla peeaa koko ajan. Niin nyt menin kattomaan "vahingossa" joko olis äippäraha päätös tehty, niin huomasin että saikkupäiväraha oli käsitelty uudestaan ja sitä on koko ajan maksettu se puolet liian vähä, joka nyt maksetaan takaisin. Hurraa! Hurraa! :dance018:dance011:dance008 te ette usko kuin helpottaa tähän tilanteeseen. Mieshän toki tienaa ja ei mitään hätää, mutta MINUN OMAT tuloni ovat kokenee murska menetyksen ja nyt saan takaisin ropekoita, yllättäin tulee takaisin lähes kuukauden palkka, joka maksetaan jo ylihuomenna!

Tein tulevista vaatehankinnoista listat ja järjestelin vaatekaapin!
Tänään myös tein pelilöytöjä, lautapelejä lapsille sadepäiville halvalla..
Tein myös listan peleistä mitä haluan vielä hankkia tähän taloon :)
Listat, hajamielisen pelastajat <3

Ja yks mikä on tosi kiva on se, että vaikka kurkku on kipeä ja kuumetta pukkaa, niin silti jaksaa vielä tehdä tällaista hunsvotusta ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kauppareissu jo takana, mies vaihtaa kesärenkaita pihalla ja tytär pyöräilee ja piirtelee katuliiduilla, äidin oma pieni lepohetki sohvalla :) ihana ensimmäinen äippälomapäivä <3 aurinkokin pilkistelee pilven takaa (paitsi et se paljastaa kodin pölyt)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oottelen jännityksellä koska mun hyvä ystävä plussaa ku heillä on kans toiveena vauva. Niitä kun ei vaan voi ihan päivälleen tilata :grin Mut kiva seurata tilannetta vierestä, ku ite kävi tota samaa läpi vuos sitten :)

Nii ja oma tuuletus meinas unohtua! Puhelin latautuu, läppäri latautuu, sain latureista 20€ alennusta, käytiin syömässä ulkona ja nyt mulla on kädessä lasi kylmää jaffaa! Hyvin menee :)

Veronpalautuksia, jes.. Olin varma et mätkyjä tulee, kun sohlasin verokorttien kans kun oli kaks työpaikkaa + palkkaturvan jutut, mut saanki palautuksia enemmä ku koskaan ennen..ja tohon viel lisäks saan ilmottaa matkat..

Takaisin