Tänään olen onnellinen siitä...

Eilen harrastettiin hyvää ja läheisen tuntuista seksiä, viime kerrat ovat olleet lähinnä asentojen ihmettelemistä!
Ei edes kuin vähän polttanut kohdunsuuta seksin jälkeen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

37+0 ! :)

Ja näin tos muutama päivä unta piiiitkästä aikaa! Ja mitäpä näinkää.. Hengailtiin Röpön kanssa. Oiskohan miust ennustajaks. Seuraavaks jos hengaan jonkun foorumilaisen kaa ni ilmotan heti, et kellä on seuravaks lähtö synnärille! :grin

Niin who knows! :grin Ei oo kovin lähtöfiilis viel.. :rolleyes: Mut eihän sitä koskaan voi tietää millon se lähtö tulee!

Outs! Mä olin varmaan vierailija :) ei vielä mulle lähtöä... Just tein liikelaskentaa sohvalla enkä saanut tarpeeksi ja se on kummallista tän bilettäjän kanssa!! Tosin nukahdin ennen kuin tunti oli mennyt... :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Klo. 6.31 ja lapset nukkuu vieläkin!!!
Mie tässä ihan rauhassa heräilen ja ihmettelen..
Välillä aamut alkaa sellaisella jytinällä, että itse on mukana menossa vasta parin tunnin päästä :D
Eilen taas eka heräs 5.30, ihan liian aikaista pienelle lapselle, mutta tyttö menee isänsä rytmin mukaan..

Lapset, molemmat (!!!) samaan aikaan unilla!!
Vauvan peti valmiina, synnärikassi valmiina laturia vaille! :)
Turvallinen olo, jos lähtö tulee!

Kohta vois polkasta vähän pyörää ja maksaa laskuja 8)

ÄÄÄäääää mieki haluun sitä hiton pullaa!!! :smiley-angry017 En vaa edelleenkää jaksais ite ruveta yksin, kun väsyttää, mut tekis mieli!!!!!! :smiley-angry017

Mannaryyni en mäkään ois millään jaksanu, mutta oli vaan pakko saada tuoretta pullaa niin ei ollu vaihtoehtoja! Ja kyllä oli sen vaivan arvosta :)

Meil on enää munkkien paisto. Kohoomas ovat :grin Onneks miehen kaa kaksin tehää :P Ei tulis muute mittää ku hirmunen paine alamahalla ihanku puskettais alas kunnolla.. Vitsailtii et jäiskö munkit kesken ja lähettävä saikulle :D

Käsien törkyinen turvotus on laskenut eikä ihan kaikki enää satu. Mieskin tuli yöllä kotiin siivoon aikaan ja vain kevyessä humalassa, ja ollaan vietetty esikoisen kanssa kiva päivä. Iltapalaksi saan VIHDOIN JA VIIMEIN niitä lettuja! Eikä tarvi edes itse paistaa, kaksin verroin parempia ovat silloin räiskäleet!

:dance018

Takaisin