Tänään olen onnellinen siitä...

Että huomenna on viimeinen työpäivä ainakin tänä vuonna!!! Vaikka toukokuussa ne työt vasta alkaakin. Kysyin tänään tytöltä et mitä me sit kaikki päivät tehdään kun ollaan lomalla niin vastaus oli: odotellaan Hemmoa ja leikitään! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Palautusta n. 250€ ja koska työmatkavähennykset oli valmiiksi laskettu, ei tarvitse tehdä muutoksia.

Lapset on niin iloisia ettei tarvitse aamulla kiiréhtiä hoitoon- on ihana katsoa kelloa ysiltä ja miettiä kuinka nyt vielä pariviikkoa sitten olisi jo aamukahvilla töissä, silmät ristissä ja mieli stressissä..mutta nyt voi rauhassa lähettää isommat kouluun ja nauttia pikkuisten jutuista kotona! miestäkin näkee aivan erimalliin kun ollaan yhtä aikaa kotona!

^ Siellä se jo on toinen jalka kynnyksellä!

Mulle tuli perjantaihepuli! :hello2
Kuivumassa olleen vauvapyykin keräämisen ja laatikoihin viikkaamisen jälkeen silitin pikkukaverin lakanat. Vaihdoin meidän sänkyyn lakanat ja pesin likaiset. Tyhjensin tiskarin ja siivosin keittiön. Imuroin. Pesin lattiat. Kuurasin kylppärin. Pyyhin pahimmat pölyt. Ja nyt yritän yhyttää jostain sopivaa ulkoiluvaatetta, että voin lähteä kavereiden ja koirien kanssa vähän metsään happea haukkaamaan.

Näin käy, kun edellisen päivän vain makaa ja marisee. Lantio sanoo kyllä jo nyt, että illalla ja yöllä sitten särkee.

Kuulin hyviä uutisia veljestä :)

Jaksoinpa käydä kaupungilla ja sain tärkeimmät jutut siellä hoidettua. EI kyl yhtään jaksais ylimääräistä aikaa kaupoissa viettää

Viimeinen työpäivä takana, nyt viikoksi lomalle ja sit äitiyslomalle. Itkuksi meni, jotenkin niin vaikealta tuntuu ettei enää tarttee mennä aamuisin töihin... Pelottaa uusi tuntemattomaton elämä, mut jospa tähän tottuis pian. Nyt pitää hengittää rauhallisesti ja lopettaa itkun tihrustelu, iloinen asiahan tää on ja olen onnellinen, että tämä päivä on viimeinkin koittanut! :)

Tiedän stella tunteen! Jotenkin niin haikeaa vaikka kivaa olla lomalla. Mulla on niin ihanat työkaverit että tulee kauhee ikävä! Työtä ei tule... ;)

Mulla oli ihan samanlainen tunne. Mut se tunne tuli vasta kun työpaikan oven laitoin kiinni niin yht'äkkiä välähti. Jäin juuri äitiyslomalle! Teki mieli huutaa se keskellä kaupunkia :D

Tänään saanut vaan olla tekemättä yhtään mitään. Mies kaverinsa luona huomiseen ja mä meinaan tänään saunoa ja vaan hemmotella itteeni :)

Oli mukava kahvittelu siskon kanssa, onneksi jaksoin lähteä vaikka kotona ramasikin kovasti. Nyt kotiin jossa ruoanlaittoa ja leffaa ja mies osti herkkusipsejäkin. Kiva päivä ja sain tukan ja naamankin näyttämään about ihmismäiseltä!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mun onnenaiheet on nykyään kovin vähissä, mutta joka päivä voi onneks iloita siitä että laskettu aika ja myös se vihonviimenen parasta ennen päivä on taas yhen päivän lähempänä. Koitan siis keskittyä siihen ajatukseen tänään!

Tänään olen ollut oikeastaan onnellinen siitä, että auto on hajonnut! Rataskävely päiväkodille on ollut aikamoista, tänään sateessa ei paljoa naurattanut... Lupasin tytölle, et kotiin mennään sitten bussilla. No siitähän riemu ratkesi! Joo joo joo! Ihan onnessaan kun sai bussissa olla.
No mentiin sitten ihan kaupunkiin asti ja Hulluille päiville humputtamaan. Ei meidän mitään pitänyt ostaa, herkuteltiin kahvilassa ja ostettiin jotain hömppää.
Mies tuli hakemaan autolla töiden päätyttyä. Oli tosi kiva retki! :)

Takaisin