Muruska, oon niin kade! Voi ku pääsis itsekin. Mut en uskalla lähteä vaik auton sais jostain hommattua ku mökki reilun 200km päästä. Paitsi et suurimpana syynä on varmaan se et en jaksa tätä vessarumbaa alkeisoloissa, puskapissa ei ole mahdollinen ellei mies tuu pitää mua pystyssä ja nosta ylös(ei kiitos) ja kylmässä puuceessa ei kiinnosta rampata, etenkään 5krt/yö Nautin sit kesällä senkin edestä:)
Meil on sellanen 20minuuttia veneellä Kotkansaarelta. Vähän jänskättää ku yöllä varmaan joutuu heräämään huussiin muutamia kertoja. Pitää vissii laittaa vaippa yöksi :D Toivottavasti olo pysyy suht hyvänä sinne. Silloin ois viikkoja 35+3... Sit jos hätä tulee ni saunasynnytykseen tai mediheli :)
Veronpalautuksia tulee melkein 1000 e, ihan kiva jouluraha - minkä laitan kyllä säästötilille.. :)
Tänään taas tullut mietittyä tulevaisuuden hommia, mikä ois unelma-ammatti mitä lähteä oppimaan..
Opintolainaa tahtoisi enää ikinä ottaa kun olen ekankin kohta maksanut pois..
35+0! Synnytysosastoon tutustuminen oli sekä kiva että kamala (helvetti, mihin mä oon ryhtynyt? ). Enää ei ole montaa viikkoa, niin noita pikku vaatteita ja lakanoita likaamaan saapuu aivan uusi ihminen.
Oon ollut rakastunut vauvaan jo monta kuukautta. Varmaan sydän repeää, kun saan pojan rinnalle asti.
Eilen tosiaan tuli vihdoin se rv 36 täyteen! <3
Tän kunniaksi nukuin viime yön käymättä edes vessassa ja selvisin parilla kyljenkäännöllä!
Käydään nykyään miehen kanssa nukkumaan aina 21-22 välissä ja ite herään siinä 6-7 välissä :)
Viime yöt ovat olleet tosi hyviä ja uni on ollut syvää!
Kuukausi laskettuun aikaan! Sen kunniaksi pakkasin sairaalakassiin omat ja muksun vaatteet ja hygieniapussin. Ei jäänyt tilaa herkuille ja viihteelle, niille tarvii pakata oma kassi :)