Tänään olen onnellinen siitä...

Tasan kolme viikkoa vappuun ja eka virallinen päivä uudessa asunnossa!! :)

en vaan malttais oottaa, kun pääsee mittailee aidan pituutta, et saa jonkinsorftin kanahäkkiaidan, jotta meiän koira pääsee oleskelee takapihalla.. Siit se on varmasti todella oneissaan!

Ja hah! Sain palautuksia: "ei palauteta" 0,17snt :grin Eipähä ainakaa mätkyi!

Last edited by a moderator:
Nipsumuki: sulla oli kuvassa se elefanttivaate, meillä kanssa samanlainen ja ehkä oli aikaisemminkin asiasta puhetta. Mä taidan sitä tytölle käyttää myös vaikka sen oli tarkoitus aiemmin mennä miehen veljen pojalle. Mutta värit on enemmän meidän mieleen koska he tykkää hillitymmästä.

Joo ilmeisesti olin, mut ois se 17snt tikkari kyl tos verokirjees tullu ni ois saanu kaikki omansa takas.. :grin

Ai helpotus, yksi vaikein osa pihasta haravoitu, iso puu oli tiputtanut lehtiään aika kivan määrän.. Niitä tuli sitten haravoitua öööööhhhh, 1,5 h..
Ja nyt kävi selkään, jos ennen riitti yksi tauko 2 h:n sisään niin nyt jouduin pitämään 5 kertaa taukoa, selkäkipu ihan pisti nojailemaan haravaan..
Mutta samaa oli esikoisesta, muistan kun pari viikkoa ennen synnytystä pesin ikkunoita ja jo se oli tuskaa!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mansikanalutkin uusissa ruukuissa! :)
Seuraava operaatio onkin tän kuun puolessa välissä kun istutan vähän lisää muita lajeja :)

Miun pitää viel ootella kaikenmaailman istutusjuttuja.. Tään muuttorumban takia, et se vähä harmittaa.. No jospa sitä kerkeis jotai istuttelemaan ja touhuumaa, kun pikkanen syntyy ku saa omal pihal touhuta :)

Ihanan isoja summia palautuksia ootte saaneet! Mä vielä jännityksellä odotan ja viimeksi tuli mätkyjä. Sais ees pari sataa euroa, se ois iso raha äitiyspäivärahojen rinnalle!!! :smiley-angelic003

Ite olen opiskelujen jälkeen yleensä saanut 150 e takas, nyt kun summa oli lähemmäs 1000 e, niin ei vieläkään meinaa uskoa todeksi, mie kyllä ton viime vuoden laitoin tarkoituksella korkean prossan kun pärjäsin niin hyvin 800-900 eurolla kuussa ja tein paljon lisätöitä 8) ..
Ikinä en ole vielä mätkyjä saanut..
Opiskeluaikoina tuli aina parikyt senttiä takas, sekin kyllä ärsytti :'D

Jei, palautuksia näyttäis olevan taas tulossa, 1700 :grin!!!

Ja oon erittäin onnellinen että ei oo synnytys ihan vielä toukokuussa...huhhuijaa teitä toukokuisia!
SEHÄN ON JO TOUKOKUU OVELLA :smiley-ashamed004

Tulis jo se veroehdotus tännekin. Mun lopulliset palautukset tahi mätkyt kyllä selviää vasta myöhemmin kun ehdotuksesta puuttuu matkakulut, vuokrakämpän tulot ja menot. Lainatkin taitaa joutua itse lisätä vai onko ne siellä jo. Palautuksia odottelen kyllä silti, mielestäni pidin prossan aika korkealla.

Jee, eka virallinen mammalomapäivä!! Eilen sain laittaa toistaiseksi viimeisen ansiopäivärahahakemuksen ja tänään oli tehty jo maksupäätös. Nopeaa toimintaa Tehyn työttömyyskassassa.
Esikoisella alkoi vihdoinkin oikomishoito. Jos vielä yöllä sais nukuttua, ni ei ois huomenna neuvolassa verenpaineet pilvissä.
Mä saan odottaa verottajan päätöstä syksyyn miehen yrittäjyyden takia... Ois tietty voinu laskettaa kirjanpitäjällä arvion tuleeko palautusta vai mätkyjä.

Takaisin