Tänään olen onnellinen siitä...

Huihui: Myö ei enää ikinä oteta kämppää kys. Firmalta! Never! Saatiin toi entiselt vuokran antajalta mis asuttiinki viimeks kolme vuotta :) Tänää sinne lakifirmaan jonka kaut mennää vähintään purkaa soppari ja sit hoidetaa uuden kämpän soppari kuntoon. Tänään tuskin selviää täysin hermostumatta, mut soppari saatava purettua ainakin.

Rv 35! Uskomatonta että tää on kohta ohi. Vitsit että 9kk on pitkä aika!
Mutta nyt viikot tuntuu menevän mulla vauhdilla, aina on viikonloppu. Sain sairaalakassin pakattua, tutit, rintapumppu keitetty. Mummoilta työvuorolistat tilattu.
Ihana aurinko! Vielä pistän narsissit ulos ruukkuihin! :)

Töissä olin hyvällä fiiliksellä ja tein mitä viitsin - enää kolme päivää, tuskin kukaan odottaa mun edes tekevän siellä mitään.

Jaksoin hyvin spinningissä ja olin sielläkin hyvällä mielellä. Kävin vielä salilla tekemässä selkäliikkeitä. Hah, nauran siellä aina sisäisesti kun katson ihmisten, lähinnä miesten, reaktioita kun pallokalana siellä puuhastelen. Kyllä sinne raskaana oleviakin mahtuu, haa, siinäpä tuijotatte!

Mielessäni pyörii biisi: Pitää olla pikkuisen paksu, pitää olla pikkuisen tukeva... ;-) kivaa iltaa kaikille!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meinas tulla iltalenkillä pissat pöksyyn ku sekoilin sanoissani. Oon siis alkanu sekottaa kahesta sanasta yhen tai sit ne vaan vaihtuu keskenään. Piti sanoo koiralle et meeppä ny tekemään ne kakat ni sanoin et mee tekemään namit! (meillä siis namipussi koiralle aina lenkillä mukana ja keskusteltiin niistä vast miehen kanssa). Hirveet naurut ihan hassusta asiasta. Oli hulvaton lenkki! Löin kyl tänään pääni keittiön kaappiin et johtuisko tää sekoilu siitä? :D

Tuttua toi sanasekoilu!
Mun piti yks päivä sano "suupielessä likaa" ---> "huulipielessä likaa".. :D Ei vissiin oo mikään sana, siis kehitän jo ihan omaa kieltä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oon onnellinen mun ihanasta aviomiehestä, josta tulee ihan loistava isä <3 ja saan olla ylpeä hänestä, kun on kaikkien näide raskausongelmien keskellä jaksanu tukee mua. Ja on onnistunu mun herkkuhimojen keskellä elään ja pudottanu painoo 20kg, eli välitavotteen on onnistunu saavuttaan. :) Niin ja oli ihana syödä aamupalaa tänään yhdessä, kun minä harvoin tähän aikaan jaksan vielä ylös nousta. <3

Ihana päivä! Vähän kun vielä lämpenee pääsen pesemään meidän ulkokalusteita ja saan romahtaa siihen pehmeälle terassisohvalle juomaan kahvia! Tätä on koko kylmä talvi odotettu! :happy093

Niin kaunis ilma. Rauhallisia lenkkejä Pyrymurun kanssa ja pientä puuhailua. Tralalaa! Ehkä taidettiin ton miehen kanssa illalla pitkästä aikaa jotain puuhaillakin... :)

Takaisin