Tänään olen onnellinen siitä...

Huomenna lakitoimistoon juttelee tästä meiän jutusta. Vittu onneks ees jotenki menee eteenpäi!!! :)

Mies soitti tänää PKO:n lakitoimistoon, et ois S-etulaisina saatu ilmanen käynti lakineuvonnassa ni oli joku vastannu mulkusti, et ei. Joensuun Kodit on asiakkaita, et ei. Mut ny huomenna toiseen paikkaa neuvottelee! :)

Tein piiiitkän lenkin. Tosin hiukan heikoin seurauksin, mut silti!

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä, Mannaryyni!

Huh, 2,5 kuukautta käsittelyssä roikkunut vanhempainrahapäätös olikin vain unohtunut Kelalta, ja käsittelijä oli ollut viimeiset kolme viikkoa saikulla. Mä ehdin jo kuvitella vaikka mitä kauhuskenaarioita, kun sieltä ei kuulunut mitään vaikka pommitin puheluilla ja sähköisen järjestelmän viesteillä. Päätös tulee kuulemma huomenna, eli ei edes äitiysloma ehdi alkaa!

Ainii... Vieläkään ei oo kutsuttu töihin kun oon ollu 2. päivä huhtikuuta asti työttömänä työnhakijana. Eikai ne enää pyydäkään... Perjantaina alkaa virallinen äitiysloma

Muruska sen mun unen mukaan jouduit vielä töihin, tosin meijän firmaan ja toivon sitäkin suuremmalla syyllä että säkin pääset mammalomailee :)

HKI00550: mullakin alkaa torstaina mammaloma. Tuntuu aika hurjalta miten nopeesti aika on loppujen lopuksi mennyt. Keskiviikkona pitää soittaa työkkäriin viimeistä kertaa ja laittaa ansiopäivärahahakemus.... :)

Tämäkin piha haravoitu etupihaa myöten! :)
Miehen pihalla ois kyllä vielä puuhattavaa, mutta jos sit parin päivän päästä JOS lääkärineuvolassa ei ilmene mitään erikoista..
Laitoin myös tänään tonne seisomaan sellaisen kukkaruukkutikun (?), muistan kun aina lapsena halusin meidän pihalle kaikkia ihania puutarhajuttuja ja nyt kiihkoissani toteutan näitä puutarhan laittamisia yms :D Varastossa kaikenlaista kukkaruukkua ja viljelykehystä odottamassa kesää!
Nyt katselen pihalle ja huokailen onnesta :'D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Toivottavasti ei oo Lälly ennenuni!

Mie sain pakattua viallisen työtuolin takas pakettiin ja nyt odottelemaan ehjää tuolia (toivottavavasti). Pääsee sit testaamaan josko siitä ois imetystuoliksi :)

Kiitos vaan mutta siis on mulla vielä tämä viikko töitä! Tänään oli vika MAANANTAI töitä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ainut hyvä MAANANTAI töissä on se, että mulla on ens viikon maanantai viimeinen työpäivä!

Onnea on: mies, joka tekee välillä ruokaa ja siivoaa ja laittaa lapset nukkumaan Vaikka kieltäisin ;)
Onnea on: ihanat lapset, uusi ihana tulossa <3
Onnea on: haaveet, onneksi realistiset sellaiset meidän tulevasta yhteisestä kodista ja elämästä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mannaryyni: Siis mistä tää rivarikolmio pomppas, tarjosko ne hyvityksenä sitä teille sielt kaupungin kämpistä vai? Anyway, tosi hieno homma :)

Pystyin tallustamaan jo neljäntenä peräkkäisenä päivänä saman puolituntisen :) ihanaiset koirapojatkin niin nätisti hihnassa kiskomatta hiippaili miun tahtiin, vaikka ilmeestä näki, et reippaampi tahtikin olis maistunu. On se liikkuminen kivaa!

Takaisin