Tänään olen onnellinen siitä...

Oli erittäin mukava käydä kummityttöjen luona synttäreillä (heh, sekä äiti että tyttö on mun kummi´lapsia´:)), kauhean kiva jutella aikuisten(kin) kanssa kun viikko tiivistä lomailua takana!

Vauvanhuone on viimein valmis<3 remontoitiin yksi huone lattiasta kattoon, ja eilen naputeltiin viimeiset listat kiinni. Se tunne kun mies vielä kaivaa pinnasängyn paketin ja sanoo että laitetaan nyt loppuun asti kerralla...:") itku siinä pääsi kun saatiin pinnis koottua, ja kaikki muut vauvalle ostetut huonekalut paikalleen.. Viimeinkin pääsen pesemään kaikki vauvan vaatteet ja järjestelemään ne tuonne lipaston laatikoihin. Pikku hiljaa alkaa tulemaan fiilis, että tässähän ollaan enää sitä pientä tuhisijaa vaille valmiita<3

Mie jäin just äitiyslomalle. Onnellinen asia kyllä mutta TODELLA hämmentävää!!!! Mie oon aina ollu töissä... Miten päin mun pitää olla :happy090 :bounceOon ihan pöllönä nyt! En tajua tätä varmaan pitkäääään aikaan! :scratch

Äiti lupas lähteä ens viikon viikonloppuna mun kanssa Lapsimessuille jos oon yhtenä kappaleena ja voimat antaa periks! :)

Kiitos! Joidenkin meistä täytyy tämäkin rasti kantaa. Siitä hyvästä, että olen itse aprillipila, en tee jäyniä muille ja välttelen visusti uskomasta mihinkään koko päivänä.

Sanoin just miehelle et vauva saa syntyy millon vaan mut ei tänään. :) Kukaan varmaan ees uskois et pieni on syntynyt ku luulis aprillipilaks. :wink

Toinen hyvin nukuttu yö takana! Käänsin kerran kylkeä ja kerran kävin vessassa, mutten ottanut puhelinta käteen ja alkanut surffaamaan vaan tipahdin heti nukkumaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin