Tänään olen onnellinen siitä...

Huihuihui onpa ollut kadehdittavan nopeeta toimintaa kelalta! Omaa äitiyspakkausta odotellessa..

No ihmettelin iteki kui päätös äippäpaketista oli tehty seuraavana päivänä ja päätös postitettu sitä seuraavana. Vanhempainrahahakemukseen laitoin liitteiden viim. palautuspäiväks viikon siitä hetkestä eteenpäin ja tässä tulos. Hih, tosiaan Kela nyt yllätti nopeudellaan. Olipas muuten noi nettihakemuksetki selkeitä ja moderneja. Olipas hassua ottaa liitteistä kuva kännykällä ja se viel kelpas :)

Joo mäki käytin tota valokuvaus tekniikkaa! Tosi näppärää, siitäkin sopii kelaa kehua, mut siihen se taitaakin jäädä :grin

Vähän huonosti nukutun yön jälkeen silti pirteä olo, tää hyppää pyörän selkään ja sitten viedään esikoinen hoitoon ja miehen kanssa vähän kahdenkeskistä aikaa tiedossa :)
Kaunis ilma kaiken lisäksi!
Pitäisköhän käydä jossain kävelyllä ihan..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täällä 33+0!

Nukuin suht hyvin (ei ees porukoiden kissa tullut tällä kertaa mankumaan rapsutusta aamuviideltä), aurinko paistaa ja aamulenkillä tuli niin keväinen olo kun seuraili töyhtöhyyppien tohinaa pellon yllä. Moni muukin lintu siellä liversi mutta en tunnista kovin montaa tirpusta :p

Ja tänään tosiaan kavereiden kanssa vähän laatuaikaa ja hummailua :)

pitkä viikoloppu :Heartred Maanantaina "lomapäivä" eli varaston siivouspäivä.... Tänään ja huomenna vähän shoppailua, touhua esikoisen kanssa, huomenna nähdään ystäviä ja sitten tyttö menee mummulaan yöksi (eli YÖ KAHDEN :love022 ) ja sitten vauvakamojen kimppuun kunhan mies saa ne kaivettua varaston perukoilta... :p 3 viikkoa enää töitä. Vaikka vähän vihreänä lueskelen teidän äippälomalle jäämisiä :alien

Luulin että heräsin jo ihan kunnolla joskus ennen yheksää, mutta nukahdinkin näköjään vielä melkeen 3 tunniks miehen kainaloon ja nyt on levänneempi olo kun moneen moneen päivään (tai viikkoon!) :)

pätkittäin nukutun yön jälkeen pirteenä hereille - kaupunkipäivä pikkusiskon kanssa shoppailemassa... nyt viimeset (vasta ostetut) vauvan vaatteet pesussa :) tekis mieli ehkä leipoa jotain... ja aurinkoinen päivä:happy093

Kävin nukkumaan ysin jälkeen ja sain nukkua 7 asti! :)
Sitä edellistä yötä ei edes halua muistella, pelkkää hikoilua..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mie olen onneks saanu nyt nukuttua jo kolme yötä putkeen yllättävän hyvin, siitä kiitos fysioterapeutilleni joka käsitteli selästä jumeja auki. Välillä kun meni yöt kärvistellessä kipujen kanssa ja asentoa ettiessä. Nyt täytyy vaan ite muistaa tehä pikku jumppaa että pysyskin tuo selkä parempana.

Ei satu mihinkään! Pystyn olemaan risti-istunnassa ja poika hytkyttelee kivasti mahassa. Oon hirmu reippaalla mielellä (kaksi hyvin nukuttua yötä takana) ja erityisen iloinen siitä, että edessä on viimeinen työviikko puoleentoista vuoteen. :)

Meillä oli eilen juhlat hyvien ystävien kesken. Sain miehenikin ylipuhuttua juomaan alkoholia, kun tosissaan viimeks ollu puoltoista vuotta sitten humalassa ni halusin omaksi viihdykkeekseni nähdä mitä siitäkin tulee :rolleyes: Joi peräti kolme juomaa ja sit pitikin lähteä kotiin kun alko väsyttämään. Totes sit kotona vaan et ei tajua kuinka joku haluu itelleen ton olotilan. Mut mulla oli ihan sairaan hauska ilta, ja oli parasta viettää laatuaikaa aikuisten kesken vielä ennen lapsen syntymää :)

Tulin miehen viereen makoilemaan ja se tuhisee tossa ihan sikiunessa vielä mutta tuli silti ihan muhun kiinni ja käsi mahan päälle niin että vauvakin tais herätä isin kosketukseen :) Mä niin tykkään näistä päivistä kun ei oo kiire mihinkään!

Takaisin