Tänään olen onnellinen siitä...

Liisaa: Miekin unelmoin häistä.. Meiän oli tarkoitus alkutalvesta "karata" Canarialle ja siel ois meidät vihitty.. Häämekkokin oli jo tilattu syksystä, mut eihän se mahtunu miun päälle enää niin nyt kesällä on ollut tarkoitus käyä maistraatissa vaan.. Mut ehtona on, et se mekko mahtuu päälle! Eli täl mamalla Crosstrainer laulaa niin usein, kun on mahdollista! :D Onneks toi mekko on pysynyt salassa.. Pelkäsin et muutossa "anoppi" joka ei osaa pitää näppejään kurissa ja penkoo kaikki kuva-albumit jne lupaa kysymättä yms.. Mut piilossa on!

Vikaa päivää töissä tänään ja seuraavaksi töihin vasta joskus! Oon tyytyväinen, että paria saikkua lukuunottamatta sain oltua töissä loppuun asti vaikkei se aina ihan fiksua ollutkaan. Nyt on hommat suht kondiksessa ja iloinen mieli ja ihana aurinkoinen päivä. Yöunetkin olivat melko hyvät. :happy093Onnellinen :)

Mie taas haaveilin että meidät vihittäis järven rannalla :D Sukulaisia ja muutamia kavereita paikalle, joku juhlatila jostakin :)
En osais juhlia 200 vieraan kanssa, ei kuulu mun luonteeseen..
Jos mies haluaisi niin sais tietenkin kutsua vaikka ketä, mutta ite en kuin sukulaiset ja lähimmät pyytäisi..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mie en taas halua anoppia paikalle enkä tätä sen lempiminiää joka on esitellyt vakonsakin miulle ja miehelleni ko oltiin yövierailulla..... fucking pissis joka ei osaa olla paljastamatta edes omaa pikku pimpsaa..

joten tyydyn ettei miunkaa vanhempia oo toimituksessa mukana.. niin oon maistraatin kannalla. ärsyttävää, kun anoppi ja sen favourite miniä on tollasia..

mut pääasia, et meidät saadaan vihittyä ja saahaan se tehdä rauhassa ilman että kummallakaa ei pala hermot. :)

Siis Mannaryyni ymmärsiks mä ny oikein, että on esitellyt alapäänsä sulle ja sun miehelle ? o_O:eek: Siis jos oot kertonu aikasemmin niin anteeks en oo huomannu :)

En oo kertonu... Jooo... Paljastella ja keikistellä se kyl osaa.. Ei mitään häpyä koko likalla.. Sen jälkee ei olla kyl menty yökylään, et ollaan yövytty hotellissa ja anoppi ei tätä ymmärrä. Varmaa uskois koko asiaa jos sille sanos et miks ei mennä miehen veljelle enää..

Et ei oo siis mikää ihme, et tyydyn maistraattiin koska en halua, et se miun häissä keikistelee ja yrittää olla kaiken keskipiste..

No hyi helkutti mitä käytöstä :eek: Joo en minäkään menis kylää jos joku ois sielä toosa esillä ! :confused: Ja ymmärrän kyllä miks se maistraattikin miellyttää enemmän. Ties vaikka vetäis häissä alapää numeron myös. On kyllä tosi törkeetä ! o_O Ei voi ku ihmetellä. Ja eihän se anoppi tietenkää uskois vaikka sanoisit jos oikeen lempi miniä sattuu vielä olemaan

Sanoppa muuta! No onneks mie en oo semmonen joka haluaa olla keskipisteenä ni ei NIIN kirpase, että "joutuu" tyytyy maistraattiin. Ihan kiva se sekin on. Nii ja jos halua on nii kutsuu sit jälkikäteen kahville. Vaik meillä on suunnitelmissa et ilmotetaa asia vasta ristiäisissä, et tadaa! Mut saa nähä saanks itteni ahettua mekkoon viel heinäkuus :P

No jos ei muuten niin vähän laitat elmukelmua masuun ja jesarilla viimeistelet nii eiköhän se mekko sitte ainakin mahu päälle :p Tosi kiva ylläri ristiäisiin ! :)

Käytiin miehen kaa ravintolassa syömässä ja ravintolan tarjoilija intoutui kertomaan omista raskauksistaan. Mies siinä ihmetteli jälkeen päin et miten raskaus voikaan yhdistäää tuntemattomia. :)

Joillekin on ja joilleki ei niin kiva.. :p Joo varmaan siten ehk mahtuu jos ei muute mahtuis! Heinäkuu on muutenki melko tärkee kuu meille ni ois tosi kiva sillon päästä naimisii..:rolleyes: Vuospäivät sattuis samalle kuulle <3 paitsi et kihlajaispv on tammikuus, mut muut ois heinäkuus kuten meidän tarinan alku <3 :)

Oi, kun puhutte häistä niin tulee niin mieleen omat viime kesän häät <3 Ne meinas mennä totaalisen pilalle, kun meidän muka ystävät (kaasot) käänsi kelkkansa ja enää en oo ees väleis niiden kans, mut hyvä niin. Isosisko sitten pelasti olemalla kaasona ja häät oli just meidän näköset.. Itselläki oli ihan prinsessaolo koko päivän<3 melki itku pääs ku miehen veljentyttö(5v) sano et ei voi olla tuijottamatta mua, kun oon prinsessan näköinen <3 tässä oikee herkistyy kun muistelee..

Tänään sain aikaseks leivottuaki ja tänään on ollu hyvä olo muutenkin :)

Iiih, täällä kans yks uus oloneuvoksetar :smiley-bounce012 Sain sairasloman uniasioiden vuoks, joten tänää oli vika työvuoro. Kotiinpalatessa postilaatikosta löyty äitiyspakkauksen hakulappu ja päätös vanhempainrahoista. Hakemukset taisin tehä viime viikon ti, eli aikas nopeesti kaikki tapahtui. Voih, nyt vaan lepoa, lepoa ja lepoa, parvekekukkien siementen idätystä, ompelukoneleikkejä ym. muuta pesänrakennusta. Voi parhautta :smiley-bounce022

Takaisin