Tänään olen onnellinen siitä...

Sain aloitettua juuti-korin ja tilaukseen lähti rahilangat, lisää juutia ja sellasta :) Onpahan tekemistä!

Ja äsken sain hyvää seksiä <3 Hyvä ilta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

...että kamala, kiireinen, ihan v**un ärsyttävä työpäivä on nyt ohi! HUOH mitä touhua tuolla meidän duunissa... Onnellinen olen myös siitä että pääsen sieltä pois 3,5 viikon päästä. Jos en olis äippälomalle jäämässä niin harkitsisin vakavasti työpaikan vaihtoa!

Mies ja sen veli kasaa meidän pinnasänkyä. :) Ja meidän pikkunen on liikkunut masussa todella aktiivisesti, mikä on lohduttanut ja piristänyt omaa mieltä todella paljon. :)

Mä mietin että nyt on ollut pitkään tosi energinen olo! Ja öisin nukun pääsääntoisesti kuin tukki. Välillä jonain yönä unet välistä, mutta se korjaantuu yleensä jo seuraavan yön hyvillä unilla. Mentaalipuolellakin olo on iloinen ja luottavainen sen suhteen että kaikki menee hyvin.

Ei ole ollut kummempia kremppoja, mitä nyt maha vähän tukalalta tuntuu.

Kunpa virtapiikki jatkuisi vielä mammalomankin! Ihana oikein touhuilla kaikenlaista mihin ei ole jaksanut tähän asti tarttua.

Mulla on oikeastaan sama! Oon ehkä vähän oppinut tuntemaan rajojani, joten väsymys pysyy kurissa vaikka puuhaankin paljon. Lonkkakivut on hallinnassa, en enää pelkää niitä kun olen oppinut tuntemaan kivun ja huomannut, ettei se kasva sietämättömäksi. Muutun kyllä kömpelömmäksi, ja just nyt pierettää kovasti, mutta vointi on parempi kuin odotin että se tässä vaiheessa olisi.

3 päivää töitä vielä, sitten alkaa smiley-chores003 ja :smiley-chores007. Meinaan vauvan vaatteet pesemättä kun odottelen pakkausta vielä. Ja viime yön nukuin suht ok, jee.

Rv 33!!! :) Ja aion syödä aamupalaksi kanafetapiirakkaa, koska eilen ei maistunut, nam :)

Musta on myös kiva, kun olen saanut virkkausinnon käyntiin.. Saa jotain aikaiseksi, eikä tule vaan pyörittyä fb-vau.fi-iltalehti väliä puhelimella :)

Sain vihdoin 2 valkoista yrtti/kukkalaatikkoa haettua kaupasta, kukkaravinteita yms.. Naurettavaa tämä pesänrakennusvietti, kerkeishän nää hankkimaan vaikka synnytyksen jälkeen kun eivät liity vauvaan mutta nähtävästi tää vietti vaan vie mua, että voin sit vaan ottaa rennosti vauvan kanssa keväällä ja kesällä ja että noi omat puuhastelujutut on täällä odottamassa :D

Nyt on saatu maksettua kaikki "pienet" osamaksut kuten puhelin... Enää opintolaina ja autolaina.. :rolleyes: Nytpä ei enää oteta maksuja osalle.. Tai siis mie en.

ja 7 päivää äippälomaan...... Hjuiiiiiiiii.

Ystävät yllätti läksiäispaketilla meidän perinteisellä keskiviikkolounaalla, perus lounastapaamisesta jäikin ihan spesiaaliolo! Ai että, alkaa konkretisoitua..ensiviikolla jo ihan uudet kuviot!

sain kuulla että mulla on vielä 2 lomapäivää käyttämättä. Pistin ne säästöön... Sitten mulla on täydet lomat + 2 päivää vielä äippäloman jälkeen. Ja tänä vuonnakin ehtii kertyä vielä monta päivää :) Hyvä aika jäädä äippälomalle niin saa "säästettyä" lomia ettei ihan ilman jää kun palaa joskus töihin!

Työpäiviä jäljellä... 16 :eek:

Takaisin