Tänään olen onnellinen siitä...

Tälle viikolle ei ole mitään erikoista! Ei tarvi noutaa fb-kirppiskamaa mistään, ei tarvi käydä missään sovittuna aikana! Jotenkin helpottava olo :D

Mietin että vois vihdoin ja viimein ommella nuo loput ompelukset pois, kaivella vähän synnärikassia!

Ahhh, kohta aamupalaa ja spinnailemaan! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ihan mahti-maanantai,kun äitini tulee pariksi päiväksi meille. :Heartpink Asuu 300km päässä niin muutenkin nähhään vaan pari kerta vuodessa. Toivottavasti tulee useemmin käymään sitten pikkusta katsomaan. Huomenna meillä naisten keskinen shoppailupäivä Turussa :)

- Uusi koti rupeaa näyttämään uudelta kodilta ja vanha kämppä tyhjenee tavarasta tasaiseen tahtiin
- Mun ihanat lasilinnut ja muut lasiesineet näyttää ihanilta uusissa vitriineissä ja kirjahyllyssä
- Tänään olen ensimmäistä päivää virallisesti uuden paikkakunnan asukas
- TJ-4 työaamua (+ tämä päivä). TÄSTÄ OLEN AIVAN FIILIKSISSÄ!
- HPK pelaa järkyttävän hienosti ja tiputti inhokki-Jokerit kesälomille ja ainakin hetkeksi pois liigasta
- Repelle on hankinnat tehty (paitsi tutit, vaipat, tuttipullot ja mahd. rintapumppu) eli siis ehkä parempi sanoa, että melkein kaikki hankinnat on tehty

Lattiat pesty ja pölyt pyyhitty. En edes muista koska olen viimeksi moinen on täällä tehty kun mies yleensä hoitaa meillä siivoamisen (imurilla ja swifferillä). Matot ja sohvatyynytkin kävi ulkoilemassa.

Piti käyttää alunperin vapaapäivä pihan siivoamiseen mutta sen nyt lumen alla ja kaikki tyhjennettävät ruukut yms. jäässä. Eli vapaapäivästä tuli täydellinen sisäsiivouspäivä.

Nyt vois nauttia ihanasta ilmasta lisää ja mennä sauvakävelylle!

Mie eilen lakasin kämpästä likoja pois. Kiva fiilis tuli puhtaammasta kodista. Mut jumbe, et seki vähänen kumartelu kävi alaselkään!

ihan mieletön keli! Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ei tuule eikä oo liian kylmäkään. Nyt tuntuu taas ihan keväältä! Ehkä aurinko sais muhunkin vähän puhtia :)

Täälläkin aurinkoista, mut -8!! :confused::sad001 Ja luvattu jopa -11 viikolle.......... Mutta eipä tuo kylmyys sisälle vaikuta! Aurinko kylläkin! :happy093

aurinko paistaa ja neuvolasta hyviä uutisia :) painonoussu vaan 150g/vk ja muutkin arvot kohallaan :) parempi mieli tulee huomenna kun äitipolilla pikkusen voinnin paremmi tarkistaavat

Mulla alkaa olla iso työurakka paketissa, ja vielä aikataulussa! Tällä viikolla hoidan vielä viimeisiä säätöjä siihen, ja sitten mun viimeiset työviikot ovatkin hyvin pehmeää laskua äitiyslomaa kohti. On mielettömän hyvä olo tästä. Välillä oli tosi paljon stressiä ja tuntui, etten ikinä saa hommaa valmiiksi – ja pelkäsin tietenkin, että mun oma vointi huononee, koska se olisi ollut töiden kannalta katastrofi.

Lisäksi mun parin päivän Keski-Euroopan-visiitti siskon luo meni mainiosti. Jaksoin kävellä paljon ja perjantaina oli kesäinen sää. 20 astetta tuntui jo sen verran tukalalta, että olen nyt kiitollinen siitä, että odotan vauvaa nimenomaan toukokuuksi enkä esim. kesän loppuun... miten mä selviäisin tän mahan kanssa helteissä?

Tapasin tiineen ponin, tunsin sielujen sympatiaa:

F8CC1RD.jpg

Kiva kuulla, et siun matka meni hyvin! :) Oon vähä kade siulle kyllä matkasta. Ihanaa et jotkut pääsee ja uskaltautuvat matkalle vielä.. :rolleyes:

Löysin 39,90 loskasaappaat esikoiselle 15 e:lla Anttilasta sekä Reiman kumpparit 10 e:lla! Ja 13 e:n Hello Kitty pipon 1 e:lla ja 2 söpöä 9 e:n mustavalkoista pandapipoa 1 e:lla!!!
Toi tytön äiti ei vieläkään ole ostanut tytölle yhtään kevyttä hattua, hyvä että täällä on edes 1 sitten!

Ois ollut yks ihan Lennen 90 e:n välikausipuku 30 e:lla, mutta oli vain 74 koko ja mie veikkaan että tää pampula vetelee jo syksyllä isommissa vaatteissa, kuten veljensäkin..

Tänään sain Anttilan paketista 2 ihanat juoksushortsit, pinkkiä ja korallit, yhdet Puman mustat lökärit kun vanhoista haara rispaantunut puhki :'D Niin vanhat ovat että käytin niitä esikoisen odotuksessa myös..kelpaa aloittaa kesän kuntoilut!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Aurinko! Lumi vielä lisää valoa entisestään.

Tuntuu että tuli jo kasvoillekin vähän väriä kun melkein tunnin tuolla löntystin :)

Mä kanssa suunnittelen köllööväni koko (aurinkoisen ja kuuman, tiätty) kesän pihalla. Enkä välitä oonko bikinikunnossa vai en. En oo ikinä ennenkään ollu ni ei haittaa :grin

Myö ollaaan onneks nii ylhäällä, et ei oo naapureita tai muitakaa silmiä kyyläämässä, kun tää hylje köllöttää partsilla :D

Tästähän tuli aika kiva päivä. Kävin ensin neuvolapsykologilla ja vaikka koko käynti meni ihan itkeskelyks tän väsymyksen takia niin jäi hyvä olo. Ihan mahtava tyyppi se psykologi ja tuntuu että juttelemalla saa aina omia ajatuksia järjestykseen ja välillä tajuu että pelkää ihan turhia asioita. Ihanaa että tollanen palvelu on saatavilla!

Kotimatkalla sain mieheltä viestin vaikka ajattelin että se olis nukkunu vielä monta tuntia pidempään, mutta oottikin kotona hereillä että tuun halailemaan. Molempia väsytti niin päätettiin lähteä ulos lounaalle ja olikin kiva kävellä yhessä tuolla ihanassa auringonpaisteessa. Ruoka oli hyvää ja käytiin vielä hakemassa jätskit jälkiruuaks!

Kävin vielä sen jälkeen asuntonäytössä kun yritän löytää meille sopivaa asuntoa mihin vauvakin mahtuis. Kämppä oli ihan kiva, ei tosin yhtä kiva kun nykyinen, mutta tilaa olis tarpeeks ja muuttomatkaakin vaan yks kortteli. Pitää varmasti laittaa hakemusta menemään, koska näytössä oli tosi paljon porukkaa!

Kerrankin on siis sellanen olo että oon tehny jotain ja kello ei oo ees vielä kuus! :)

Takaisin