Päivä alkoi 5.25 :D
Huomasin tänään että mun kasvot ovat kauniimmat pyöreänä..
Kun vertasin kuviin, missä painan 60 kg, niin näytän vanhemmalta ja "kuivalta".
Olen päättänyt että kunhan ylipaino lähtee, niin ei haittaa vaikka paino jäisi sinne 67-70 kg tienoille.
Mie treenaan kuitenkin, mutten halua olla niin laiha ja kivahan se on kun on massaa mistä ruveta rakentamaan peppua ;D ..
Jos alkaisin tupakoimaan kuten joskus ennen raskautta niin laihtuisin heti 8-10 kg..
Mutta en halua, esikoisen raskauden jälkeen sinnittelin sen 1,5 v kunnes poltin pari kk ja sit taas lopetin.
Paino ei tosiaankaan ole niin tärkeä, tärkeää on että tuntuu hyvältä ja on onnellinen itseensä terveellä tavalla.
Tänne nähtävästi syntyi eka vauva, mahtavaa kuulla että kaikki on kuitenkin hyvin <3
Hyvät viikot melkein kaikilla menossa, joten onkin enemmän tehtävissä.
Mun tekis miel makaronilaatikkoa ja kohta vissiin rupean sen tekoon.
Kohta rv 33 täynnä ja apua, 5 viikkoa niin rv 38 on ovella!!! :/
Tuntuu välillä etten ole lainkaan valmistautunut synnytykseen vaikka kaikki laukut on pakattu ja toiveet tiedossa jne ja siihen kipuun tietoutunut, vaikka kyllä esikoisesta sen muistankin.
Tuntuu taaaas että se hetki on niin lähellä mutta silti niin kaukana ettei halua ajatella asiaa.. Ehkä vähän pakoilen taas sitä faktaa että kohta on synnytyksen vuoro, koska haluan ajatella että hetki tulee kun se tulee ja se kipu tulee mutta loppuu myös hyvään palkintoon. Silti - jännittää!
Ristiriitaisia ajatuksia heti aamusta!
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app