Tänään ajattelin tehdä...

Meillä minä kokoan kaikki huonekalut. Minusta se on ihan mukavaa puuhaa ja aika helppo ne ikean kalusteet oon koota, vaikka välillä ohjeissa on virheitä (viimeksi ruuvit väärät).
Ei miehellä riitä yhtään kärsivällisyyttä kokoamaan nuita :D saan aina kinuta sen apua isompiin juttuihin
 
Joo, meilläki oon yleensä se jonka hermo kestää koota mutta noissa Malmin lipaston ohjeissa oli kuva et tarvii kaks kokoamaan, muuten olisin ne jo kasannuki :wink
 
Illalla just ennen nukkumaan menoa kysyin jo valmiiksi ukolta että KÄYKÖ että huomenna (eli tänään :p) hän siirtää tavaroita lastenhuoneessa ja minä siivoan sitä mukaa:smug: vastaus oli "mitä!? Hmh.. joo." Eli siinä tän päivän suunnitelma:hilarious:
 
Meillä minä yleensä kokoan kaikki yksin, huudan sitten apua kun sitä tarviin. On tullu kasattua yksin kyllä sellasiakin mihin kaks tarvisi :) niin ja minä olen meillä myös töissä ollu se joka kokoaa kaiken.. Aina joku on kasannu kaverina mutta kuitenkin. Minusta se on mukavaa ja ikean kalusteet on kyllä ollu helpoimmasta päästä.
Tänään pitäis varmaan pestä pyykkiä ja käydä kaupassa taas vaihteeksi. Toiveissa olis että sais myös supparit jollain tavalla toimimaan kunnolla ja säännöllisesti :D aina voi toivoa :wink
 
Meilläki töissä mie oon se joka kulkee meisseli kädessä ja muutenki aina oon hoitamas kaikkee. Kokeilen mieluummin ite ennen ku soitan huoltomiehelle :) no sairaalasängyt ym mis on takuu oon jättäny korjaamatta ettei sit tuu sanomista :wink mut muute kaikki elektroniikka, pienet huoltojutut, tietokoneet.. Miul on töissä lisänimiki Talonmies "se ja se" :wink naisellista joo
 
Jep, mä tykkään muutenki mm. palapeleistä ni ehkä se huonekalujen kokoaminen on vähän sama juttu. Meilläkin minä oon se, joka yleensä kokoaa ja huudan sit apuun ku ei omat kädet riitä.

(Vertailukohteeksi laadusta ja kokoamisen helppoudesta: meillä on muutamakin halpalipasto ym. ollut, joissa esim. laatikon etulevyt jää käteen kun on suunnilleen vaan liimattu kiinni. Ikealaisissa on kuitenkin ihan kunnon ruuvit niissä jne. ja kaikki reiät sun muut yleensä valmiina.)
 
Tänään esikoinen mummolaan yökylään. Saa rauhassa laittaa vaatteita kaapista toiseen. Voishan sitä samalla lähteä synnyttämään, kun valmiiksi hoidossa poika. Mutta ensin kyllä haluan kaapit kuntoon. (Ja on tota hommaa vielä muutakin ennen vauvaa) :grin
 
Tänään vauvan häätöyrityksenä ostosreissu... x) pari tuntia suuntaansa autolla ja pikkukävelyt ikeassa ym. Tää vois olla sit sellainen ajallaan tuleva baby ja syntyä huomenissa niinku on tilattu :wink
 
Toivottavasti illu ikea toimii sulla paremmin kuin mulla :D yhä yhtenä kappaleena, tosin(!!) Ikean reissun jälkeen on ollut noita kipuja kun kaks pv häärännyt (eka siel ikeassa ja seuraavana päivänä kokosin niitä ostoksia ja järjestelin kamoja uusiin lipastoihin + järkättiin vauvan oma huone vihdoin kondikseen).. :rolleyes: ota sää viel vähä spurtimmin ku ite kävelin niin rauhallisesti siel ikeas, jotain satunnaisia pikakävelypyrähdyksiä ois pitäny ottaa:hilarious:

Mut joo, tänään ajattelin silittää vauvan petivaatteita ja järkätä vauvan kamoja laatikoihin :) ukko menee iltavuoroon ni ei passaa synnyttämään lähteä , onneksi ensisynnyttäjällä menee lähes aina pitkän kaavan mukaan ni ei sen puoleen tarvii ressata että "mitä jos se lähteeki tulemaan ku oot töissä" :smug:
 
No meillä ei kyllä kauheena ole ostettavaa mutta kyllä kävellään ainakin viereinen ostoskeskus edestakaisin :) en kyllä usko että mitään vaikutusta on mutta eihän sitä tiedä :wink
 
Tänään ajattelin ottaa vähän aurinkoa ja lukea samalla jotain hömppää.:happy: Ja siitä kuuluisasta kolmesta "ässästä" on enää yksi kokeilematta (se mukavin vaihtoehto), niin tänään voisi ottaa myös sen kokeiltavaksi, jos se vaikka tuottaisi tulosta kun kahdesta muusta ei ole ollut vaikutusta mihinkään.:wink
 
Jospa tän päivänen TYKSin käynti olis ollu viiminen ennen kun pääsee sitten sinne synnyttämään:) kaikki hyvin. Rv 39+3 ja painoarvio 3.1kg. Auki 1.5cm, pehmeä mutta kaulaa jäljellä 1.5cm ja ilmeisesti laskeutunut kun sanoi, että vauvan pää on jo ihan alhaalla. Teki kyllä kovakourasen sisätutkimuksen!! Nyt vaan lepoa, että pääsen huomenna vielä kampaajalle ja shoppailua luvassa koko viikonloppu niin eiköhän ala jotain tapahtua :D
 
Ajattelin olla tekemättä mitään tänään! Mansikkalaatikon jos sais kotiin toimitettuna niin niitä voisin syödä ja laittaa pakkaseen.
 
Kuormalavasohvan viimeistelyy.. Eilen ruuvailin nii kovasti et katkes vääntimen terätkii :D no tänää päälliset patjoihi ni sit pääsee istuu sinne viimeinkii :)
 
Ota yomanda sit kuva meille sohvasta, innolla odotan ku oon jostain syystä elänyt tätä sun tee-se-itse juttua ahkerasti mukana. Kuulostaa ihan yybersiistiltä projektilta!!:woot:
 
Kuva tulee illalla, nyt on viimeset maalit pinnassa ni annetaan kuivuu ja sitä ennen vähän leffaa (kätyrit, saa nähdä innostuuko pikkunen mahassa) ja syömistä :)
 
Takaisin
Top