Tänään ajattelin tehdä...

I feel your pain! mua vitutti sairaalassa suunnattomasti se hemmetin kysely. tosin jos ei olis käynnistetty ni mutsi olis hinkunu monta viikkoa tuota samaa mantraa. Sano sille siskolles, että pitää huolen omasta tavarastaan.

Tuo on muuten hauska juttu tuo kysely, kun mun kaverilla on laskettu aika ollu eilen, niin tekis koko ajan mieli kysyä, että joko joko :D en uskalla koska se varmasti on super ärsyttävää kaikille vastailla :)

Minä ostin vielä ens lauantaille keikkaliput :) Oulun yliopistolla Ultra Bran biisejä soittaa ja laulaa teekkaritorvet, 30 henkinen bändi. Voi olla ihan siistiä.

Muokattu viimeksi:
Istuin sit 7 tuntia letitettävänä.. Huoh. Onneks pysty välissä jaloitteleen, ja onneks oli tuttu joka teki, mut ei silti ollu kyl kivaa. Selkä vähä jumissa.

Eh, mä vedin siitä kyselystä herneet sen verran syvälle, että meni pari päivää ennen ku viitsin muutamille kertoa neitin syntymästä. Mitäpähän eivät uskonu ku sanoin suomeksi, että vituttaa se jatkuva kysely ja ilmoitan ku tyyppi on syntyny.

Tänään on saatu mm.sauvakäveltyä, pumpattua, ostettua uusi päiväpeitto, siivottua vähän (vaihteeks) ja tehtyä jumalaisen hyvä suklaakakku huomiselle. Mikä ihmeen energiapiikki nyt on menossa...? Huomenna anoppilaan syömään ja toivottavasti taas lenkille!

Koko päivä mennyt "autoillessa", vaihdettu renkaita, pesty, imuroitu.. Lisäksi taisin tänään myydä meidän auton (ellei nyt tuu varausmaksusta huolimatta peruutusta), käytiin koeajamassa yks "kiitos ei todellakaan"-auto ja äsken kotiuduttiin leffasta. Olihan äksöniä päivässä ja FF7:ssa :D

Mulla jo ihan kaikki vauvan jutut valmiina, joten aika alkaa vähän käydä pitkäks tässä ootellessa. Tänään kuitenkin miehen kanssa luvassa eka ravintola illallinen ja sitte vielä leffaan :) (kohta se lähteminen onkin jo sitte vähän enemmän järjestelyjä vaativaa)

Tänään ajattelin rauhoittaa pääni kaikista raskausmyrkytyskertomuksista, kun törmäsin niin kamalaan tuossa 2015 yleisellä puolella. V-mäinen tauti, mutta onneksi harvinainen tuossa mittakaavassa...I hope. Sen sijaan ajattelin nauttia päivällisestä anoppilassa ja tästä...

Tsemppiä Gartsu! Määkin eilen illalla sanoin hellulle että nyt tuntuu siltä että yöllä tulis lähtö mutta eipä tullutkaan. Sain muutamat ihan tukalat supistukset aikaan iltalenkillä ja otin panadolin ennen nukkumaan alkamista kun oli niin tukala, ja siihenpä ne sitten taukoskin..

Tänään saatiin ihana esikoinen takaisin kotiin <3 nyt ruokaa lapselle ja yllättämään neiti uudella polkupyörällä joka ostettiin eilen :) Täällä on aivan ihana ilma ja aamulla ollaankin oltu jo pyrstö pystyssä kukkapenkissä ja laitettu talvivermeet (pulkat,kolat..) välikatolle säilytykseen :)

Samaa kyselen kuin susamama :p
Ihanaa kun huhtikuisia nyt alkanut syntymään jo paljonkin, samalla oon tosi kateellinen teille kaikille joilla vauva jo tuhisee vierellä :smug:

Meidänkin murunen vois jo "kuoriutua" kun on kerran pääsiäinen :joyful:

Mä voin kans rehellisesti sanoa että kateellisuus nostaa aina päätään kun kanssasisaria viedään ;) olen toki iloinenkin muiden puolesta, mutta oma iso napa meinaa silti viedä huomion

Liian rankat huvit oli ilmeisesti tuo syömässä ja leffassa käynti. Viime yö oli nimittäin niin tuskallinen ku vaan voi olla. Sairaalaan tuli lähtö ku supistuksia tuli useiden tuntien ajan säännöllisesti, siitä ne kummiski näytti sit vielä rauhottuvan. Tänään aion siis makoilla osastolla ja katotaan nyt onko se kotiin lähtö vai synnytys edessä (veristä vuotoa ja epäsäännöllisiä supistuksia siis vielä. Onneks sain yöllä aqua rakkulat nii kummasti hävis selkäkivut :) ). Tuli vaan viime yönä ajateltua et josko se viimein ois munki vuoro...

Tänään aivan mahtava ilma! Ollaan oltu koko porukalla ulkona koko aamu. Yöllä supisteli ja oli jotenki hankala olo. Tylsää, jos menee näin seuraavat kolme-neljä viikkoa. Tänään jos lepäilis päivällä ja laittais hyvää ruokaa ja jos illalla vielä spinuun...?

Takaisin