Tänään ajattelin tehdä...

Vauvanvaatteiden silittämisen tarkoitus on käsittääkseni niiden pehmittämisessä, joten rumpu ajaa saman asian. Lakanat, keittiöpyyhkeet jne haluaisin mankeloida, mut muuttaessa tuli myytyä mankeli kun hävis khh. Vieläkin ärsyttää välillä kun ei ole lakanapinot yhtä tiptop ku mankeloidessa. Mut ei kuitenkaan niin paljon, että alkaisin niitä silittää ;)

Aikanaan vauvan vaatteet silitettiin sen takia, kun kuuma rauta desinfioi ne. Nykyään vähän eri juttu ja tosiaan tuon pehmeyden ajaa rummutuskin.

Multa otettiin strepto viikkoa ennen käynnistystä.

Kuivurin jäljiltä tulee kans ihanan pehmeä pyykki, silitysrautaan en oo koskenut moneen vuoteen, en edes verhoja vaihtaessa.

Ja mitä teen. Istun päivystyksessä, kun tuo hemmetin sektiohaava meinaa tulehtua. Shit.

Silityksestä... Meillä vauvan tavaroista silitettynä ainoastaan harsot kun sain ohjeeksi nukan poistamiseksi :P Onpahan mukava puklailla silitettyihin harsoihin ryppysissä vaatteissa. :D Voi siis arvata että silitys ei oo mun lempilaji. Toki en tiiä jos vauva antaa odotella itseään vielä kuukauden että mitä sitä alkaa ajankulukseen touhuamaan.

Jep. Kefexin kuuri ja haavan tarkkailua. Lääkäri arveli, jotta hyvä ku tulin näin aikasin. Jos pahenee ni iv antibiootit, eipä lystitä se vaihtoehto.

Toi haavatulehdus voi kai olla yleinenkin. Toinen mikä ystävällä oli, oli ohutsuolityrä haavan kohdalla. :-( kaikkea sitä voi olla. Onneks nykylääketiede ja Suomi. Voitte kuvitella muutama tuhat kilsaa johonki suuntaan ja mikä on nausten ja lasten yleisin syy menehtymiseen...lapsivuode. Sepä se maailmassa. Meillä täällä asiat kyllä tosi hyvin kun jutut aika itsestäänselviä ja nopeasti hoidettavissa. :-)

Sanoin äsken miehelle että vois ens viikolla käydä kattoo fast and furious, mutta tajusinkin vasta että sepäs ei taidakkaan olla niin helppoa jos vaavi syntyy. :D eipä niin vaan enää suunnitellakkaan tuommosiakaan menoja noin vaan. Hassua. Kohta meillä on oikeesti vauva jonka mukaan pitää suunnitella ja sumplia asiat kunnolla etukäteen :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Limppu, mekin lähetään huomenna leffaan ihan sen takia et ehtii kattoo uuden fastin ennen vauvan tuloa :D en kuitenkaa malta ihan hetkeen vauvaa jättää hoitoon ees pariks tuntia....

Ei vitsit, kyllä meki taidetaan käyä sit huomenna jos ei synnärille päästä. :D mä en myöskään varmaan kuukauteen pariin malta jättää vauvaa hoitoon, ainakaan tuntia paria pidemmäksi jos sitäkään :D

Kokkasin meille "pikku" iltapalat äsken kun iski jäätävä nälkä. Iso annos salaattia ja kunnon piffit. :) nyt nukkumaan. Yöllä/aamulla mielellään synnyttämään :D

Kiva lukea mitä kaikkea te muut puuhaatte. Täällä kun ei tehdä paljon muuta kuin vastaanotetaan supistuksia. Sama outo tunne tuli facebookissa. Jotenkin ihan outoa ajatella, että ihmiset elävät normaalia elämää, kun itse on jotenkin niin kuplassa juuri nyt.

Fashionhunny, tuo on totta. Tuo sektiohaavahan on siinä mielin huonossa paikassa, että alamaharöllö hautoo sitä eli aina kun käy pitkälleen (ja pitäis käydä useammin päivän aikana) pitäisi nostella nuita makkaroita, että pääsee haava hengittämään. Mulla on yksi leikkaushaava jouduttu parantamaan pohjalta, kun oli kehinyt loistavasti mätää kudoksiin ja kehitteli "kivan" onkalon. Tikkien kohdalta tulehtui silloin se. Ei se sinällään kipeä operaatio ollut, mutta voi tuossa mahassa olla hiukan haasteellisempi hoidettava ja tyrät sun muut riskinä.

Naiset menkää nyt sinne leffaan, kun vielä pääsette! lue:maltatte, eihän nuista pienistä raski olla erossa hyvä kun vessakäynnin tai postin haun ajan. Koko päivän voisi katsella tuota maailman suloisinta otusta.

Höh. Kuopustyttö nuhassa, joten pojat menee kylpylään kaksin päiväksi ja me jäädään kotiin. :-( harmittaa jos nyt itse poskiontelotulehduksen jälkeen saanki tolta uuden taudin kun nyt pitäis jaksaa synnyttääkin. Th neuvolassa just sanoi että hoitele sarvikuonolla nenää itseltä kun nyt raskaana nuo limakalvot niin huonot. Ääh.
No kun me ei kerran päästä uimaan niin sitten me siivotaan pihaa ja leivotaan pullaa. :-) kiva olla meidän perheen tyttöjen kesken. Toi on ihan samanlainen kun äitinsä...eli kipeenä tosi kiukkuinen. :-)

Kun kerran ei poika tahtonut tulla vielä maailmaan, aateltiin lähteä ystäväpariskunnan kanssa grillailemaan koirien kera läheiselle laavulle. Pitää vähän rääkätä itseään jos vaikka yrittäisi supistukset esiintyä uudestaan sisätutkimuksen jälkeen.

Mikä koira Möttösellä?

Mä oon ollu aamusta asti jotenkin kiukkuperse. Raivopäissäni siivosin, vaikka selkä huusi hoosiannaa. Vielä pyykit kuivumaan ja sitten kokkaan kukkakaali mac & cheese. Liekö jää iteltä syömättä, kun en ole kukkakaalin ystävä. :grin

Myöhemmin seurustelemaan kaverin kissan kanssa, joka on pari päivää itekseen kotona, kun kaveri reissussa.

Ei kaikki oo! Esim mun villakoira ei oo maailman ihanin. :grin Mut on se kyl maailman rakkain. Tai yhtä rakas ku meidän toinenki koira.

Takaisin