Tänään ajattelin tehdä...

Fashionhunny, toivottavasti kaikki on hyvin! Tuliko jotain ihmeellistä kun käyrille jouduitte? Mutta hyvä kun tarkistavat!

Mä koitan saada pyykit laitettua ja käytyä kaupassa miehen kanssa. Pyykit olis jo pesty, ei tarttis kun rumpuun heittää, mutta ku sekin tuntuu just nyt niin vaikeelta :D
Ja voi sissus oikeesti, mun pää leviää. Äsken iski hirveet itkut kun kaapeissa ei oo ruokaa, enkä vaan jaksa kuoria mitää hiton hedelmiä. Kertoo ehkä väsymyksen tasosta jotain.

Maatunen, et oo ainut. Ihan yhtä isosta asiasta itketty täällä monena päivänä. Ripsihuoltokin mennyt hukkaan kun eihän nuo jatkuvaa märinää kestä..

Meillä on isännän kanssa niiiiin kuiva kausi että ketuttaa. Asioista on keskusteltu moneen otteeseen,mutta mä en enää jaksa yrittää kun toista ei vaan haluta. Sama oli edellisessä raskaudessa,mut helpotti heti kun raskaus loppu ja mun paikat parani.. Ehkä se eroottinen lataus vaan puuttuu kun ulkomuoto on tämmönen ja itekin väsyny ja itsevarmuus ei oo normaalilla tasolla. Mut silti kaipaisin sitä läheisyyttä. Tänään mennään ravintolaan kun tyttö menee anopille pariksi tunniksi,niin pitää yrittää taas jutella paremmin kun pääsee ulos kotinurkista. Vielä kun keksii jonkin kivan paikan mihin mennä syömään helsingissä :) sitä meinaa aina olla tapojensa orja ja mennä samoihin paikkoihin, niin täytyy nyt metsästää jotain uutta. Voi ollakin vika kerta pitkään aikaan kun taas kaksistaan mennään ravinteliin :)

Tsemppiä iltaan ja itse ajattelin juurikin samoin että johtuu omasta ulkomuodosta ja ettei toinen halua mua mutta läheisyyskin riittää ja hyväily. Se saattaa johtaa sitten pidemmällekin. Mies saattaa pelätä satuttavansa ja siksi myös aristelee.. jokatapauksessa ihanaa että pääsette kahdestaan lähtee syömään.mitä luksusta ! Ottakaa kaikki irti ♡

Täällä ootellaan vielä lääkäriä. Kaikki kai ok, mutta nuo meidän neuvolan mittarit näyttää mitä sattuu. Puhdas protskutesti ja paineet ok. Ainoa vaan että olen itse unohtanut läheteasian äitipolille synnytyksen arviointiin. Siitä oli kyllä alkuraskaudessa raskautta seuraavan sisätautilääkärinkin kanssa. Pitäis saada se kokonaiskuva hallintaan, kun nuo gynekologit ja lastenlääkärit tuppaa unohtamaan äidin. :-) mulla siis semmonen pitkäaikaissisätauti, jota tää raskaanaoleminen aina rasittaa ja raskaudesta toipuminen meni viimeksi vähän mäkeen. Nyt ei olisi varaa olla niin hontelo kun kaksi muutakin pikkuista hoidettavana, en voi heittäytyä sairastamaan synnytyksen jälkeen. Siksi sitä ei saisi päästää nyt niin pitkäksi. Välillä harmittaa kun oman tilansa tietää, ja tuntuu että hlökunta vähän kohtelee pöhkönä. Eihän kyse ole mistään synnytyspelosta. Vedän vaikka ilman kivunlievitystä jos se jollekin jotain todistaa. Kyse on huolesta synnytyksen jälkeen, kun mulla edessä sit kortisonikuurit, maksakokeet, ja muu jos menee ihan oma vointi höveliksi. Avautuminen siis ihan väärään ketjuun. :-) tänään aion mennä tämän jälkeen kauppaan ostamaan jonku nätin tuoksukynttilän ja rauhoittua! :-)

No hyvä että pääsette tutkittavaksi :) Toivottavasti tutkivat kunnolla ja pysyt hyvässä kunnossa!

Mä sain tossa otettua pienet päikkärit ja murotkin meni alas. Olo parani kummasti. Jaksoin jopa lakata kynnet ja meikata, kun ukko sanoi vievänsä mut syömään kun tulee :) Ihanaa pientä luksusta <3 Ai niin, ne pyykit! Meinas jäädä koneeseen....

No täällä joku virta piikki, johtuneeko eilisiltana tulleista suppareista ja niitten jälkeisistä "hyvistä" yö unista.. Aamusta heti ulkoiltiin lasten kans. Yhen hyllyn väkersin seinälle, vois siivoilla viel ja illalla sit jos kokeilis taas saunaa ja jalkojen hierontaa.. Hyvällä mielellä tällä hetkellä eteenpäin. Huomen aamulla neuvolaan kuulemaan että "ompa alhaalla, tulee ihan kohta..." jo. Nii varmaan. Mut just nyt ei haittaa.. :) katotaan kui kauan mieli on tälläinen..

Tänään ajattelin yrittää pitää hermoni kasassa. Puhelin hajos. En saanu numeroita talteen. Ja en saa foorumia tapatalkin kautta kun en muista millä hakusanalla viimeks löytyi. Muistaisko joku? :)

Jes löytyipäs! Huomattavasti helpompaa sovelluksella :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Kaikki ok kait. Suunnittelevat vaan ennakoivan mun omien lääkkeiden kans, ettei mene vointi rytisemällä synnytyksen jälkeen. Ja äitipolilla suunnittelua heti 29.4 eli la tienoolla. Ihan hyvä mieli jäi. Paineet tosiaan ok ja protsku. Ja musta oli hyvä pointti kun lääkäri sanoi että ei tehdä sisätutkimusta. "Mitä sä sillä tiedolla teet kun ei me ketään näillä viikoilla aleta estelemäänkään jos alkaa syntyä ja toisaalta ei sen sit vielä tarvii ihan tullakaan." Se on mielestäni just noin. Alkaisin spekuloida, kun ei se tilanne mitään kerro. Tyyliin onko pehmee, kaulaa, auki, blaa blaa. Tyyppi tulee kun tulee vaikka olisi koko raskauden ajan kohdunsuu auki. Vasta la tienoolla sitten jotain merkitystä asialla.

Energiapuuskissani tänään päätin tehdä karjalanpiirakoita! Illalla vois saunoa miehen kanssa kunhan kotiin pääsee, kun sillä onkin nyt loppuviikko vapaata =) Siivosinkin, mutta viimeistä ässää ei taida uskaltaa enää käyttää, kun se limatulppa irtosi eilen :( Harmi, se aiheutti hyvät supistukset parille yölle!

Miksi ei uskaltaisi? Mulla limatulppa irtos jo aikoja sitten.. Toisethan ei edes huomaa sen irtoamista.
En oo aatellut sen olevan este seksille.

Miehelle sanoin samaa, että miksei? Mutta kuulemma kun käytiin sairaalatutustumisessa, niin siellä sanoivat, että limatulpan irtoamisen jälkeen ei saisi tulehdusriskin takia harrastaa. Mietinkin tätä, koska en kyllä itse muista sellaista kuulleeni, tosin oli kyllä puuduttavan tylsä kierros. Mene ja tiedä, mies nyt ei kuitenkaan suostunut vaikka eilen yritin :D

Niinno, en tiedä miksi olisivat turhaan sanoneet sairaalalla näin? En itse kaikkea mitä googlessa lukee viitsi uskoa.. Mutta on miten on, minä en ainakaan saa tänä iltana :sad001:shifty:

No, monissa muissakin asioissa alan ammattilaiset antaa erilaisia ohjeita.
En minäkään kaikkea usko, mitä google sanoo. :grin

Hmm, itsekin kurkkasin niin aika moni ainakin on harrastanut.. :D voi olla,että mies sekoittaa sen johonkin nyt vaan. :D

Mulla oli myös kohdunsuu sormelle auki eilen, ei sanonut lääkäri muuta kun että nyt vaan synnytyksen käynnistymistä odottelemaan. :)

Ja minä en usko ihan kaikkea mitä asiantuntijatkaan sanoo ;) asiantuntijoiden mukaan ennen raskautta olevalla ruokavaliolla olisin tappanu itteni korkealla kolesterolilla, mutta sepä pirulainen laskikin todella upeisiin arvoihin. Ja on niitä toki muitaki juttuja....

Minä en myöskään usko seksikieltoon. Paitsi tietty jos on joku superriskiraskaus. Ja ennen laskettua. Muutoin tuo vietti on ollut ihmisellä aika vahva kautta aikain eikä siinä notmaalissa puuhassa kauheasti ole ihmiskunta supistunu...oäin vastoin. :-)

Takaisin