Tänään ajattelin tehdä...

Tänään ajattelin tehdä pekoniin käärityn lihamurekkeen ja käydä hakemassa parit lelujen säilytyslaatikot. Sit pitää käydä nappaamassa uimavaippa jostain huomiselle kylpyläreissulle. Käyn myös hakemassa äitini fysioterapiasta ja vien mummelin kahville ja ostoksille. Siinäpä sitä. Illalla lasten kanssa kolmistaan (nelistään <3 ) kun pitää mies päästää vähän vapaalle ja treenaamaan. Hän on ollut niin kovasti avuksi kaikessa mahdollisessa että mulla on ihan huono omatunto.

Tänään mä käyn neuvolassa ja kirjastossa. Pitää hakea pari kirjaa opintoja varten.. jos alottais lukemisen kun toukokuun alussa olis tentti :D voin antaa vinkin, että ei kannata alottaa uusia opintoja viimesillään raskaana. Melko rankkaa näiden olojen kans :D

Määpä taas aattelen siivoavani tänään. Ajatuksissa on jo melko hohtavat paikat :D Ja en tiiä jos yrittäis uudestaan printterin asentamista, että sais noista kättärikäynneistä vähän takaskin kun sais kuitit tulostettua..

Mä oon taas pessy vähä pyykkiä, silittäny babyn loput kamat, imuroinu, pessy lattiat...
Kohta neuvolaan :)
Ja kaupan kautta kotia.

Mä Vihaan silittämistä!
Ainut mitä silitän, on verhot. OOn varmaan joskus nekin heittänyt ikkunaan ilman silittämistä. :grin
Teinivuosina oli poikaystävä, joka silitti omat sukatkin.

Edelliseen keskusteluun seksistä ei ole kielletty
Limatulpan irtoamisen jälkeen ellei ole sitä strepto btä ! Silloin on vaara että menee pöpö kohtuun..

Harva varmaan siinä vaiheessa tietää onko sitä vai ei? Tai en mä ainakaan tiedä omalta osaltani.

Harvoin mäkään omia vaatteita silitän, ellei nyt ole ns silitettäviä.. Oon vaan kuullu (ja nyt huomannut..) että vauvan vaatteet/tekstiilit on paljo pehmeämpiä silityksen jälkeen. En mä sitä montaa kuukautta varmaan tee, ihan alussa vaan. Ja mä kyl tykkään silittämisestä. :)

Mä en silitä muutakun taitokset verhoihin ennen ompelua. Ja ehkä rypyt pois verhoista jos ihan pakko :D äiti silitti aina KAIKEN, tai mankeloi, niin mä en enää aikuisiällä ole vapaaehtoisesti siihen vehkeeseen koskenu.

Eikö muuten kaikilta oteta se strepto-näyte? Mä sain kotitestin jonka vein viime viikolla labraan ja tulos oli negatiivinen.. Ei sillä että olis mitään tulpan irtoamisia näkyvillä, saati sitä seksiäkään ;)

Mun ymmärtääkseni otetaan, mutta ajankohta vissiin vaihtelee aika paljon?

Täälä se otetaan vasta synnärillä. Koska tulos voi kuulema muuttua jopa viikossa.

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Mä silitän ja mankeloin kaiken. ...yllätys... Oon vähän hullu, mutta pyörittäny vaatteita niin kauan ja joskus ammatiksenikin että nautin kun tiedän kuitujen nauttivan silityksestä. Pidentää käyttöikää monessa vaatteessa. Mut hei...taidan olla omanki kaveriporukkani kummajainen. Kerron salaisuuden: mulla riippuu vaatehuoneessa osa vaatteista muovitettuina henkarissa. :-) oon kuullut asiasta...monesti.

Tuota mäkin mietin, mitä Limppu kirjoitti, että aikaisessa vaiheessa todettu nega voisi olla synnärillä positiivinen.

Jep. Eli jos se on otettu aikasessa vaiheessa niin kannattaa synnärillä vaatia uusi testi. Tuloksen saa sielä alle tunnissa. Tai näin on mulle infottu :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Hyvä tietää. Taas kerran pistää mietityttämään erilaiset käytännöt ja ohjeet, hassua miten näin vaihtelevat

Takaisin