Hei, ensiksi nyt yks kysymys teille, jotka vielä muistavat: Eli oliko teillä toisessa raskaudessa niin paljon tissiarkuutta, kuin ekassa? Lopetin pillerit viime kuun 12 pv muistaakseni ja nyt oon sit odotellu menkkoja.
Sit mulle tuli vasempaan tissiin arkuutta, ihan reunaan niin ku silloin ku olin raskaana, mutta toinen tissi ei oo melkein yhtään kipeä? Oon palellu ja kaikkea, en halua ajatella edes mitään raskautta, eniten pelkäänkin vaihteeksi rintasyöpää. En edes ymmärrä, että milloin mun menkkojen pitäis alkaa ku lopetin sen laatan kesken.. No, 10 pv ois kai sit kuukaus siitä ku lopetin laata, että kerkeäähän ne kai sit alkaa tässä parin päivän sisällä.. Mut pelottaa, että jos tää tissikipu (kosketusarka, mennyt aremmaksi ku oon kokoajan tarkistanu, että onks siellä joku vitun muhkura, kasvain vai ei..).. Ihanaa.
Toivon, että toi tissikipu on vaan joku hormonaalinen juttu ku lopetin sen laatan kesken.
(Ja vihaan tällaisia tietämättömiä kipujuttuja, musta tulee aina vainoharhainen, ku meillä suvussa syöpää ja plaaplaa..)
Niin ja harjoittelu on mennyt hyvin, kaks työntekijää ottaa loparit, toivon että pomo ottaa mut ees kesäduuniin.
Mymmeli: Plussaisia tuulia! <3
Purri: Hyvä ku arki rullaa! Ja täälläkin vingutaan ja vingutaan, onneks on välillä aurinkoinenkin tuo poikaiseni :D Ja ainiin, onnea vauvasta :D Ei aina kerkeä tänne.
Ja onnea plussanneille! En muista, että onko tullu lisää :)
PÄ ja Maru (11.11.11. Hyvä päivä, ei voi unohtaa :D), onnea naimisiinmenosta toiselle ja toiselle onnittelut kihloista! :)
Nyt lisää kahvia naamaan, väsyttää vaikka nukuin 8 h ihan hyvin (tosin kahden peiton kanssa, housujen, topin ja kevyen neuletakin kanssa - eikä tullu ees kuuma! Joko siis menkat alkamassa ku paleltaa, tai sit oon raskaana tai sit olen saanut syövän ja nyt mun elimistö on sekasin..), vai miten ois pelkkä flunssa? :D Ei kyllä oo nokka tukkeessa.
Mitkäs joulusuunnitelmat teillä on? Kaikille jouluukuuset? Meillä jouluverhot on jo, joulukrääsää ja muutamat valot on. Paketit on ostettu pojalle ja siskon lapsille, vielä puuttuu seurustelukumppanille lahja.. Vielä mietinnässä kuusi ja kuusenjalka. Rahatilannekin meni tiukaksi ku mun pitää maksaa kuntalisä takas ja kaikkee, mistä ois kiva avautua ja kiukutella tässä.. :D