syyskuus lask.aika

Täällä vielä yksi pk-seudella syyskuuta odottava :) Testi oli todella vahva plussa uuden vuoden aattona ja nyt omien laskujeni mukaan olisi 5+0 ja h-hetki koittaisi 9.9.2010. Kovin alussa siis, ja kahden keskenmenon jälkeen jännittää kuinka tällä kertaa käy. Sitä teippiä siis tännekin :)

Varhaisultrassa olin viimeksi 6+4 ja samaa rv:tä suunnittelin tällekin kerralle. Vissiin pitäisi silloin jo näkyä. ...ja ei riittänyt minunkaan kärsivällisyys, eli varhaisultra varattu. 10 päivää odoteltavana vielä.

Oireet ovat olleet yllättävän suuret tällä kertaa: huonovointisuutta ja pientä pahoinvointia ollut eritoten hampaita pestessä ja iltaisin. Väsymys ja päiväunien tarve myös ollut yllättävän iso. Munasarjojen nipistelyt molemmalta puolelta ja se, että plussa kun oli niin vahva jo kiertopäivä 27/28 niin olen toivonut, että kyseessä olisi kaksoset :) 

Tsemppiä ja vointeja kaikille syyskuuta odottaville :)

PS: miten tuollaisen laskurin saa? siis tuo englanninkielinen, jossa kuinka monta päivää vielä jäljellä..
 
Ei mun kärsivällisyys riittänytkään, joten varhaisultra tuli tänään varattua. Enemmän mua kiinnostaa mennä katsomaan, että onko niitä alkioita siellä enemmän ku yks, kun se että onko kaikki ok. Mut ens viikko pitäis vielä kärvistellä odottamisen kanssa. Jos mä olen nyt jo näin kärsimätön niin tulee todella pitkät 9 kuukautta :)
 
mitäs tää pino oikein sekoilee??

onko pirjo k poistettu? tai ja miksi ei pinoa voi jatkaa kolmannen sivun lopussa?
 
ALKUPERÄINEN: Kaika

mitäs tää pino oikein sekoilee??

onko pirjo k poistettu? tai ja miksi ei pinoa voi jatkaa kolmannen sivun lopussa?


Minä täällä kiroilen samaa asiaa, mitä ihmettä tää oikeen temppuilee, lukee vaan deleted alhaalla,eikä pääse kirjotaan uutta [:@]

Tää keskustelu on jostakin syystä suljettu....Miks???? Ja joku on käynyt poistamassa monta viestiä täältä.
Tehdäänkö Uusi Höpötysketju?? Vai?
 
Tiko epäilet ilmeisesti että tuplat olisi luvassa :) Onko ollut jotain sen suuntasia oireita, mimmosia? Mulla vähän sama juttu, mutten oikeen oo varma keksinkö vain vai mitä..
 
ALKUPERÄINEN: malina2

Tiko epäilet ilmeisesti että tuplat olisi luvassa :) Onko ollut jotain sen suuntasia oireita, mimmosia? Mulla vähän sama juttu, mutten oikeen oo varma keksinkö vain vai mitä..

 
Ei ole mitään tuntemuksia siihen suuntaa. Vuosi sitten kun söin hormoneita niin oli munasoluja kypsynyt muistaakseni 2 isoa ja 2 pientä. Nyt taas joulukuussa päätin yhden kuurin hormoneita vetästä, kun niitä kotona jäljellä oli. Syötyäni ne soitin verikoetulokseni ja kaikki hormoonitasot ok, eli en olis niitä tarvinnu mut niillä sit kuitenkin hedelmöitys tapahtui :D
Mut siis oireet ei mitenkään viittaa siihen, että monikkoraskaus olisi kyseessä.
 
 
Kamala kun väsyttää koko ajan, pahoinvointia ei oikeastaa ole ja se on plussaa. Voisi nukkua vaikka kellonympäri, mutta pitää jaksaa töihinkin nousta aamuisin. Maha tosi turvoksissa koko ajan, kireitä housuja ei kykene ollenkaan pitämään.[:(]
 
Täällä kanssa eilen plussannu ja laskureiden mukaan la olis 14.9 eli ihan alussa ollaan vielä.
Tämä on toinen lapsemme avomieheni kanssa ja kovasti innostuneita ollaan molemmat! Tyttö on nyt 1,9 kk joten tulis sitten toisen synnyttyä olemaan 2,5 vuotta ! Jotenkin tuntuu vielä vähän epätodelliselta tämä koko juttu mutta eiköhän se tästä :)

Oireita on ollu tähän asti päänsärkyä, väsymystä, kylmä on koko ajan, vessassa saa käydä useammin ehkä johtuu siitä et mulla on koko ajan jano ja sitten pari kertaa on närästäny, nii ja menkkamaisia kipuja aina välillä niitä oli silloinkin kun ekaa odotin.
 
Juu eli maanantaina plussattiin meillä ja ton netissä olevan laskettu aikalaskurin mukaan la olis tossa 16.9. toista odotetaan. Ensimmäinen tosin ei ole nykyisen miehen kanssa yhteinen, mutta pitää niinkuin omaa lastaan :) Hauskinta/oudointa tossa lasketussa on ku se on poikani syntymäpäivä. poikani on nyt 4vuotta eli toisen syntyessä sitten jo 5 :)
 
Tällä hetkellä olotila aika kauhea. Paha olo koko ajan ja väsyttävä olotila, ei tahdo jaksaa töissä olla. Nälkä koko ajan, vaikka pahoinvointia. Nyt odotellaan aikaa seulonta ultraan ja verikokeisiin. Noin neljän viikon päästä varmaan aika.[:'(]
 
4 pv:ää sitten oli ensimmäinen neuvola. Jännitti. Ei vielä viitsitty kuunnella ääniä, menen viikoilla 8+4 (neuvolan mukaan).. La 21.9 :)
Ärsyttää odottaa sinne maaliskuun loppuun, silloin ymmärtääkseni ensimmäinen ultra. Onneksi mies jaksaa valaa minuun toivoa: "kyllä kaikki on hyvin".
Toinen neuvola on tässä välissä, toivottavasti yrittävät kuunnella sillä kertaa! :D
 
Ei keskustelua enään tässä topicissa, kunnei toimi kunnolla.

Pulinoissa jatketaan, tervetuloa sinne!!! [:)]



Voisiko ylläpito lukita tämän topicin? Kiitos!
 
Takaisin
Top