syyskuus lask.aika

Voih kun tuntuu että vastahan mä plussasin[8|]
Onnea vaan kovasti kaikille plussanneille,se on niin ihanan jännittävää odotella ekaa neuvolaa ja ultraa <3
Meillä alkaa juuri rv39[:)]
 
Moikka moi kaikille!
Ja onnea plussauksesta! <3
Itse kanssa plussasin viime viikolla ja esikoisemme laskettu aika olis 7.9.
Olen 22-vuotias ja mieheni 26-vuotias. Yritimme noin 4kuukautta.
Minkäslaisia oireita teillä on ollut?
Mulla on rinnat tosi arat, röyhtäilyttää, maha turvottaa, käyn useemmin vessassa, hieman oon väsyneempi.. Ei ainakaan toistaiseks muuta! [:)]

Angelico 4+6
 
Mulla on samoja oireita ollu kun sulla,ei ole ollu pahoinvointia ollenkaan. Hirveä nälkä vaan koko ajan :D oon kuullu sellasta et mitä enemmän odotuksen aikana oksentelee niin sen fiksumpi lapsi tulee, heh. Kaikkea sitä kuuleekin :] Onnea vain sinullekin plussasta<3
 
Moikka kaikille!

Täällä ilmoittautuu uusi odottaja.
Ja jotain tietoja tässä:
- la 15.9.
- kolmas lapsi (1. yhteinen mieheni kanssa)
- olen 33v
- edellinen keskenmeno oli syksyllä ( ja kaavinta oli saada dramaattisen lopun), keskenmenoja useita
- yk2 nappas
- länsi-uudeltamaalta ( vuosi sitten muutettu helsingin keskustasta)
- opiskelija

Oireita tähän asti:
- vatsan turpoaminen
- helposti hermostuminen
- väsymys
- maidon tihkunta toisesta rinnasta
- painon tunne alapäässä

Tässä nyt mennään niin alussa, että viimekertaisen km (11+2 meni kesken, todettiin 11+3) ajattelin jättää varhaisultrat väliin ja nauttia niin kauan raskaana olemisesta, kun sitä iloa sallitaan...eihän sitä koskaan tiedä noista..

mutta toivottavasti tänne saadaan lisää porukkaa!

Kertokaa jotain itsestänne, niin muistaa sitten paremmin[;)]
 
Täälläkin mukaan tulisi yksi uusi odottelija [;)]
Olen 25, avomies 27, LA laskureiden mukaan 10.9.10. Yritykselle emme vielä ehtineet näyttää vihreetä valoa mutta ihana onnellinen yllätys pärähti!

Tein testin ekan kerran 1.1 ja sain hailukamman viivan kun kontrolliviiva, varmistuksen tein eilen ja tikkuun ilmesty samantein kontrolliviivaakin tummempi testiviiva, nyt alan jo luottamaan että esikoista olis tuloillaan <3

ON: iltaisin viluttaa aivan älyttömästi, rinnat on hieman turpeat  ja arat, lisäksi sillontällön tulee ällötyskohtauksia jotka nekin menevät pian ohi syömällä.

Ilmottauduin tänään neuvolaan ja sain ekan neukun 26.1. Tällä viikolla aion vielä varata ajan myös varhaisultraan Femedaan, jonka senkin haluan kuun ihan vikoille päiville, koska helmikuun eka viikko lähdetäänkin Lontooseen
Menettekö muut varhaisultraan?

Onnea kaikille plussista ja paaaaaljon vauvaliimaa matkaan!

pilpa 4+4
 
Heippa Hei! (uskaltautuu varovaisesti)

-La: 6.9.2010
-Kolmas lapsi (Iltatähtemme)
-Täytän 29.1 34v
-Km oli kesäkuussa (ultrassa 11+2 todettiin menehtyneeksi)
-yrityskertoja en ole laskenut, mutta reilu vuosi yritystä takana.
-keski-pohjanmaalla asutellaan
-Perheeseeni kuuluu 2 poikalasta -94 ja -98,Aviomies ja 4 karvaista kakaraa.

Oireet tähän mennessä:

-Painon tunne ala vatsassa
-Kylmä,kylmä,kylmä
-Pikkunälkä koko ajan
-Väsymys iso/tai pieni (päivistä riippuen)
-vatsan tyhjetessä ällötys(ei pahoninvointia, vaan sellainen tunne, että se on tulossa)
-Rinnat on arat

Tuon Km:n jälkeen pelottaa vietävästi, mutta päivä kerrallaan tässä mennään. Varhaisultran jätän myös väliin...
 
Mamma_76: samassa veneessä ollaan!
Mä yritän kaikkeni, että en menis ostamaan lisää raskaustestejä, aloittais sairasta stressaamista..

Mutta sitten juttelin ukkoni kanssa ja tulin siihen tulokseen, että aioin olla hyvillä mielin ja raskaana niin kauan ku oireita on edes toisinaan ja verenvuoto ei ala ( ei silti, ei missään km:ssa ole alkanut )..

Hyvää odotusta meille kaikille[:D]
 
ALKUPERÄINEN: H1987

Mulla on samoja oireita ollu kun sulla,ei ole ollu pahoinvointia ollenkaan. Hirveä nälkä vaan koko ajan :D oon kuullu sellasta et mitä enemmän odotuksen aikana oksentelee niin sen fiksumpi lapsi tulee, heh. Kaikkea sitä kuuleekin :] Onnea vain sinullekin plussasta<3


Kuinkakohan tyhmä lapsi meille sitten tulee? En ole oksentanut kertaakaan.... [8|][:D] No, eipä tämä mammakaan mikään järjen jättiläinen aina ole [;)]

Onnea kaikille kovasti! Toivottavasti kaikki pysyvät mukana kunnialla loppuun asti! [:)] Kaikan näkeminen täällä jotenkin ilahdutti erityisesti, vaikka en sen kummemmin ole kanssasi jutellutkaan. Olen vain niin usein nähnyt sun täällä jotain kirjoittelevan, toivottavasti kaikki menee sullakin hyvin! [:)]
 
 Olipas muka vaikeeta saada tuo tikkeri toimimaan, meinas oikeesti tulla itku.Ja sit tajusin,että hemskatti pitää valita millä koosilla sen ottaa siellä [:D] Onneks ei nuo ekat muksut ole yhtä tolloja kun äiteensä[;)](vaikka en oksennellutkaan)
 
Heippa.

Mäkin nyt uskaltaudun siirtyä varovaisesti tälle puolelle vaikka ihan alussa mennänkin. Plussasin eilen oikeen vahvasti. 

-La: 9.9.2010
-Kolmas lapsi (Iltatähtemme)
-Täytän 29.7. 36v
-yk. 4 tärppäs, tosin yk. 3 antoi jo positiivista testiä mutta meni heti alkuun kesken.
-Satakunnassa asustellaan
-Perheeseeni kuuluu 2 tyttöä -00 ja -01, aviomies ja useampi karvakoipi.

Oireet tähän mennessä:

- tisut painavat ja tuntuu että halkeaa
- painontunne vatsalla
- näläntunne
- alavatsan nipistely
 
Täälä plussattiin 31.12. kolmeen testiin ennen kuin uskoin.[:)] Nyt siis rv5+2 ja La olisi 5.9.-10. Esikoista odotellaan. Minkäänlaisia oireita ei ole muutakuin vähän enemmän väsyttää ja iltaisin polttelee ja nippailee alavattalla. Kokoajan kauhea epävarmuus, johtuu varmaan siitä kun ei niitä oireita oikein ole.. Mutta toivottavasti kaikki menee hyvin..[:)]
 
Huomenta päivää kaikille, uskaltauduin aamulla sitten tekemään sen testin.Vaikka kyllä ihan 99.9% varma olen koko ajan ollut. Ei mennyt kuin muutoma sekuntti, niin tulos oli Kaksi Viivaa [:)] Nyt pidetään jalat ristissä, teipataan ilmastointiteipillä ja pikaliimaa vielä päälle, että pysyy iltatähtönen matkassa mukana [:D]
 
Huomenta kaikille!

Näyttäis olevan kaikilla vähän samanlainen fiilis, ku ollaan vielä näin varhaisessa vaiheessa..
kyllä mullakin on epätodellinen olo ja hetkittäin on vaikeeta ajatella, että testi oli plussa ja kuukautisia ei näy, nii kaikki kunnossa..

Ajattelin kuitenkin huomenna tehdä testin ja sitten soittaa neuvolaan, jos vaikka saisin jo viikolle 7+ ultra-ajan..
Mä kun en haluaisi, että viime kertainen toistuisi (km 11+2 ja istukka oli kasvanut jotenkin poikkeuksellisesti kohtuun kiinni, että kaavinnassa tuli massiivinen verenhukka, joka meinas päättyä tosi huonosti[&:]. kiitos ambulanssi henkilökunnan ja naistenklinikan lääkäreiden- täällä ollaan!), joten nyt tuntuu, että haluaisin tarkistuksen..vaikka eihän se mitään takeita anna..

Jotta tämmöistä tänä aamuna..kahvi maistuu ja muutenkin hyvä olo[:)]
WC:ssa joutuu käymään useammin ja rinnat ovat turpeet, siinä oireet.
 
Pirjo K. Meillä aloiteltiin miehen kanssa jo nuorena(18-19v), ja nyt on sitten 11 vuotta aikaa viimeisestä.2 pojan koltiaista meillä nyt on. Kaikki tavarat ym. on annettu/myyty pois, joten uusiks menee kaikki [:D]
Huh Huh! On sitä aamuyön tunteina tullut mietittyä kaikenlaista, miten nuo isot pojat ottaa vauvan tulon? entä sukulaiset, ja varsinkin anoppi? [:)] Vaikka ei kyllä noilla sukulaisilla ole mitään merkitystä loppujen lopuksi.
Mun mies on reissuhommissa paljon, itse olen työttömänä joten aikaa täällä koneella tulee vietettyä jonkinverran. Mitä nyt karvaisia nelijalkaisia ruokin ja paijailen välillä.
Siitä tulikin mieleeni, tahtoisitteko sellaisen listan? Voisin kokeilla onnistuuko...kuvista en voi olla varma, mutta yritys hyvä kymppi. Eli Voisitte laittaa itsestänne seuraavat tiedot,ei tietenkään pakko(voin laittaa kysymysmerkin kohtaan, jota ei tahdo kertoa):

                                    Nimimerkki.....Monesko tulossa.....Ikä.....Synnytyssairaala

    Esim:                La:6.9   Mamma_76...........Kolmas..............33.v....kpks


Tänään on ollut erittäin turvottava olo, jouduin vaihtamaan housut "mukavampiin" ettei paina massuun. Ällötys-puuskia on ollut muutoma, varsinkin aamulla. En ole koskaan ollut mikään aamuvirkku syöjä, ja nyt kun on pakko syödä meinaa jos senkin takia tulla huono olo [:'(] Multivitan aloitin jo joulun jälkeen, kun sitä vain oli  niin vahva tunne,että Nyt [;)]
Oman Navan Jälkeen...

Tervetuloa vaan kaikille uusille, tarrasukkia ja pikaliimaa kaikille tasapuolisesti!!

Kaika Kahvi kyllä maistuu, vaikka väkisin muuten on parin tunnin päästä hirveä pääsärky,  ja siihen ei mulla ainakaan auta mikään lääkitys. Olet sinä melkoisesta Pommista selvinnyt.Nyt pidetään jalat ristissä ja toivotaan parasta.

Kaikki muutkin, Tervetuloa vain. Meitä näkyy olevan aikamoinen sekalainen seurakunta, mutta se on Hieno juttu. [:D]
 
La:15.9 Kaika...........Kolmas..............33.v....(toivottavasti) Tammisaari

Mamma_76: Avaatko meille uuden ketjun, johon sitten päivität tiedot? Ja tosi kiva, että ehdotit tätä!
 
Avasin nyt tuon ketjun, mutta kuvien kanssa joudun vielä tekemään töitä. [;)] Parannus ehdotuksiakin otetaan vastaan.
 
Iltaa kaikille.
Eilen illalla meinasi iskeä epätoivo kun tuntui että kaikki oireet lakkaa. Taisi sauna rentouttaa mahan ja tissit. Tänään on ollut taas enemmän kuin olo että olen raskaana. Rintavarustus paisuu silmissä... Taitaa edelliseen tapaan tulla DD kupit näistä normaaleista b-kupeista. Apua! Tuntuu että housut painaa epämiellyttävästi alamahaan. Suolaista tekee kokoajan mieli.
 
ALKUPERÄINEN: Tami

Iltaa kaikille.
Eilen illalla meinasi iskeä epätoivo kun tuntui että kaikki oireet lakkaa. Taisi sauna rentouttaa mahan ja tissit. Tänään on ollut taas enemmän kuin olo että olen raskaana. Rintavarustus paisuu silmissä... Taitaa edelliseen tapaan tulla DD kupit näistä normaaleista b-kupeista. Apua! Tuntuu että housut painaa epämiellyttävästi alamahaan. Suolaista tekee kokoajan mieli.



Mulla toi on lähes päivittäistä. Kivut loppu aika tasan viikko plussauksen jälkeen. Pelästy kun ei kipuja olekkaan, mut sit ne saattaa taas seuraavana päivänä tulla takaisin ja taas katoaa. Nyt mä oon päättäny mennä positiivisemmalla mielellä eteenpäin, enkä enää niin paljon murehdi tuulimunaa (keskenmenoa en niin paljon ole edes miettinyt). Mä oon päättäny et siellä on vauva ja siellä se myös siis on, ni!
 
No niin nyt mäkin yritän kirjoittaa tänne ja anteeksi ku sain sekaisin ton la listan..:)

La on siis 6.9. ja toista lasta odotetaan. Eka lähti heti käyntiin ja toista saatiin jo hetki tehdä.. Ja nyt vaan jännitetään ja odotetaan![:)]
Viimeks jäi vähiin tälläiset keskustelu systeemit kun bongasin siskoni sieltä.. Lastemme väli jäi alle viikkoon, mutta nyt uskon että odotan yskin.. [:D]

Ekalla odotuskerralla alkoi heti oksettava olo ja kaikki etoi. Nyt ehkä vähän välillä tuntuu joltain mutta menee äkkiä ohi.. Väsymys, on tainnu lisääntyä; teen pelkkää yötyötä joten tuntuu että nyt ei meinaa jaksaa vai onko siitä johtuvaa ku on ollut raskaampi lista, mene ja tiedä.. [8|] Tuntuu että unohtelen kyllä enemmän.. [:D]

Mutta suurella odotuksella täällä ollaan ja tekis jo kovasti mieli kattoo mitkä toisen lapsen vaatteista enää huolin.. [:)]

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, mutta laitetaan yön ja hämärän piikkiin!
 
Takaisin
Top