syyskuus lask.aika

henna87

Oman äänensä löytänyt
jooh elikkäs plussasin...tein jopa kolme testiä... viljan sensitive-testit ja yhen first signal... tein tiist. yhen,eilen yhen ja tänää yhen...outoa et ny jo näkyy.. viljan testit näkyy 6-7pv hedelmöittymisestä.. Onko luottamista noihin...?
 
ja netissä laskettuaika-laskurin mukaa La olis 06.09.2010 mut neuvolas se sit selviää lopuks..
 
Kyllä ne testit on luotettavia eli onnea kovasti! [:)] "Tarkka" laskettu aika selviää sitten ekassa ultrassa about viikolla 11 tai 12 (harva lapsi kuitenkaan syntyy juuri laskettuna päivänä). Iloista odotusta! Sitä se meinaa juuri on! Odottamista, odottamista ja odottamista ja yht'äkiä huomaakin olevansa viime metreillä [:D]
 
Onnea teille,muistan itsekin hyvin jännityksen testiä tehdessä[:)]
 
Ite plussasin maanantai illalla, jouluaaton pettymyksen jälkeen, suureksi yllätykseksi. Tiistai aamulla kaksi uutta testiä. Laskettu aika myös tämän sivun laskurin mukaan 6.9.2010 [:D]
 
itselläni myös laskettu aika syyskuussa. netissä laskin niin myös tuli mulle et 6.9 mutta neuvolan täti sanoi että 8.9 olis :) en oo tehny ku vasta yhden testin mut soitin neuvolaan ja juteltiin siinä tovi niin se antoi ajan sinne ja kertoi mun raskausviikot ja lasketun ajan. toivottavasti on siihen yhteen testiin luottaminen kun kaksi viivaa vierekkäin siihen tuli! kyllä on odotettukin tätä hetkeä ja viime yönä sen ilon sitten sain tietää kun heräsin yöllä vessa hätään ja menin sit ja tein testin samalla  [:)] 
 
Juu toki toki :) jutskaillaan yhdessä kun ollaan nyt sit yhtä pitkällä suurin piirtein kummatkin :>
 
No melkeen tuli kaks vuotta täyteen. Just olin päättänyt, että pyhien jälkeen mennään omaan piikkiin Ava-klinikalle, kun lähetteessä kestää. Menikö teillä kauan?
 
Aika monella tuntuu nyt olevan toi 6.9. Mulla on neuvolan ekan kerran 26.1, eikä puhelimessa puhuttu muuta kun varattiin aika niin ei ole vielä muuttunut toi laskettuaika.
 
Huolena vaan on, kun ensin sattu viikon ajan maha ja eilen se loppus. Nyt vaan miettii, että onko kaikki hyvin kun ei enää satukkaan. Vaikka järjellä ajateltuna ehkä se on parempi että ei satu. Mut joo, kun huoli lapsettomuudesta loppui niin alko uudet huolet.
 
Äsken tein toisen testin ja positiivista näytti sekin ja vielä selkeämpää kuin edellinen :) kyllä nyt ei oo riemulla rajaa. ei meinaa pöksyissä pysyä :D
 
kokon päivän meinasin töissä purskahdella itkuun varmuustestien jälkeen :)
Onnea onnea
 
Kiitoskiitos<3 nyt kun vaan kaikki sujuis hyvin :) onneks sain neuvola ajan jo ens torstaille niin pääsee kyselemään kaikenlaista :D
 
Nopeesti annettiin aika. Mä joudun odottelemaan tammikuun lopulle :(
 
Onnittelut teille kaikille plussanneille munkin puolestani [:D]. Se on kyl aivan uskomattoman ihanne tunne, ku näkee ne kaks viivaa testissä ja tajuu et nyt, nyt meil oikeesti tulee se vauva.. Me yritettiin melkeinpä 10 vuotta, ja sit ko jo luovuttiin leikistä ni tärppäs. Nyt ollaankin sit jo onnellisesti yli puolen välin. [:)]

Mukavaa raskausaikaa teille!!!
 
Me yritettiin kans vuos ja nyt sit oltiin silleen et no, ei se nyt sieltä halua tulla niin tulee sit joskus myöhemmin ja ei ajateltu koko asiaa niin nyt sit tärppäs :)) se oikeesti vaikuttaa, luo paineita tai jotain jos lasta kovasti yritetään ja se ei sitten tule.
 
Takaisin
Top