Syyskuun turinat

Mä oon tehny ny itte mekkoja mitkä menee mahan kans ja millä pystyy vielä imettämään ja menee vielä normikäytöski :)
 
Mä taas oon suhtautunu tähän sillä mentaliteetilla, että tämä on erittäin todennäköisesti ensimmäinen ja ainoa raskaus, niin hyvillä mielin voin ostaa mukavia (raskaus)vaatteita, jos siltä tuntuu ja pussi antaa myöden :) Mutta kyllä mä esim neuletakeista olen sen normikoon valinnut ja pidän vain sitten auki. Ja aika paljon mulla on ennestään pitkiä/löysiä yläosia, niin muutaman paidan ja housut olen vain hankkinut. Ja hyväksi todetun H&M:n a-linjaisen mekon parissa eri värissä.
 
Ite yritän pitää omia vaatteita nii ei menis rahaa sillee hukkaa ku sit pitäis myydä äitiysvaatteet. Mä shoppailin täällä barcelonassa vauvansukat ja pyyhe/peitto tsydeemin ja hoitolaukun :Heartred tosin mä oon niin huonosti syöny et tiedä vaikka olis se listeria:sad001 ekoina päivinä en edes muistanu mainita rttei jääpaloja tai maitoa. Kahvissa oon juonu maitoja:sad001
 
h&m:sta oon yhet raskausfarkut ostanu uutena ja tori nettikirpparilta ostin parit saman firman farkut eri mallissa, mut huomattavasti halvemmalla :D Normifarkkuja ei pysty oikeen enää käyttään, kun kiristää niin paljon. Nää mamafarkut on ihan mukavia pitää töissä, ettei mahaa kiristä istuessa, hame ihmisiä en oo ite yhtään. Ja yhet äitiyscollege/trikoo(?)housut hankin myös h&m, mut muuten kaikki on ihan normipuolen vaatteita. Aika lyhyt käyttöaika noilla raskausvaatteilla on, ettei ihan hirveesti viittis niihin panostaa, mutta eipä sitä halua kiristävissä vaatteissakaan olla.
 
Mullaki on vaan yhdet uutena ostetut ja loput kirppikseltä löydetty että ei paljoa oo onneks menny rahaa :) imetysvaatteisiin meni enempi ja liivejä pitäis uusia ostaa.
 
Mä ostin tänään neuletakin jonka alla voi sitten käyttää normi t-paitoja niin kauan kuin ne mahtuu päälle. H&M:ltä en löytänyt mitään vaikka kattelin sieltäkin. Vaatevalikoima on supistunut entisestään, mutta kauheesti en minäkään varsinaisia raskausajan vaatteita ajatellut ostaa. Kun äitiysloma alkaa niin sitähän voi olla vaikka missä miehen römppävaatteissa kotona. Töissä on pakko olla vähän siistimpää päällä 
 
Minä olen etsinyt kuviollisia äitiyslegginsejä koko raskauden ajan ja vihdoin minä ne viikonloppuna löysin h&m:n verkkokaupasta! Minä haluan tästä raskaudesta iloita ja haluan sen näyttää myös vaatetuksellani. Jotenkin ihmetyttää, että miten suurin osa äitiysvaatteista tuntuu olevan niin kauhean synkkiä. Lähes kaikki legginsit on mustia, äitiysmekot mustia, mustavalkoisia tai harmaita. Ainakin kun katsoo zalandon tai h&m:n valikoimia. Onko kukaan muu huomannut samaa? Olenko vain etsinyt väärästä paikasta? :)
 
Ja mä oon törmänny paitoihin siinä mielessä et ne on kaikki aina rAitApAiTojA :D
 
Mut suosittelen Asosta kaikille :) Sieltä löytyy iso valikoima laajalla kokokirjolla!
 
Mä kans huomasin hankkineeni 3 raitapaitaa :hilarious: On mulla silti kyllä vaaleanpunaista tms. Väriäkin noissa vaatteissa, mitä nyt normaalistikin käyttää... Tosin mun vaatteista osa on esikoisen odotusajalta.
 
Suomalaisissa kaupoissa on kyllä tosi "iloisen harmaata" valikoimaa yleisimmin tarjolla, ja näkyypä se omassakin vaatekaapissa... Tummansinistä löytyy kans, muutama vaaleanpunanen, mutta siinäpä ne mun värit :P
Pitäis kyllä vähän laajentaa värivalikoimaa...
 
Itse katselin vähän tossa ohikulkeissa Nanson uusia tunikoita. Menis mainiosti möhömahan kanssa... On vaan vähän tyyriitä, mutta siellä oli kauniita kuoseja. :)
 
Haha, mä taas olen innoissaan, kun on paljon mustaa ja muuta neutraalia (lue; harmaata). Ihanaa, kun kaikki sopii yhteen ja näyttää niin hyvältä, kun tässä ruhossa nyt voi :D Mutta mä oonki tylsä.
 
Yritän sinnitellä mun omilla päälypaidoilla yms. Mahdollisimman pitkään. Tosin en tiedä loppuvaiheessa haluanko turhaan venyttää kaikkia paitojani muodottomiksi. Äippähousuja on ollut pakko ostaa jo varhaisessa vaiheessa. Äitiystakki odottaa talvikelejä :)
 
Ei se vaatteiden väri tee sinusta tylsää Giovanna- ! :D Tyylinsä kullakin. Toinen tykkää värikkäästä toinen vähän neutraalimmasta. Itse olen sellainen ihminen jolla on eri kausia. Välillä pitää olla värikästä ja pirtsakkaa ja toisinaan taas mustavalkoinen kelpaa paremmin. Hiustyylinikin vaihtuu vähän väliä, kun kyllästyn niin helposti. :D
 
Mä tänään satsasin muutamiin paitoihin :) name it:ssä oli iso alerekki äitiysvaatteita ja ne sai -50% jos otti 3, joten sieltä lähti. Sitten lampsin vielä h&m ja muutama paita lähti vielä sieltäkin matkaan. Ihanaa, kun huomenaamulla ei tarvi miettiä mitä laittaisi päälle :)
 
Mulle on äitiyspaidat vielä isoja mahan kohdalta ja ärsyttää, pitäis hakia paitoja.. Onnistun aina tuhoamaan paitani saamalla niihin rasvalänttejä mitä en saa pesus lähtemään.
 
Oon kans kova sotkemaan ruokaa laittaessa ja syödessä vaatteita rasvatahroihin. Mulla on rasvatahrat lähteneet K2r esikäsittelyvaahdolla. Isommista marketeista pitäisi löytyä.
 
Takaisin
Top