Siis mitä helvettiä meemi??!! [:D] Millanen lääkäri ajattelee noin? Et sä nyt joka tapauksessa ennen synnytystä valmistuisi ja pääsis työelämään paikkaamaan puutteita, että onko sillä kahella kuukaudella nyt oikeasti noin paljon väliä?? Vitsi mikä pelle! Ja tosiaan ihan naurettavaa toikin, että viikko alkuunsa ja sitten muiden huoleksi. En tiedä, ehkä se on joku käytäntö, että ainakin viikko kerrallaan ja katotaan sitten mikä meininki. Työkaverini on myös toiselta kolmannekselta asti käynyt viikon välein hakemassa sairaslomaa selän takia ja nyt pari viikkoa sitten sai vihdoinkin pidemmän sairasloman. Sekin kyllä sillain dorkasti, että loppuu joku vajaa viikko ennen äitiyslomaa [:D] Siis mikä järki siinäkin?? Mutta tosiaan, ehkä toi viikko on joku standardi. No, meet sitten äitipolille viikon päästä. Toivottavasti saat sitten lisää tai sitten kaikki vaivat voisi mystisesti kadota nyt viikon aikana.
Mulla on ollut hullu päivä. Viime yö meni aika valvomiseksi, olin eilen ihan tajuttoman väsynyt ja menin heti yhdeksän jälkeen nukkumaan kun pääsin töistä. Heräsin aika pian ekalle vessakäynnille, mutta sain vielä jotenkuten katkonaisesti nukuttua. Sitten toisella vessareissulla (joskus klo 4-5 aikaan) joku meni päässä sekaisin, enkä väsymyksestä huolimatta saanut enää unta. Miestä vaivasi myös joku mystinen unettomuus. Aloitettiin sitten hitaasti aamutoimet parin tunnin pyörimisen jälkeen ja jostain käsittämättömästä syystä olen ollut ihan älyttömän energinen tänään. Olen saanut esseetä kirjoitettua, käynyt kaupassa, pyöräyttänyt sekä pyykki- että tiskikoneen ja nytkin on vielä virtaa ja ajattelin sitä esseetä hiukan ihmetellä vielä. Ihan hullua. Ehkä mun väsymys onkin johtunut liian hyvin nukutuista yöunista ja jaksan paremmin muutaman tunnin katkonaisilla unilla [8|] Kuulostaa ihan hyvältä vauva-aikaa ajatellen [:D] Nää on varmaan oikeesti jotain hormonihöyryjä, mitkä mun päätä nyt sekottaa.
Ai niin muuten, laitan nyt tänne kun en jaksa vaihtaa tonne oireiden puolelle, mutta mullakin tulee pikkusen maitoa tai siis jotain eritettä rinnoista. Ihan pikkuriikkisesti, ei vaatteet sotkeennu, kuivunutta valkosta eritettä saa nänneistä putsailla päivittäin. Parina kertana olen onnistunut sohaisemaan käsivarrella nänniin niin, että tunsin jotain kosteaa ja silloin huomasin että se neste oli jotakuinkin läpinäkyvää. Jännää. Toivottavasti tämä maitoharjoittelu ennustaa suht hyvää maidontuloa sitten synnytyksen jälkeen [:D]