Oudot on ne kuminauhat sielä haalarin lahkeissa juu, mut en minäkään niitä meinannu alkaa leikkeleen, pilaamaan muuten hyvää haalaria [:D] Ite niistä ajattelin et saahan sit käännettyä sen kummarin lahkeen yli pussiks, ettei lämpö karkaa lahkeitten kautta kun pienelle heittää liian suuren haalarin päälle [:)] Ja by-the-way, minkä hiton takia nykyään on melkein kaikissa paidoissa/puseroissa huppu??? Niin lasten kun aikuistenkin vaatteissa. Mitä ihmettä tekee hupulla varsinkaan pieni lapsi joka ei vielä välttämättä edes ite käänny. Se on mun mielestä vaan tiellä, ja jää aina ruttuun selän alle haalarin sisään jne koko kapistus. No okei, ehkä vähän liiottelua, ei nyt ihan niin pienissä vaateissa taida paljoo vielä huppuja olla, mut mennäänpä johonkin noin puol vuotiaiden kokoihin, ni jo alkaa olla vaikee löytää paitaa mis ei ois huppua... [[:@] Välillä ihan tuskassa ettiny synttärilahjoja kun varsinkin kummipojalle ollaan tavattu vanhempien pyynnöstä aina jotain vaatetta ostaa, yleensä sit paita ja housut-kokonaisuus, ni yleensä sit jää melkein ainoaks vaihtoehdoks joku kauluspaita-tyyppinen ratkasu, ja oishan se nyt kiva olla jotain muutakin kun pelkkiä kauluspaitoja... [8|] Ai niin joo, onhan meilläkin kaapis yks muistaakseni 62 senttinen huppari... [8|]
Ja sit vähän omaa. Kävin eilen sokerirasituksessa. Hyi yäk sitä sokeri-litkua [:'(][:'(][:'(], ja voi jessus et meni sit koko päivä ihan reisille väsymyksen takii... Onneks oli näppärät vampyyrit ottamas näytteitä, ei sattunu toinen pisto (samaan suoneen) juuri ensimmäistä enempää, mä kun aikasemman kokemuksen perusteella pelkäsin ihan sikana, ja viimonen näyte + veren vasta-aineet otettiin onneks toisesta kädestä, mulla kun neg. veri... [:)] Käyny aikasemmin siis keliakia-testeissä (jota ei sit onneks ole). Ja tuos äsken soittelin nla:sta tulokset, komeesti alle raja-arvojen, mä kun pelkäsin et miten mun sokeriton dieetti heitti härän pyllyä kun edellisenä iltana mökillä oli tarjolla ainoostaan limpparii, trip-mehuja tai kahvia... [:D][:D]