Syyskuun sykkeet

Työ? Huh, en osaa yhtään ajatella. Hoitoon en halua vieraalle alle 3-vuotiasta. Toki vaihtarina osa-aikaa, miehen koti-isyys jne. Mutta työnnän nämä ajatukset jonnekin hyvin kauas. Mun viimeinen vauva-aika, otan ja annan kaiken. Tästä ajasta hyötyvät kaikki tämän perheen lapset.

Jos työ on kaukainen ajatus, on yhtä kaukainen ajatus / muisto nuoresta ja menevästä GX:stä. Kotirouva, LOL :D
 
Mä meen keväällä töihin, pidän eka vanhat lomat pois ja varmaan huhtikuussa takas töihin. Tyttö on alkuun mummulassa hoidossa niin ei tartte alle vuoden ikästä laittaa tarhaan :)
 
Toiveissa on jos pystyisi olemaan hoitovapaalla maaliskuun lopusta vuoden loppuun. Tiukkaa tulee kyllä tekemään.
 
Hihi, se hyvä puoli on minimiäitiyspäivärahassa, että kotihoidontuelle toipuminen ei tunnu pahalta, kun se on melkein yhtä iso :D Ja äitiyspäiväraha on joka tapauksessa tuplat opintotukeen verrattuna.. Mulla tosin valmistuminen häämöttää ja pikkuhiljaa alkaa väsyttämään ainaiset rahahuolet, joten sen puolesta kiva palata viimeistelemään gradu ja etsimään töitä. Mutta meillä nämä päätökset pohjaavat silti pääosin muihin kuin taloudellisiin syihin.
 
Takaisin
Top