Syyskuun supinat

Heips kaikille, minäkin liityn mukaan tänne keskusteluun. Olen ajoittain lueskellut ja elänyt mukana näissä teidän muiden maaliskuisten kirjoituksissa, mutten ole "uskaltanut" liittyä joukkoon, kun keskenmenon pelko on ollut niin vahva (edellinen raskaus päättyi keskenmenoon). Nyt kuitenkin ekassa ultrassa käyty ja siellä hirveetä vauhtia viipotti pieni otus, joka oli kaikin puolin niin kunnossa kuin vain tässä vaiheessa voi olla. Viimein siis olen rohjennut oikeasti päästää sisälleni sen ajatuksen, että ehkä meille oikeasti on tulossa vauva. Ultrassa laskettu aika tarkentui päivällä, uuden lasketun mukaan tänään 12+6 :smiling face with heart-eyes: Mulla on maha myös pullahtanut sen verran esiin, että ajoittain tuntuu normivaatteissa tukalalta (vaikka käytänkin aina legginssejä ja muita mukavia vaatteita), mutta vielä olen töissä onnistunut piilottamaan raskauden. Yksi lapsi siis jo entuudestaan löytyy, joten huomasin, että vatsalihakset ja jänteet ym. antoi heti periksi, kun kohtu yhtään kasvoi. Mutta kohta täytyy ruveta töissä kertomaan, mahan kasvun lisäksi myös siksi, että meillä on tulossa muutosta ja työjärjestelyjä eikä olis kiva mennä sanomaan et hyvät suunnitelmat teitte, mutta kaikki menee uusiksi (vaikka ei se periaatteessa mun ongelma ole ja aina voi käydä mitä vaan, mutta silti haluaisin jättää hyvän kuvan itsestäni tuleville uusille esihenkilöille).
 
Meillä ens viikolla np-ultra. Jännittää tosi paljon! Mä oon ollut niin turvonnut koko tän raskauden, että aloin köyttää jo vko 7 sellasta kumpparivirirelmää farkkujen ylänapin kohdalla. En oo nyt uskaltanut ostaa vielä yhtään mitään mammavaatetta, odotan vaan ultraa ja sitä seerumiseulaa, ja sit vielä niptiä. Huoh, odottavan aika on pitkä.
 
Meillä ens viikolla np-ultra. Jännittää tosi paljon! Mä oon ollut niin turvonnut koko tän raskauden, että aloin köyttää jo vko 7 sellasta kumpparivirirelmää farkkujen ylänapin kohdalla. En oo nyt uskaltanut ostaa vielä yhtään mitään mammavaatetta, odotan vaan ultraa ja sitä seerumiseulaa, ja sit vielä niptiä. Huoh, odottavan aika on pitkä.
Tämä vauvan odottaminen on kyllä kirjaimellista odottamista välillä... Mulla kanssa alkuvaiheessa viikot on tuntuneet usein tosi pitkiltä kun haluaisi vain päästä sinne np-ultraan ja päästä pitemmälle raskaudessa. Voimia odotteluun ja tsemppiä jännittämiseen, kohta on ens viikko!
 
Tänään ostin ekat äitiysvaatteet itselle. Kaikki tavalliset housut ei enää tunnu hyvältä vastsalla. Henkkamaukalta löysin kahdet kivat äitiyshousut.

Tänään myös aloin katseleen pinnasänkyjä ja muita tarvikkeita. Huomenna käydään miehen kanssa vähän katselemassa vaunuja paikan päällä jossain liikkeessä. Ihanaa ja jännää. 😍
 
Ootteko löytäny jostain ihan kivijalkakaupasta äitiysvaatteita? Haluaisin kokeilla, mutta missään ei tunnu olevan hyllyssä äitiysvaatteita… 😒
 
Mä olen kokenut myös äitiysvaatteiden ettimisen kivijalkakaupoista tosi vaikeeks. Omani olen siksi kaikki ostanut käytettynä Torista tai Zalandosta tms. Mut varsinkin farkut on mulle istunut huonosti, olis kiva päästä jossain sovittaan (ilman et tilaa housuja kasapäin kotiin ja joutuu sit niitä palauttelee).
 
Mun mielestä ainakin Tampereen Ratinan H&M:llä on äitiysvaatteita ihan hyllyssä. Oon joskus alerekistä meinannut napata kivannäköisen mekon, kunnes näin, että niskalapussa luki mama. 😅 En ole käynyt penkomassa vielä itse, ajattelin kanssa ensisijaisesti Torista katsoa. Housuja ois kyllä varmaan hyvä sovittaa ensin, paidat ja mekot ei oo itsellä niin tarkkoja.
 
H&M on täällä ainoa, missä on laajempi valikoima hyllyssä. Just farkut oli hyvä sovittaa, tilasin kivemman värin sen jälkeen nettikaupasta. Takit oon ostanut torista ja paidat + mekot Zalandolta (Anna Field?).
 
Kiersin pk-seudulla varmaan kymmenen H&M:ää ja kaikki sanoi ettei oo hyllyssä eikä tiedä missä olis. Epäilivät että ois vaan netistä saatavissa nykyään. Onko joku pk-seudulta löytänyt viimeaikoina löytänyt jonkun h&m:n hyllystä oikeen ja jos, niin mistä? 😅
 
Kiersin pk-seudulla varmaan kymmenen H&M:ää ja kaikki sanoi ettei oo hyllyssä eikä tiedä missä olis. Epäilivät että ois vaan netistä saatavissa nykyään. Onko joku pk-seudulta löytänyt viimeaikoina löytänyt jonkun h&m:n hyllystä oikeen ja jos, niin mistä? 😅
Siis keskustassahan ei ole enää H&M:ää, jossa olisi äitiys-, teinien- tai vastasyntyneiden vaatteita, kun Aleksi lopetti! Redissä saattaisi olla. Mä ajattelin suosiolla tilata netistä, jos yhdistelmäseulassa & niptissä kaikki ok. Lindexillä vois ehkä myös olla?
 
Kiersin pk-seudulla varmaan kymmenen H&M:ää ja kaikki sanoi ettei oo hyllyssä eikä tiedä missä olis. Epäilivät että ois vaan netistä saatavissa nykyään. Onko joku pk-seudulta löytänyt viimeaikoina löytänyt jonkun h&m:n hyllystä oikeen ja jos, niin mistä? 😅
Mä en ole vielä ehtinyt itse käydä kaupoilla, vaikka tarvetta kieltämättä olis jo, etenkin farkkujen osalta... Oon kyl googlannu näitä pk-seudun H&M-liikkeitä ja kattomieni nettisivujen mukaan (vaan) keskustassa Forumin H&M:ssä olis äitiysvaatteita. Kävitkö sä siellä katsomassa? Tylsää että hyllytarjonta niin huono, kun olis kyl kiva etenkin housuja sovittaa kunnolla 😒
 
Mä en ole vielä ehtinyt itse käydä kaupoilla, vaikka tarvetta kieltämättä olis jo, etenkin farkkujen osalta... Oon kyl googlannu näitä pk-seudun H&M-liikkeitä ja kattomieni nettisivujen mukaan (vaan) keskustassa Forumin H&M:ssä olis äitiysvaatteita. Kävitkö sä siellä katsomassa? Tylsää että hyllytarjonta niin huono, kun olis kyl kiva etenkin housuja sovittaa kunnolla 😒
Ei ollu Forumin H&M:ssäkään ja siellä sanoivat että heidän tietämyksen mukaan saa vain verkosta. 😏
Mä haluisin kans sovittaa, mutta ei varmaan auta kun tilata ja kokeilla ja tarvittaessa palauttaa.
 
On jännä jos ei Helsingissä oo H&M mama vaatteita 😞 Oulussa on kyllä, ainakin kahdessa lähellä olevassa.
 
Ei ollu Forumin H&M:ssäkään ja siellä sanoivat että heidän tietämyksen mukaan saa vain verkosta. 😏
Mä haluisin kans sovittaa, mutta ei varmaan auta kun tilata ja kokeilla ja tarvittaessa palauttaa.
Kiitos tästä tiedosta, säästit mut turhalta reissulta tuonne Forumiin 😄👍 Ei se tosiaan sitten auta kuin tilata, sovittaa ja tarvittaessa palauttaa.
 
Mä kävin heinäkuun lopulla Espoon Isossa Omenassa ja ostin sieltä H&M yhdet äitiysfarkut ja kahdet äitiysleggarit 😊 Silloin ainakin löytyi vielä tuo äitiys osasto.
 
Täällä oli noista H&M:n valikoimista puhetta, niin vahvistuksena pirkanmaalaisille, Ratinan H&M:llä on tosiaan mielestäni ihan hyvän kokoinenkin valikoima äitiysvaatteita. Ekassa kerroksessa siellä sovituskoppien lähellä, vähän ahtaassa nurkassa ja levällään. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ostin farkut, puseron, toppeja ja sukkahousut. :Smiling Face With Sunglasses:
 
Piti se luovuttaa ja tilata raskaus vaatteita. Toivoin että maha ois pysyny piilossa mahdollisimman pitkään mutta toivoa ei näköjään ole kun on useampi raskaus takana😅 ja varmaan edessä kohta olisi läheisille raskaudesta kertominen mitä en oikeen innolla odota😬 mutta ihana että pääsee lapsille kertomaan🥰
 
Pitääköhän munki alka suosiolla katteleen äitiyshousuja. Viimeviikkoina oon ehkä pari kertaa käyttäny farkkuja jonku pompulaviritelmän kans ja muuten vaan teeenihousuja tai kollareita 😂 Omia paitoja pystyn varmaan aika pitkälle käyttää ku talvi tulossa ja muutenki tykkään käyttää enimmäkseen rentoja villapaitoja jne 👌
 
Takaisin
Top