Syyskuun supinat

Me kerrottiin raskaudesta meidän perheille toissa viikolla (13+2 tienoilla), niin mun äiti vaan totes et oli kyllä arvannut jo pari viikkoa aikaisemmin 🙈 ja yks mun työkaveri sanoi samaa 😅 Kovin laajasti ei kuitenkaan vielä ole raskaudesta kerrottu, mut kyllä se kohta paljastuu vaikka kuinka yritän vaatteilla piilottaa.
 
Mä ostin heti alussa yhdet äitiysfarkut HM:ltä, mut ne on ihan kauheet. Ei pysy yhtään päällä ja sais koko ajan olla nostelemassa. Eilen kävin sit ostamassa uudet erilaiset farkut, nekin tosin HM:ltä kun en jaksanut alkaa miettiä missä muualla ois 😄 Nyt kun on oikeesti mahakin jo niin ehkä voin luottaa siihen et ne oikeesti on sopivat. Ostin myös sellaset ihanan rennot leveelahkeiset housut. Niin ja tilasin torista vitosella kahdet äitiyslegginssit 🤭 Mut täytyyhän ihmisellä housuja olla!
 
Mä tilasin nyt legginsit, jegginsit ja verkkarit 😁 Lisäksi t-paitoja ja sukkiksia. Mulla on löysiä mekkoja, joita voi käyttää. Toisaalta, mähän vaan makaan kotina sängyssä tän huonon olon vuoksi, joten enhän mä sinänsä edes tarvitsisi mitään. 😅
 
Takaisin
Top