Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai tälle vaiheelle on oikein nimikin Valas on kyllä oikein sopiva.. Siltä tosiaankin tuntuu, vaikka paino ei ole muutamaa sataa grammaa enempää noussut. Ihan jäätävä turvotus ja vasta 10+6 mennään.. Toisaalta odotan jo sitä, että vatsa kasvaa kunnolla. Jospa tämä turvotus lähtisi siinä, kun pahoinvointi joskus helpottaa ja pääsee toivottavasti paremmin liikkeelle.Syksy tuli ja mulla alkaa olla vaateongelma. Kesämekoilla meni helposti pienesti pömpöttävän mahankin kanssa, mutta nyt huomaan, ettei mulla ole oikein mitään näihin viileämpiin keleihin... En haluaisi kaikille vielä raskautta mahallani julistaa, mutta väistämättä alkaa jo näkyä, kun monta raskautta takana, vaikka vasta 12+6 menossa. Oon kokenut aina hankalana tämän välivaiheen ennen kunnon vauvamahaa. Jossain raskauskirjassa päähenkilö kutsui tätä valasvaiheeksi. :D se on ollut mun mielestä osuva ainakin omaan tilanteeseen. Ei oikein kunnon raskausmaha vielä, muuten vaan paksu koko keskiosasta eikä mikään vaate oikein sovi. Miten te muut, yritättekö vielä peitellä mahaa 12 viikon jälkeen?
Edelleen yritän peitellä. Onneksi mulla työ/arki vaatteet muutenki väljiä tunikoita niin ei oo ongelmaa juuri ollut, mammahousut kyllä jo käytössä ainut et tukivyö välillä tuntuu nökyvän rajoina vaatteiden alta ja en haluais et sekää erottuu.. alko selkäkivut jo rv 7Syksy tuli ja mulla alkaa olla vaateongelma. Kesämekoilla meni helposti pienesti pömpöttävän mahankin kanssa, mutta nyt huomaan, ettei mulla ole oikein mitään näihin viileämpiin keleihin... En haluaisi kaikille vielä raskautta mahallani julistaa, mutta väistämättä alkaa jo näkyä, kun monta raskautta takana, vaikka vasta 12+6 menossa. Oon kokenut aina hankalana tämän välivaiheen ennen kunnon vauvamahaa. Jossain raskauskirjassa päähenkilö kutsui tätä valasvaiheeksi. :D se on ollut mun mielestä osuva ainakin omaan tilanteeseen. Ei oikein kunnon raskausmaha vielä, muuten vaan paksu koko keskiosasta eikä mikään vaate oikein sovi. Miten te muut, yritättekö vielä peitellä mahaa 12 viikon jälkeen?
Tsemppiä! Pahoinvointi voi kestää myös aika pitkään... mulla usein vähintään puoliväliin. Toivottavasti sulla alkaa pian helpottaa, kyllä kai se yleisintä kuitenkin niin on. Ja hurjasti tsemppiä ultraan, toivottavasti siellä on kaikki oikein mallillaan!12. viikko alkoi ja pahoinvointi sen kun jatkuu.. Eikös tämän pitäny jo pikkuhiljaa helpottaa? Tänään tuli ekan kerran oksu
Oli pakko hakea sairauslomaa, työt ei oikein edisty menetelmällä 15 min töitä 30 min lepoa 15 min töitä jne.. Onneksi pomo on ymmärtäväinen!
Huomenna vihdoin nt-ultra, olen jo ehtiny pelätä kaikenlaista. Ehkä se taas auttaa jaksamaan.
Täällä alkoi 11+6 joka aamuiset oksentelut, että ei ainakaa mulla vielä oo helpottanut, nyt on 12+4 eli monta päivää aloitettu päivä pytyn edessä töissä myös oksentanut useamman kerran tälle viikkoa.. noo jos vk 16 mennessä helpottais12. viikko alkoi ja pahoinvointi sen kun jatkuu.. Eikös tämän pitäny jo pikkuhiljaa helpottaa? Tänään tuli ekan kerran oksu
Oli pakko hakea sairauslomaa, työt ei oikein edisty menetelmällä 15 min töitä 30 min lepoa 15 min töitä jne.. Onneksi pomo on ymmärtäväinen!
Huomenna vihdoin nt-ultra, olen jo ehtiny pelätä kaikenlaista. Ehkä se taas auttaa jaksamaan.
Tsemppiä täältäkin, ja sympatiaa! Mulla vko 10+5, ja ihan samoissa tunnelmissa. Tai no, mä oon oksentanut harva se päivä, ja mulla pahoinvointilääkkeetkin käytössä. Vasta vko 16 sen jonkun hormonin määrä pienenee, ja silloin pitöisi vähän helpottaa.12. viikko alkoi ja pahoinvointi sen kun jatkuu.. Eikös tämän pitäny jo pikkuhiljaa helpottaa? Tänään tuli ekan kerran oksu
Onko sellaiset sea bandit? Mullakin ne auttavat vähän. Mulle terveyskeskuslääkäri kertoi myös rannekkeista, jotka antavat sähköimpulsseja, onko kenelläkään kokemusta niistä?Ostin terveydenhoitajan suosituksesta pahoinvointirannekkeen ja se taitaa vähän auttaa! Eli suosittelen testaamaan, ei ole kallis kokeilu