Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiva et joku muukin kukkuu täällä keskellä yötä. Meillä on saman ikäset pojat 5/15 ja 1/17 syntyneet kun teilläkin :)Täällä perän pitäjä. La 31.5 ja kovasti koitan kirjoitella päästäkseni salaiselle puolelle. Nyt alkoi tuntua aiemmista alkuraskauksista tuttua alavatsan kuulumista, eli jotain merkkiä raskaudesta tuon plussan lisäksi on tässä vaiheessa. En oo ikinä ollu mikään himotestaaja, mutta nyt kun oli tuo kkm heinäkuussa ja ekan kerran esikoisen ja toisen välissä myös, niin tekee mieli testata tiheämmin. Nyt aamulla aion tehä testin ja digi odottaa myöhempiä viikkoja [emoji4]
Tänää pariskuntaviikonloppu. Päästään miehen kanssa kahdestaan hotelliin yöksi, ihanaa [emoji7]
Täällä perän pitäjä. La 31.5 ja kovasti koitan kirjoitella päästäkseni salaiselle puolelle. Nyt alkoi tuntua aiemmista alkuraskauksista tuttua alavatsan kuulumista, eli jotain merkkiä raskaudesta tuon plussan lisäksi on tässä vaiheessa. En oo ikinä ollu mikään himotestaaja, mutta nyt kun oli tuo kkm heinäkuussa ja ekan kerran esikoisen ja toisen välissä myös, niin tekee mieli testata tiheämmin. Nyt aamulla aion tehä testin ja digi odottaa myöhempiä viikkoja [emoji4]
Hei mä oon sun kanssa peränpitäjä tässä ryhmässä! Itse asiassa eka sössin laskurin kanssa ja mulle tuli jotain kesäkuun päiviä ja ehdin harmitella, että siellä ryhmässä ei oo ketään vielä... Kunnes tarkistin asian, niukasti toukokuulle.
Mulla taitaa olla samat multivitat. Oli mielestäni apteekin halvin äitiysvitsku. Neuvolassa eilen terkka sanoi että riittävät yksinään, ei tarvi syödä monesta purkista.Minkälaisia vitamiinejä syötte? Itse ostin tänään multivita raskaus ja imetys vitamiinejä.