Syyskuun supinat

En edelleenkään ole varma liikkeistä. Rauhoittuessa tuntuu välillä samanlaista heikkoa möyrintää kuin aiemmin. Tuskin ne liikkeitä on, kun muut kuvailee niitä kupliksi tai sipaisuiksi. Itellä tuntuu enemmänki luunapilta mahan sisällä :alien
 
Ei tunnu vielä liikkeitä, mutta toivottavasti pian :) Nyt on alkanu tulla sellasta outoa pistävää kipua vatsan oikeaan alareunaan jos kävelee reippaasti. Tänäänkin koirien kanssa ulkoillessa ehdittiin melkein kilsa kävellä ja sitten iski hirveä kipu, välillä tulee jo aiemmin. Pysähtyessä kipu lakkaa... Onkos muilla ollut tällaista? Täytyy neuvolassa ottaa ensi viikolla puheeksi.
 
Kyllä mulla on tässä toisina päivinä "supistellut" ja jomotellut tietyissä tilanteissa. Useimmiten kyseessä on ollut hirveöllä kiireellä juoksentelu ja asioiden hoito, tai samoin oli meidän bändin keikan jälkeen (laulan siis). Niihin tilanteisiin on aina auttanut, että olen yksinkertaisesti levännyt.
 
mulla oli pari viikkoa sitten aika koviakin kipuja niinkuin kuukautisten aikaan mutta doplerilla varmistin sydänäänet ja onneks oli muutaman päivän päästä neuvolassa lääkäri, sai mielenrauhan eikä mitään hätää ole. Tuollainen pistävä kipu tulee joskus jos liian nopeesti vaihdan kylkeä. Yleensä kipuilut kakkaa ihan levolla. Nyt kyllä oon pari päivää tuntenu välillä kivuttomia supistuksia, sellasta vatsan kovettumista juuri kohdun kohdalla. Oli kyllä rankka viikonloppu ku esikoisen synttäreille tuli leivottua ja siivottua vähän liikaa, jos se vähän rauhottuis kun yritän levätä niin paljon kun voi. Vaikka ei kivuttomat pitäs mitään haitata. Jotenki pelkään että syntyy liian aikasin vaikka edelliset ollut täysiaikasia, tiedä mistä tollane tullut mieleen.
 
Takaisin
Top