Syyskuun säpinät

Tässä kuussa osalla alkaa ehkä jo pahoinvoinnitkin helpottaan, joten tulipa mieleen, että moniko on selvinnyt tähän saakka oksentamatta? xD
Itsellä menossa 8+5 ja toistaiseksi saanu pidettyä ruuat mahassa. Pari kertaa on tehnyt tiukkaa ja oisin saattanut päästä helpommalla kun oisin vain käynyt yökkään.
Tuntuu, että pahoinvointi alkaa jo hellittään...
 
Täällä on muuten keskustelu hiljentynyt aika tavalla, odottelen kanssa että tulis se kk jäsenenä oloa ja 30 viestiä täyteen että pääsis sinne salaiseen ryhmään.. Sulla Suskul sama homma? Voidaan höpötellä keskenämme :)
 
Mun pitäis kans tarkistaa, koska se 30 pv on tullut täyteen, ois kiva päästä salaiselle.

Mulla on torstaina eika nla/lääkäri -tapaaminen. En yhtään tiedä mitä sielä tehdään tai mitataan, maassa niin maan tavalla... ei varmaan samanlaisia käyntejä odotettavissa mitä esikoisen kohdalla Turussa.
 
Nyt 8+2 eikä vielä ole onneksi tarvinnut oksentaa. Kovasti yökkäyttää välillä, mutta sillä olen selvinnyt toistaiseksi.
 
Pirpana#2, joo sama homma. Ja kuukausi rekkauksesta tulee täyteen vasta kuun lopussa... että höpötellään vaan :wink
Kiva, että on muitakin joilla on pahoinvoinnit pysynyt sisällä :D Mietin jo että oonko jotenkin epänormaali, kun en oo joutunut juoksemaan vessaan o:lle. Piti tehdä tänään oikein raskaustesti, kun on oireet vähentyneet ja alko epäilyttään. Vahvaa plussaa näytti :cool:
 
Mullakaan ei ole pahoinvointia. Ei ole tarvinnut oksentaa. Miettii sitä kyl sit et onko sitä raskaana:rolleyes: Äklöttävä olo tulee kyl kun edes ajattelee jotain ruokaa ja hajut tekee pahaa välillä. Joillekin ei vaan tule pahoinvointia :)
 
Oksensin eilen ensimmäisen kerran aamulla, tyhjä oli tosin vatsa. Pidän tästä lähtien huolen, että syön heti jotain kun nousen sängystä. Toivottavasti etominen helpottaisi piakkoin.
 
Minäkään en ole oksentanut, jonkin verran on äklöttänyt. Muutaman kerran on tullut semmoinen tuskainen aalto et oon miettinyt et nyt tulee yli, mut ei sit kuitenkaan.
 
On hiljentyny sekä salainen että julkinen puoli. Nyt ollaan varmaan kaikki tässä jännittävässä "välitilassa", kun aikalailla ar-ultrat on takana ja odotellaan nt-ultria. Ja varmaan äipillä painaa edelleen väsy päälle :D
 
Hui onko kaikilla jo eka neuvola ja ultra takana! Meillä on eka neucolq vasta viikon päästä en tiedä kuuluuko siihen ultra ja La 21.4. :eek:
Kääks vielä viikko :angelic:
 
Siiseli, mulla on eka neuvola takana, mutta eka ultra vasta syyskuun lopussa kun menossa on rv 12. Maltahan jaksaa odotella sielläkin. :)
 
En ole minäkään oksentanut. :) Eka neuvola takana mutta eka ultra reilun viikon päästä. Nyt 11+0 :)

Tervetuloa salaiselle puolelle! Täällä ei viitsi mitään kovin yksityiskohtaisesti kertoa, toisin kuin salaisella puolella :)
 
Joo siis se olikin vain aikalailla, ei toki kaikilla :) ite ei ainakaan enää tule oltua niin aktiivinen, kun olot pysyny samana, hankintoja ei oikein vielä osaa tehdä ja niin. Nyt vaan tää on tämmöstä odottelua :D
 
Mulla on ainakin nyt aivan järkyttävä väsymys, tähänastisista olotiloista pahin. Siihen liittyy myös se, etten jaksais mitään tehdä ja tavata ihmisiä, paitsi rakkaita perheenjäseniä ja parhaimpia kavereita. Vähänkin, jos on pakkopullamaisempi tapaaminem tai työtehtävä, niin tekisi mieli väistyä takavasemmalle, tai pujahtaa lämpimän peiton alle katselemaan unia.

Odotan nytkin, että oispa työpäivä ohi, ja vois mennä vaan nukkumaan..ah se ois ihanaa.. nukkua... z Z z Z z..
 
Mulla on ainakin nyt aivan järkyttävä väsymys, tähänastisista olotiloista pahin. Siihen liittyy myös se, etten jaksais mitään tehdä ja tavata ihmisiä, paitsi rakkaita perheenjäseniä ja parhaimpia kavereita. Vähänkin, jos on pakkopullamaisempi tapaaminem tai työtehtävä, niin tekisi mieli väistyä takavasemmalle, tai pujahtaa lämpimän peiton alle katselemaan unia.

Odotan nytkin, että oispa työpäivä ohi, ja vois mennä vaan nukkumaan..ah se ois ihanaa.. nukkua... z Z z Z z..


Täällä täsmälleen samanlaiset tunteet. Välillä x kuten tänään, yököttää lämpimän ruuan syömisen ajattelukin mutta väsymys ylivoimaisesti pahin oire. ihan nolottaa kun töihin ajattelin vasta ultran jälkeen kertoa niin ihmettelevät varmaan kun mitään sen kummempaa en saa aikaan.
 
Takaisin
Top