Syyskuun säpinät

Kauheelta kuulostaa riikkarii, sulla tulee olee varmasti pitkä toipuminen edessä:sad001 Täytyy kyl sanoo et mulla ehdottomasti kivuliain juttu koko synnytyksessä on nää tikit, mutta kyllä kivut unohtuu kun tuota pientä katselee:)
 
Paljon tsemppiä toipumiseen Riikkarii! :Heartred


Täällä myös vielä yksi, jonka vauvasta tulikin lokakuinen... Vähän alkaa olla malttamaton olo, tiistaina saan sit käynnistyspäivämäärän tietoon :) No, jotain silti hänestä tiedän jo nyt... Horoskooppimerkki on ainakin vaaka:grin
 
Täällä huidellaan kanssa jo 41+3 eikä vielläkää merkkejä synnytyksestä. Maha senku kasvaa vaan. Hieman ahdistaa jo kaikki. Maanantaina olis yliaikaiskontrolli sitten.
 
Aikamoista toimintaa Riikkari!:wideyed:.
Sovitiin miehen kaa et mä nukun tän yö niiiiiiiin pitkään ku haluan ku jääkaapissakin on pumpattua maitoa mikä piti käyttää. Hehe sanon minä. Heräsin 3 tunnin päästä tissit niin pinkeenä että kipeetä teki:bored: noh. Nyt on 100ml kivunlievitystä pumpattu pakkaseen ja toivon jo et neiti heräsi syömään.. :hilarious:
Millonkohan on seuraavat yli 3 tunnin unet?:hilarious:
 
On tämä outoa miten aikuinen ihminen voi olla näin kärsimätön odottamaan :) Tuntuu että itku alkaa olla herkässä. Ei osaa muuta ajatella kun että oman vauvan saisi syliin. 40+5 täällä mennään. Ei oikein aika kulje kun kroppa ei paljon anna periksi liikkua.
 
Takaisin
Top