NuuNu, sehän on hyvä uutinen jos kuumeilet :)
Mä olin ehtinyt jo ennakkomainoksessa pyöritellä silmiäni sen ajatuksen suhteen, että synnytys antaisi naiselle elämän suurimman orgasmin
. Nyt ehdin pyöritellä siinä vaiheessa kun kertoi joutuneensa ekalla kerralla hätäsektioon ja haluaisi tällä toisella kertaa kotona synnyttää. Jotenkin toi jakso oli kuitenkin melko hienosti tehty, eikä nainen saanut mitään hermoromahduksia kun suositeltiin Kättäriä ja lopulta muisto synnytyksestä oli positiivinen.
Noi henkiset jutut ohitin vähän tylsinä mutta niiden suhteen ajattelin vaan, että ihmiset saavat uskoa mihin uskovat. Pariskunta oli kyllä jännä, ei ehkä heti arvaisi pariskunnaksi jos pitäisi rivistä valita, ketkä on kumppanit. Ja sit heillä oli kumminkin ollut salamarakkaus :)
Kirjoitinkin maaliskuisiin kun olen tänään itkenyt. Jos joku on nähnyt sen Facebookissa pyörivän videon pakolaisveneistä, missä pieni poika näyttää nukkuvan rannalla mutta onkin kuollut, niin varmasti ymmärtää miksi. Piti käydä silittelemässä päiväunilla ollutta poikaa joka halasi nallea.
Mä olin ehtinyt jo ennakkomainoksessa pyöritellä silmiäni sen ajatuksen suhteen, että synnytys antaisi naiselle elämän suurimman orgasmin
Noi henkiset jutut ohitin vähän tylsinä mutta niiden suhteen ajattelin vaan, että ihmiset saavat uskoa mihin uskovat. Pariskunta oli kyllä jännä, ei ehkä heti arvaisi pariskunnaksi jos pitäisi rivistä valita, ketkä on kumppanit. Ja sit heillä oli kumminkin ollut salamarakkaus :)
Kirjoitinkin maaliskuisiin kun olen tänään itkenyt. Jos joku on nähnyt sen Facebookissa pyörivän videon pakolaisveneistä, missä pieni poika näyttää nukkuvan rannalla mutta onkin kuollut, niin varmasti ymmärtää miksi. Piti käydä silittelemässä päiväunilla ollutta poikaa joka halasi nallea.
Sen pikku tirppanan rinnalla meidän ukkeli oli jo ison pojan oloinen. Kyllä 7kk tapahtuu ihmeitä lapsen kasvussa ja kehityksessä. Ei sitä enää muistanut miten pieni se aarre oli kun ekan kerran syliinsä sai.
Itse jaksoin olla siellä kemuissa puolille öin, ja sitten pojan viereen unille. Tissit oli vaan jo niin pinkeenä, että yö meni parin tunnin välein imetellessä, kun rupes aina oleen niin pakkautunut rinta, että oli pakko ottaa nukkuva lapsi tyhjentämään.
Poika veteli sikeitä tyytyväisenä aamuun asti, mä vaan aina välissä nostin rinnalle imemään.