Syyskuun sähinät!

Samoin meiltä ajaa sairaalaan 45 minuuttia (tosin synnytystilanteessa kuvittelisin että mies ajaa vähän nopeammin kuin mun oma perusnopeus :D). Kattelen säännöllisiä supistuksia kotona korkeintaan puol tuntia ennen soittoa anopille (joka ajaa meille puolessa tunnissa), kuopuksen synnytys oli jo sen verta nopea ja olisi kiva ehtiä altaaseen sairaalassa.
 
Viikolla 36 vauva laskeutui ja lääkäri totesi että 2viikon sisällä syntyy.supistuksia tullut iltaisin.välillä lisäksi selän polttelua ja supistuksia reisissä asti muttq loppuvat aina.nyt muutama päivää sitten laskeutui vielä alemmqs ja olo tukala kun ei nukkuma asentoa löydy kun painaq ja saa rampata vessassa.itellä aika epätodellinen olo vieläkin eikä oikeen ole sisäistänyt että kohta meillä on pieni nyytti.sais jo syntyä.harmittaa kun supistuksia tulee mutta aina vaan loppuu.
 
Viikolla 36 vauva laskeutui ja lääkäri totesi että 2viikon sisällä syntyy.supistuksia tullut iltaisin.välillä lisäksi selän polttelua ja supistuksia reisissä asti muttq loppuvat aina.nyt muutama päivää sitten laskeutui vielä alemmqs ja olo tukala kun ei nukkuma asentoa löydy kun painaq ja saa rampata vessassa.itellä aika epätodellinen olo vieläkin eikä oikeen ole sisäistänyt että kohta meillä on pieni nyytti.sais jo syntyä.harmittaa kun supistuksia tulee mutta aina vaan loppuu.
Mullakin ollut supisteluita muutaman viikon ajan just silleen että parikin tuntia kipeitä ja loppuu kun seinään. Nyt viimeksi eilen illalla oli ihan TODELLA kipeitä ulottuen polviin asti ja vihlosi koko lantio niidenkin välissä ja heräsinkin pari kertaa kun ne tuli. Mutta ei. Nekin nukuin pois.
Rv 40+0
 
Mulla oli edellinen yö ja päivä ihan kauheita. Kipeitä supistuksia tuli ihan hirveesti. Eilen illalla 4h tuli 5-15min välein. Se aiheutti sen et mua sattuu nyt kävely tonne alas (vihloo aivan kauheasti). MUTTA kun ne loppui, ne loppui. Koko yön nukuin hyvin muutamalla pissatauolla:mad: Limasta vuotoa edelleen tulee mut ei muuta. Peruutin eiliset vieraaatkin kun sattui niin paljon. Ärsyttävää tämmöinen. Ja kaiken lisäksi kuopus nyt korkeassa kuumeessa :depressed: Ja nyt ei mitään tuntemuksia enää, mennään sit syyskuun lopulle perhana :angry9
Nii ja nyt rv38+6
 
Kävin äsken kakkoshätällä. Sen jälkeen tullut supistuksia epäsäännöllisesti aika tuntuvia ja pyykkien viikkauksen jälkeen kun tulin ylös niin kauhea huonovointisuus että piti oikein ottaa vettä ja käydä pötkötellen.. huh. Toivottavasti hellittäisi olo. Onneksi mies tulee tunnin sisällä kotia töistä. En kyllä ruokaa jaksa tehdä..
 
Mullakin ollut tänään koko päivän jotenkin huono olo... :hungover:
 
Täällä erityisen tehokas päivä, mitä nyt koko ajan nenää niistämässä ja koko ajan yskittää. Mutta kyllä välillä tuntuu menkkamaisia kipuja mut ihan hetkellisiä. Ettei kipeiksi kyllä voi edes sanoa. Iloa sain tänään siitä että sain siivottua ylimääräisiä tavaroita pois näköpiiristä mitkä on jo kauan odottanut. En tykkää jos joka paikassa on jotain roinaa.
 
Täällä on vatsa rauhoittunut, eikä tietoakaan, että synnytys lähestyisi

Miten erityisesti esikoisen odottajat saatte päivänne kulumaan? Itse olen kokeillut uusia ruokareseptejä, lukenut pitkään odottaneita kirjoja, käynyt kävelyllä ja pitkän kaavan kanssa ruokakaupassa.. Ei ole vielä tullut aika pitkäksi, mutta tietty vähän turhauttaa, kun kaikkea ei pysty enää tekemään, ainakaan normaalilla intensiteetillä [emoji23]
 
Kävin tänään tän perätilaepäilyn takia tayssissa käyrillä ja ultrassa ja tottahan se oli että poju sielä nököttää nätisti pylly alhaalla ja pää ylhäällä ns. Linkkuveitsi asennossa. Eli kun mä olen sen hikan perusteella päätellyt sen olevan pääalaspäin niin toisin kävi. Sillä onkin pyllyssä se hikka :joyful:
Lääkäri yritti sitä ulkoista käännöstä, mutta jätkä potki niin paljon vastaan eikä suostunut ollenkaan yhteistyöhön niin jäi tosiaan yritykseksi. Mulla oli jo valmiiksi maha hellänä näistä tän jumppatuokioista niin se kääntäminen oli todella kivuliasta ja nyt on sellainen olo niinkuin olis katujyrän alle jäänyt :sad001 Mutta sainpa tietää tarkemman kokoarvion kun neuvolassa oli vaan "keskiverto vauva tulossa" niin nyt tuon ultran mukaan painoarvio on tällähetkellä 2,8kg kun viikkoja on 36+5. Kaikki mitat oli keskikäyrällä.

Niin ja päätettiin sitten pikkumiehen syntymäpäivä, koska sanoin ehdottomasti ei perätilasynnytykselle niin sitä ei sitten lähdetty edes miettimään.. H-hetki olis rv 39+0 eli n. parin viikon päästä.:happy093
Outoa kun tietää että sitten me nähdään livenä! Ellei toki jotain tapahdu ennen sitä tai tule vielä sitä ihmettä että poju kääntyy ite mikä kyllä oli kätilön mukaan erittäin epätodennäköistä tilan ahtauden vuoksi.. Mutta nyt vaan sitä sektiota odotellessa :love7
 
Täällä on vatsa rauhoittunut, eikä tietoakaan, että synnytys lähestyisi

Miten erityisesti esikoisen odottajat saatte päivänne kulumaan? Itse olen kokeillut uusia ruokareseptejä, lukenut pitkään odottaneita kirjoja, käynyt kävelyllä ja pitkän kaavan kanssa ruokakaupassa.. Ei ole vielä tullut aika pitkäksi, mutta tietty vähän turhauttaa, kun kaikkea ei pysty enää tekemään, ainakaan normaalilla intensiteetillä [emoji23]
Samaa oon tehny kuin säkin :joyful: Lisäks kirjastossa käyny lukees lehtiä ja kahvilla, kävelees mettäs, siivonnu ja pyykänny kotona, kattonu dokkareita ja Netflix:sta sarjoja mitkä kiinnostanu.. :rolleyes: Lukenu synnytyksestä ja imetyksestä. Semmosta :smug:
 
Olen melkein joka päivä puhelin yhteydessä eri ystäviin. Siinä kuluu aikaa hyvin.
 
Melkein joka päivälle on yllättävää ollut tekemistä. Jos ei menoa kodin ulkopuolelle niin sitten kotona siivoilua, pyykkäämistä, ruoan laittoa, leipomista, lukemista. Kirjastosta kävin lainaamassa kasan kirjoja ja uimassa käyn kun ei muuta tekemistä.
 
Tää väsymys on kyl.. Nukun yöt hyvin, mutta aamuisin silti paha väsy :meh: Ei kuitenkaan nukuta, että turha yrittää sitä :sad001 Rvk 39 nyt.
 
Mulle on kans nyt iskeny kauhee väsymys! En oo mitään päikkäreitä tavannu nukkua, mut nyt oon parina päivänä nukahtanut sohvalle, kun lapsi katsoo Pikku Kakkosta :bag: Tänään nukahdin päiväunien aikana. Väsyttää koko ajan.
 
Tänään sit nukuin aamupalan jälkeen vielä kolme tuntia hienosti :grin
 
Tällä viikolla on kyllä ollut mehut niin pois. Alkuviikosta ei saaanut nukuttua, mutta vaikka viime yö meni ihan ok, piti silti ottaa parit päikkärit jo aamupäivällä ja piti pakottaa itsensä lähtemään vähäksi aikaa ulos kävelemään, että saa vähän happea [emoji2]
 
Meillä käytiin tänään odottelemassa sairaalassa sektiota mut passitettiin viimenään kotiin kun leikkaussalissa ruuhkaa. Huomenna uus yritys! Meillä se ei mee mikään niinkun on suunniteltu :D
 
Voi Taru, tuo oli kyllä varmasti ihan kamalaa! Jouduitko kuinka pitkään turhaan odotteleen? Itse olin kyllä niin huonovointinen kun piti ravinnotta olla että olisin kyllä porun päästänyt jos olisikin vielä kotiin passitettu.
 
Voi Taru, tuo oli kyllä varmasti ihan kamalaa! Jouduitko kuinka pitkään turhaan odotteleen? Itse olin kyllä niin huonovointinen kun piti ravinnotta olla että olisin kyllä porun päästänyt jos olisikin vielä kotiin passitettu.

Mentiin sinne klo 7.15 ja päästiin pois siinä puoli kahden pintaan. Muutamaan kertaan käytiin sanomassa että muutama leikkaus tuli väliin ja viimenään kysyttiin että halutaanko lähteä kotiin vai odottaa siellä vielä kun menee varmaankin pitkälle yöhön. Kyllähän se hiukka harmitti, mutta toisaalta oli harjoitusta huomiselle eikä tarvi tänäyönä enää jännittää jos positiivisesti ajatellaan :)
 
Takaisin
Top