Syyskuun sähinät!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bolle29
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tänään 37+6, eikä synnytysoireita vielä ole. Karseen kipeetä tekee käveleminen ja ylösnouseminen liitoskipujen takia, lisäks aamuisin on lonkat tosi kipeet yön makaamisen jäljiltä. Satunnaisesti tulee yksittäisiä suppareita, mut ei mitään ihmeempää. No oon asennoitunu siihen, että laskettuun asti mennään. Tlsin ens to pitäis mennä kontrollikäynnille ä-polille raskaushepatoosiepäilyn takia. Kämmenet kutisee silloin tällöin ja yks arvo oli vähän koholla labroissa, joten sen takia nyt sit kontrolloidaan. Jos noi arvot (maksa- ja sappihappo?) nousee kovasti, niin usein käynnistetään vähän aiemmin. Saa nähdä kuin käy. Aattelin sairaalakassin ottaa kontrolliin mukaan, mut en mä siltä keikalta vielä aatellu jäädä [emoji28]

Täällä myös mennään hyvin vähäisillä oloilla. Nyt oikeastaan parina aamuna on tuntunut vähän jotain menkkamaisia kipuja, mutta nekin ihan yksittäisiä ja kesyjä.
Sama täällä. Toisaalta mietin, voisko noi tuntemukset johtua yön jäljiltä, kun kyljellään on nukkunut > selkä väsynyt? Satunnaisia sukkapuikkoja myös tulee.

Ilmeisesti muuttopäivä oli sen verran rankka että masuasukki päätti että nyt ois aika. Vedet meni yöllä ja nyt sain ekan annoksen käynnistävää kun ei yön aikana edenny. Nyt ois viikko 38 menossa.

Tuntuu ettei ikinä saavu :inpain::smiley-angry017 juoksenut taas 4kertaa pissalla yöllä ja ihan levoton. Mä en jaksa enää. Toivo jo mennyt, ei varmaan ikinä synny.:spitoutdummy::sad001
Turhauttavaa!!!!!
3 päivää laskettuun.

Tuntuu ettei ikinä saavu :inpain::smiley-angry017 juoksenut taas 4kertaa pissalla yöllä ja ihan levoton. Mä en jaksa enää. Toivo jo mennyt, ei varmaan ikinä synny.:spitoutdummy::sad001
Turhauttavaa!!!!!
3 päivää laskettuun.
No älä nyt vielä menetä hermoja, kun voi mennä pari viikkoa yli tuon lasketun ajankin! :meh: Odottavan aika on pitkä :joyful: Mä yritän pysyä täällä mahdollisimman aktiivisena, että ois muuta ajateltavaa kuin odottaa synnytystä alkavaksi :shy:

Tiedän tyttö syntyi 8 päivää yli.. ja poika 2 viikkoa etuajassa. Turhauttavaa vain kun luulis ettei menisi yli kun toinen tuli niin aikaisin.. :arghh::)
Kunhan tulee kun on kypsä tullakseen.. itse vaan tuntuu niin aika pitkältä..:hilarious: haluaa jo sen ihanan nyytin hellittävänä :p

Nyt limatulppa lähti ihan oikeasti! Pelottavaa :happy: rv 39+5. Sehän oli ihan limaklöntti sormen pituinen. Ja auki olen kahdelle sormelle ainakin, itse kun yritin tuntea. Jaiks... toivottavasti lähtee edistymään pikkuhiljaa ja saisimme nyytimme kohta :happy::p

Meillä mää muksut tykkää antaa oottaa itteään. Molemmat on alkanu vesien menolla kotona ja sit onki joutunu käynnistelemään päiväkausia. No pikku poju päätti tulla hitaan alun jälkeen rytinällä ja ponnistusvaihe kestikin huomat 3 minuuttia ja voi pojat että olikin erilainen synnytya tällä kertaa. Kyllä koski >. <. Epiduraali ei tällä kertaa jostain syystä vaan toiminu mutta selvittiin näköjään kuitenkin.
Elikkä poju tuli maailmaan 1:53 maanantai aamuna ja kokoa oli 50.5cm ja 3510g. Joutui tosin lasten tehovuodeosastolle tarkkailuun ja sokeriliuos tippaan kun oli verensokerit alhaiset. Nyt menee jo kuulemma paremmin ja huomenna tai tänä iltana saattaa jopa saada tipan pois. Kovasti sai kehuja ja kaikki on muuten ok. Itsellä on heikko olo johtuen varmaan unen puutteesta ja vuodosta. Kärräilivät minuu mieluummin pyörätuolilla nyt kun ei kuulemma uskalla päästää kävelemään pitkiä matkoja.

Mulla vihdoin (ja ekan kerran mun raskauksissa) lähti lauantaina limatulppaa. Sunnuntaina oli jo vertakin mukana. Nyt tänään alkoi neuvolassa satelee kivuliaita suppareita. Koko päivän supistanu kivuliaasti mutta ei missään vaiheessa säännöllisesti, joskus loppuen 1 tunniksi. Mitää tää nyt sit on:banghead:
Kummatkin pojatkin olk kotona ja mä en pystynyt kivuiltani oikeen mitää tekemään. Aiemmat on käynnistetty nii mistään tällaisesta kokemuksia ollenkaan. Huomenna pitäs synttärivieraita jaksaa vielä, mut nyt on vaan olo semmonen, ettei millään haluis et kukaan tulee kylään. Ihan puhki olo:arghh:
Ja en mä haluu et mulla seuravat kolme viikkoa sattuu näin helvetisti!!! Argh..:dead:

No älä nyt vielä menetä hermoja, kun voi mennä pari viikkoa yli tuon lasketun ajankin! :meh: Odottavan aika on pitkä :joyful: Mä yritän pysyä täällä mahdollisimman aktiivisena, että ois muuta ajateltavaa kuin odottaa synnytystä alkavaksi :shy:

Itsekin haluan ajatella muita asioita että en turhaan oo kärsimätön oottaa millon lähtis käyntiin synnytys. Mut tottakai koko ajan mielessä joko tänään tai ens yönä. Mut juuri mietiskelin huomista et mitähän sitä tekis. Pakkailin jo kassia sairaalaan mukaan, mutta osa vielä puuttuu. Huomenna sitten loppuun jos ei olla sairaalaan menty. ;)

Minulla tuli viime yönä useita harjoitussupistuksia? Koko maha kramppaa ku sais sähköiskun, sit heti jo helpottaa. Ei mitenkään kivuliasta, ihan kuin iso lihaskramppi vaan koko kohtuun. Muilla samanlaisia? Näitä on tullut raskauden aikana muulloinkin, mutta ihan yksittäisiä. Viime yönä tuli useampi. Ja toisin kuin muut, oon ihan kauhuissani että nytkö se syntyy :woot::woot:

Kuulostais sellasilta :) Mulla kohtulihas selkeästi harjoittelee kovettumista, mutta ei oo kipeitä. Saattaa tulla kun pysähtyy ja menee ohi kun lähtee liikkeelle :)

Mä saan onneks nukuttua hyvin, en aattele että syntyykö tänä yönä vai ei :hilarious: Toisaalta hyvä, että saa nukuttua ja siten levättyä :)

Mulla on edelleen ainoastaan kivuttomia harjoitussupistuksia (rv 38+5). Neuvolaterkka oli kylläkin tänään sitä mieltä, että pää on jo aika alhaalla eikä tunnu heiluvan. Mitään limatulppaa tai muuta synnytykseen viittaavaa ei tosin ole näkynyt... Mua pohdituttaa synnytyksen käynnistyminen, mitä jos en tajua lähteä ajoissa sairaalaan? Esikoinen käynnistettiin ja synnytys oli lopulta tosi nopea, niin lähinnä sen takia. Ei mulla synnärille ole matkaa kuin muutama minuutti kävellen, että senkin takia olisi hippasen noloa jos en ehtisi ajoissa. :grin

Mulla on edelleen ainoastaan kivuttomia harjoitussupistuksia (rv 38+5). Neuvolaterkka oli kylläkin tänään sitä mieltä, että pää on jo aika alhaalla eikä tunnu heiluvan. Mitään limatulppaa tai muuta synnytykseen viittaavaa ei tosin ole näkynyt... Mua pohdituttaa synnytyksen käynnistyminen, mitä jos en tajua lähteä ajoissa sairaalaan? Esikoinen käynnistettiin ja synnytys oli lopulta tosi nopea, niin lähinnä sen takia. Ei mulla synnärille ole matkaa kuin muutama minuutti kävellen, että senkin takia olisi hippasen noloa jos en ehtisi ajoissa. :grin
Voi kumpa olisi vähän lyhyempi matka myös täällä. 50min ajomatka. Vähän hermostuttaa kyllä. Kolmas lapsi.

Takaisin