Syyskuun kisa, johon kuka hyvänsä voi osallistua

Muutosten syksy monella tapaa: esikoinen meni kouluun ja aloitti kuvataidekoulun, keskimmäinen uskaltautui eka kerran yksin kaverille leikkimään ja kuopus aloitti päivähoidon ja minä palasin töihin. Ja päätettiin heidän isän kanssa erota, joten arkikin muuttui kun olen yksin lasten kanssa. Mutta ei haittaa, usein muutos on vain hyvästä:)
 
Ton keväällä syntyneen vauvan kanssa joka päivä tulee jotain uutta. Oon ollu ehkä vähän turhan arka lähtemään hänen kanssaan mihinkään, mut käytiin nyt ekaa kertaa shoppailemassa. Meni paremmin ku osasin edes kuvitella! Ja mullakin on nyt ekaa kertaa synnytyksen jälkeen muut ku mammafarkut käytössä.
 
Muutosta omaan hyvin(pahoin)vointiin: aloitin terapian! (Vai kirjoitinkohan tän jo tänne? Muistin toiminnassa ei näköjään muutosta :wink )
 
Oon aloittanut opinnot muutama vuosi sitten. Äitiysloman ajan olin pois ja nyt jatkan vuotta myöhemmin aloittaneiden ryhmässä. Vähän ahdistaa ja jännittää iso määrä uusia ihmisiä! Onneksi muutama tuttu naama on joukossa. :)
 
Päätin (taas), että käyn happihypyllä päivällisen jälkeen, kun siitä tulee niin hyvä olo! Saapa nähä kuinka kauan pysyn päätöksessäni!
 
Käytiin tänään ensimmäistä kertaa miehen kanssa kahdestaan (tai no, kolmestaan) suihkussa vauvan syntymän jälkeen. Terapeuttista. :rolleyes:
 
Uusi kokemus, eli käynnistetty synnytys, edessä toivottavasti ihan tässä tänään tai huomenna jos lääkkeet puree... o_O Saa nähdä eroaako kovin itsekseen käyntiin lähteneestä...
 
En ole koskaan ommellut vaatteita, mutta nyt sain innostuksen ja tein meidän pikkuiselle bodyn ja siitä tuli ihan kiva :happy7
 
Meidän joulukuiselle on ihan viikon sisään tullut paljon uutta opittua! Vilkuttaa ja osoittelee, tietää mm. Missä lamppu on. Ylähampaatkin jo tulevat :)
 
Päätin, että en enää mene äitiysloman jälkeen vanhaan työpaikkaani. Ei vielä hajuakaan, mitä teen, mut on tässä onneks aikaa miettiä.
 
Takaisin
Top