Syyskuun kisa, johon kuka hyvänsä voi osallistua

Esikoinen aloitti koulun ja on alkanut kulkea kaverien kanssa ja tuonut heitä meillekin.
 
Alettiin yrittää raskautta ihan tosissaan, menkatkin alkoi juuri sopivasti elokuun viimeisenä päivänä! Hirveästi ajatuksia risteilee päässä, pitää yrittää ottaa rennosti!
 
Oon 3 vuotta kuvitellut että mun keho jotenkin petti mut kun esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla ja joutui teholle (synnytys pysähtyi mm.) Mut eilen oivalsin sen ettei se oo niin, mun keho ei pettänyt mua vaan mä petin itseni kun annoin lääkärien painostaa mua käynnistykseen vain vauvan painoarvion vuoksi (käynnistyksessä käytettiin kaikki mahdollinen cytotec murut, ballonki, tippa, kalvojen puhkaisu).
Jospa sitä marraskuussa saisi sen korjaavan kokemuksen kun toinen vauva syntyy ❤
 
Aloitin tässä kuussa uuden harrastuksen, vatsatanssin! Tekee hyvää tukilihaksille ja on ainakin ekan kerran perusteella hauskaakin. :)
 
Muutoksena tähän syksyyn on toivottavasti muutto uuteen asuntoon, ja parhaassa tapauksessa oltaisiin saatu muutettua marraskuuhun mennessä :) kaupat on vielä ihan hierontavaiheessa, saa nähdä kuinka käy :rolleyes:
 
Ompelin juuri lapseni haalariin kangasmerkkejä sormet verillä. Ja ei, kyse ei ole ulkoiluhaalarista, jonka polvet ovat kuluneet puhki, vaan korkeakoululaisen opiskelijahaalarista. Niin se aika rientää. :)
 
Tuttavani leikkasi takapuolen alle ylettyneet hiuksensa hartiamittaan! Näyttää oudolta, mut hyvältä!
 
Joulukuussa syntyvälle vauvalle hankimme jatkuvasti tarvikkeita, koska aikalailla kaikki oli kuopuksen (pian 6v) jäljiltä hävitetty. Talo alkaa tehokkaasti täyttyä vauvan tavaroista. Kovasti jo vauvan syntymää ja uudenlaista elämänvaihetta odottelemme koko perhe.
 
Takaisin
Top