ampiaispesä
Puuhakas puhuja
Eilen sain täytekakun täytettyä ja jopa sain itseni lenkille 3 nuorimman kanssa klo 1700 aikoihin.. nuorimmainen nukahti loppumatkasta.. kannoin sänkyyn.. heräsi vaille 21.. silloin olin, että älä nyt enää herää XD. moneltakohan päästään nukkumaan.. olin vielä kakun koristeita tekemässä, kun heräsi.. Poitsu halusi maidon.. vaihdoin vaipan ja jatkoi sohvalla uniaan ja herätin klo 7.20 hoitoon
. Toinen nukkui siis kellon ympäri
.
Tänä aamuna sain tehdä päivän hyvän työn.. Antaa virtaa eskarilaisen eskarikaverin äidille, kun auto ei lähtenyt käyntiin.. Olipahan ensimmäinen kerta, kun pääsin antaa virtaa XD.
Nyt oon keittelemässä kinuskia kakun päälle. Toivottavasti onnistuu..
Tänään ois eskarilaisella 6v neuvolakin.. ja ehkä mennään yöksi mökille. Se selviää vasta sit, kun isäntä ilmoittaa..
Tänä aamuna sain tehdä päivän hyvän työn.. Antaa virtaa eskarilaisen eskarikaverin äidille, kun auto ei lähtenyt käyntiin.. Olipahan ensimmäinen kerta, kun pääsin antaa virtaa XD.
Nyt oon keittelemässä kinuskia kakun päälle. Toivottavasti onnistuu..
Tänään ois eskarilaisella 6v neuvolakin.. ja ehkä mennään yöksi mökille. Se selviää vasta sit, kun isäntä ilmoittaa..
huomenna varmasn kunnolla päällänsä. sopivasti tervetuloa viikonloppu ja vapaapäivät tietenkin.
. Nyt voi vain sitten olla. yksi koneellinen vielä odottaa, että laittaa peseytymään, mutta odotan isäntää ripustamaan omat työvaatteensa kuivumaan. Minähän en niitä ripusta.. Ja tuossa ois sit prisman iso eko-kassi lattialla, jolla kävin isännälle hakee tietokonejuttuja enoltaan.. niin vois tuon kassinkin laittaa paikoilleen purkamisen jälkeen eikä heittää vain lattialle
.