Syyskuisten plussatestien kuvia

1768812245671.jpg
Dpo 9-12. Nyt jännittää lähteekö kunnolla vahvistumaan. One stepillä testannut myös, mutta näyttää vuorotellen viivaa ja vuorotellen ei. Ilmeisesti eri erän testejä. Aiemmin useita kem ja kkm, joissa hidasta vahvistumista vain. La olisi 30.9. ✨

Kiva kun on muitakin "häntäpäässä" syyskuisia, niin on suurin piirtein samat lähtöviivan jännäilyt menossa✨

Mulla taas huomenna testipäivä. Oon ottanut tavoitteeksi testata joka toinen päivä, ettei mene ihan skitsoiluksi jos joka päivä yrittää vertailla viivojen vahvistumista... Hirveät kuumotukset koko ajan päällä, että alkaako vuoto. Toivottavasti meillä kaikilla viivat jatkaa vahvistumistaan🤞

Ja en siis meinaa teitä hulluiksi jotka testaatte joka päivä, itseni tuntien vaan pelaan varman päälle tällä joka toinen päivä -menetelmällä niin kauan kun kykenen, koska tiiän että lähtisi ihan laukalle ylianalysoinnit, jos viiva ei olisikaan vahvistunut edellispäivään verrattuna🤣

Ja en siis meinaa teitä hulluiksi jotka testaatte joka päivä, itseni tuntien vaan pelaan varman päälle tällä joka toinen päivä -menetelmällä niin kauan kun kykenen, koska tiiän että lähtisi ihan laukalle ylianalysoinnit, jos viiva ei olisikaan vahvistunut edellispäivään verrattuna🤣
Mä testasin edellisessä raskaudessa (joka sit varhaisultrassa havaittiin menneen kesken ) testasin joka päivä. Se oli ihan eka plussa, niin olin niin innoissani pitkän yrityksen jälkeen.

Nyt yritän myös tuota mainitsemaasi joka toinen päivä taktiikkaa- eli huomenna saa taas testata 😇 mulla kyllä jotenkin kumman rauhallinen olo- vähän niinkuin että se ei oo mun käsissä mitä tässä tapahtuu. ✨ mutta onhan tää jännää silti! 🤭

Mäkin uskaltaudun nyt kuitenkin siirtymään tänne odottajien puolelle tuolta kuumeilusta 😊
Hölmönä sitä vertaa liikaa aiempiin omiin raskauksiin, joten olin eilen aamulla jo kirveen lähes kaivoon heittänyt, kun herkällä testillä tuli tuo ylemmän kuvan tulos ja olisin jo noin viikolla 5+0. No tein nyt sitten aamulla saman testin vertailuksi ja näen kyllä vahvistumista jo yhdessäkin vuorokaudessa, että kai se on uskottava 🥰
2041AD5A-D17C-4AC0-81EB-3B46144C0ED5.jpeg

@hiiru Jee hyvältä näyttää 😍

@VenusAurora hengessä mukana odotellaan huomista testiä! Mut voin allekirjoittaa noi kuvaamasi tunteet. Sillon kun ekan kerran tein positiivisen testin niin olin ihan super innoissani, kaks muuta kertaa oon vaan jotenkin tiennyt sit et kesken nekin menee mut nyt on oudon levollinen ja luottavainen olo 💞 Pidetään peukkuja!!

Mä en oo malttanu jättää joka toinen päivä testaamiseen mut kohta noi loppuu kaapista😅 Hyvin tummuu ja Ourakin huudellut nyt pari aamua vahvoista merkeistä oirevahdissa (leposyke ja lämmöt normaalista merkittävästi koholla)

Liitteet

• IMG_1360.jpeg
    IMG_1360.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 28
IMG_5487.jpeg

Meillä on miehen kanssa ollut yritystä puolitoista vuotta siihen mahtuu yksi varhainen keskenmeno sekä viime kesänä keskenmeno rv 15 joten varovaisen toiveikkaana täällä jälleen kerran.

Tein siis aamulla testin varmistaakseni että voin aloittaa Letrozolit uuden kierron alkaessa huomenna ja testi näyttikin yllättäen haaleaa positiivista. Viime raskaudessa eka testi lähes samanlainen joten toiveikkaana ollaan. Varsinaisia oireita ei kyllä ole, ainakaan niin selkeitä kuin viime raskaudessa. Pitänee kaupasta käydä hakemassa Pregcheck kun nuo Onestepit ei musta näytä niin selkeää plussaa verrattuna Pregcheckiin.

Laskettu aika on näillä näkymin ihan syyskuun lopulla mutta jos sinne asti päästään ja vanhat merkit pitää paikkansa niin yliajalle ei mennä.

1000029361.jpg
Uskaltaisinkohan mäkin jo osallistua varovasti keskusteluun, vaikka vasta tänä aamuna tein ekan testin. Edellisistä menkoista laskettuna nyt ois 4+0 ja la 29.9.

Sain esikoisesta näihin samoihin aikoihin heti tasavahvat viivat ja silloin oli ollut jo monta päivää rinnat poikkeus arat. Nyt oireet olleet epämääräsempiä ja vaihtelevampia, mutta kai tässä nyt silti raskaana ollaan 🥹

Hienosti on mun silmään vahvistunut kaikilla testit! 😍 Ja tervetuloa mukaan @filiadei ja @Freyja86 😊

Hitsi kun vähän kuumottelis tehdä jo tällä viikolla se viikkodigi ja ostaa myös toinen jonka tekisi parin viikon päästä. 🫣 Blaah. Kyllä mä nyt vaan yritän selvitä sillä yhdellä ainoalla, mikä on kaapissa ja säästän sen myöhemmälle.🤣

IMG_5491.jpeg
Enää ei tarvi pohtia. Jännä miten nuo ylimmät Onestepit näyttää mulla aina noin haaleaa ja epämääräistä plussaa mut alempi Pregcheck selkeää plussaa. Sama ovistesteissä, en saanut kunnon plussaa Onestepeillä mut kun kokeilin Pregcheckiä niin heti tuli selkeämpi ovisplussakin. Onneks noita Onestepejä ei oo enää kuin yks jemmassa ☺️ Tänään siis rv 4+0 ja laskettu aika menee laskujen mukaan 30.9.

@Freyja86 oon kuullu monelta, että onestepit näyttää paljon haaleamapaa kun moni muu samana hetkenäkin testattu 🤔 Mikä lie niissä sitten tekee sen. Pregcheck onneksi näyttää selkeetä! 😍

Mä oon nyt taas omaan tyypilliseen tapaani kehittänyt kaikki mahdolliset kauhuskenaariot tuulimunasta kohdunulkoiseen 🙄 kuvassa nyt kolmena viimeisenä aamuna testattu rfsu:n aikaisella 10 mlu testillä. Toki ekassa ja vikassa selkeä ero ja se kai se tärkein on. Jotenkin vaan aattelisi että 5+1 herkällä testillä olisi jo ihan tasapaksut viivat 😬
Varasin varhaisultran 6.2. jolloin ois noin 7+3, eli varmasti sit siellä jo selviää onko kaikki tähän mennessä kunnossa. Jahka nyt sinne asti päästään 😅

5D006D36-CBDE-49A2-8CAB-FC222C9E78DA.jpeg
Otin nyt aamuvertailuihin vielä pc:n testit, tykkään näistä enemmän. Huomenna jos tekis viikkonäytöllisen 🤞🏻
IMG_2400.jpeg

Tän päivän pc vaikutti aluksi jopa hieman haaleammalta kuin toissapäiväinen, joka vähän säikäytti ja kastoinpa sitten myös tuon digin. Nyt mennään arviolta rv 4+1 - 4+5, eli digi kai vastaa ainakin viikkoja.

Ensi viikolla uusi digi, jos saisi sitten sen 3+ näyttöön 😁 ja toivon todella, ettei nyt lähde haalistumaan testit! Pakkohan se on mielenrauhan vuoksi tehdä vielä muutama näitä perus pc testejäkin joka toinen päivä kuten tähänkin asti.

1000034684.jpg

PC näyttää eilisestä vähän tummuneen ja viivat on mun mielestä nyt aika lailla tasaiset väriltään. Digi näyttää silti vaan 2-3 ja nyt ois noin 5+2 🫤🤔 Eli hcg nousee, vaikkakin jäljessä viikkoihin nähden.
79C3F9DF-6888-4300-B9F7-669442AFC830.jpegIMG_2448.jpeg

Eilen illalla tein myös tämän rfsun viikkotestin ekaa kertaa koskaan.. Tässähän tossa kolmannen viikon kohdalla jotain näkyy mutta ei sitten riittävästi digiin 😬IMG_2439.jpeg

Ihana nähdä muidenkin vahvistuvia viivoja! 😍

PC näyttää eilisestä vähän tummuneen ja viivat on mun mielestä nyt aika lailla tasaiset väriltään. Digi näyttää silti vaan 2-3 ja nyt ois noin 5+2 🫤🤔 Eli hcg nousee, vaikkakin jäljessä viikkoihin nähden.
View attachment 152233View attachment 152234

Eilen illalla tein myös tämän rfsun viikkotestin ekaa kertaa koskaan.. Tässähän tossa kolmannen viikon kohdalla jotain näkyy mutta ei sitten riittävästi digiin 😬View attachment 152235

Ihana nähdä muidenkin vahvistuvia viivoja! 😍
Mä en olisi näistä digien tuloksista huolissani. Niissä on iso haarukka sille 2-3 tulokselle, sitten se kestää muuttua siihen 3+. Varmasti joku niiden myyntiä lisäävä ohjelmointi! 😘

Maltoin eilisen olla testaamatta!!😅

Tänää uitin pc ja tulosviiva taitaa olla jopa hitusen tummempi kuin kontorolli?😍🙏🏼
Tänään ois 4+6 menossa.

Ajattelin viimeisen kaapista löytyvän rfsun liuskan uittaa huomenna vertailuksi aiempiin ja sit vaikka sunnuntaina vielä vika pc 😁
Vähän ehkä houkuttaisi viikkonäytöllinen ensi viikolle kun aiemmissa kesken menneissä en oo saanut koskaan näin tummia viivoja. Olo on varovaisen toiveikas💞

Liitteet

• IMG_1364.jpeg
    IMG_1364.jpeg
    2 MB · Katsottu: 20
Takaisin