Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä testasin edellisessä raskaudessa (joka sit varhaisultrassa havaittiin menneen kesken ) testasin joka päivä. Se oli ihan eka plussa, niin olin niin innoissani pitkän yrityksen jälkeen.Ja en siis meinaa teitä hulluiksi jotka testaatte joka päivä, itseni tuntien vaan pelaan varman päälle tällä joka toinen päivä -menetelmällä niin kauan kun kykenen, koska tiiän että lähtisi ihan laukalle ylianalysoinnit, jos viiva ei olisikaan vahvistunut edellispäivään verrattuna![]()

Mun mielestä on hyvin vahvistunuView attachment 152170
Onkohan tarpeeksi vahvistunut? On tää kyllä raastavaa ja varmasti olis järkevämpää testata vain joka toinen päivä![]()

Mä en olisi näistä digien tuloksista huolissani. Niissä on iso haarukka sille 2-3 tulokselle, sitten se kestää muuttua siihen 3+. Varmasti joku niiden myyntiä lisäävä ohjelmointi!PC näyttää eilisestä vähän tummuneen ja viivat on mun mielestä nyt aika lailla tasaiset väriltään. Digi näyttää silti vaan 2-3 ja nyt ois noin 5+2Eli hcg nousee, vaikkakin jäljessä viikkoihin nähden.
View attachment 152233View attachment 152234
Eilen illalla tein myös tämän rfsun viikkotestin ekaa kertaa koskaan.. Tässähän tossa kolmannen viikon kohdalla jotain näkyy mutta ei sitten riittävästi digiinView attachment 152235
Ihana nähdä muidenkin vahvistuvia viivoja!![]()
Totta, tota en ookkaan tullut ajatelleeksi että me hermoilijathan ollaan kyllä hyvä bisnes näille firmoilleMä en olisi näistä digien tuloksista huolissani. Niissä on iso haarukka sille 2-3 tulokselle, sitten se kestää muuttua siihen 3+. Varmasti joku niiden myyntiä lisäävä ohjelmointi!![]()