9dpo näkyi just ja just viiva 10mIU testillä( 25mIU oli vielä nega) 10 dpo näkyi sit jo molemmissa. Ja oon tässä testaillu eri merkkejä alusta asti mut tosiaan nyt vaan sofi enää jäljellä, et kiitos kun kerroit et ne tummuu hitaiten kun oon ollu ihan hermona täällä, täytyy hommaa toisia! Miltä näyttää sofin testit 15-23dpo teidän silmään? Oon katellu noita viivoja jo niin et varmaan nään harhoja jo

Toisessa kuvassa on Rfsu early testi 10mIU (eilen 21dpo) ja se kuitenkin näyttäisi kunnolla positiivista.
Vaikka tiedostan et kaikki raskaudet on erilaisia eikä noihin viivoihin täysin luottamista oo ja sekin tuli opittua kantapään kautta ekassa keskenmenossa, rv12 ultrassa selvisi että ei oo sikiötä ollenkaan ja silti oireet ja hcg oli erittäin korkealla koko alkuraskauden heti alusta et tuntui kun kaksosia olis odottanut pahoinvointineen, niin tuli ihan puskista silloin ettei tuukaa vauvaa

Muissa km viiva on ollut haalea tai alkanut haalentumaan alussa niin siks oon niin vainoharhanen.. äh! Kaikki oli niin paljon helpompaa ekojen raskauksien kanssa kun ei edes osannut pelätä mitään tai vahtaa testejä lainkaan
View attachment 152587 View attachment 152588