Syyskuisten plussatestien kuvia

Varovaisin mielin täällä, viiva ei ole selvästi vahvistunut viime päivinä vaikka edellisessä raskaudessa oli 15-19dpo jo yhtä tummat kun testiviiva ( 6 km koettu aiemmin) 🥺 Sofi raskaustestit kyseessä ja otettu aamusin samaan tapaan..

View attachment 152554
Mikä dpo sait ekan plussan? Jos yhtään lohduttaa niin mulla noi sofit on aina tummunu kaikista hitaiten. Täs raskaudessa mulla loppu ne dpo13 testiin ja se oli vielä ihan hailura verrattuna vaikka pc testiin. Ootko digi testiä tehny? Niistä pystyy aika hyvin päättelemään mihin suuntaan on menossa. Toivottavasti vahvistuu tuosta vielä ❤️

Ai niin, tänä aamuna oli digissä 3+ 🫶 Jokohan sitä uskaltaisi luottaa varhaisultraan asti ilman testailuja... Välillä olen jopa miettinyt, että aikaistaisin varhaisultraa koska kahden viikon odotus tuntuu kohtuuttomalta 😂 ehkä nyt koitan pitää pään kylmänä.

@Jazzolaa Toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin! 🤞 Mikä tilanne on nyt?

Hei kiitos kysymästä!
Vahvasti koen olevani raskaana ainakin raskausoireiden ja km-oireettomuuksien vuoksi! Eli ei oo onneks missään vaiheessa vuotoja tai kovia kipuja ilmaantunut ja pahoinvointi on päivittäistä (ei muutes oo ollu tällasta pahoinvointia ikinä aiemmin! Mulla siis 3 poikaa, ni oiskohan tytön vuoro? 🤔😅) ja yhen yhtä testiä en oo enää tehnyt 😂 Parin viikon päästä ultra ja sillon tosiaan about 8+ jotain pitäis olla, joten sitä täällä kyllä kovasti odotellaan. Ja ois toki voinut mennä aiemminkin varhaisultraan, mut mä en enää halua käydä missään muualla ku Tampereella Sydämen sykkeessä (maailman paras paikka ja tekijä! ❤️) ni on aika kortilla miten täältä Uudeltamaalta ennättää siellä käydä ja nyt joutuu sen takia hiukan odottelee.

Mikä dpo sait ekan plussan? Jos yhtään lohduttaa niin mulla noi sofit on aina tummunu kaikista hitaiten. Täs raskaudessa mulla loppu ne dpo13 testiin ja se oli vielä ihan hailura verrattuna vaikka pc testiin. Ootko digi testiä tehny? Niistä pystyy aika hyvin päättelemään mihin suuntaan on menossa. Toivottavasti vahvistuu tuosta vielä ❤️
9dpo näkyi just ja just viiva 10mIU testillä( 25mIU oli vielä nega) 10 dpo näkyi sit jo molemmissa. Ja oon tässä testaillu eri merkkejä alusta asti mut tosiaan nyt vaan sofi enää jäljellä, et kiitos kun kerroit et ne tummuu hitaiten kun oon ollu ihan hermona täällä, täytyy hommaa toisia! Miltä näyttää sofin testit 15-23dpo teidän silmään? Oon katellu noita viivoja jo niin et varmaan nään harhoja jo 😂 Toisessa kuvassa on Rfsu early testi 10mIU (eilen 21dpo) ja se kuitenkin näyttäisi kunnolla positiivista.

Vaikka tiedostan et kaikki raskaudet on erilaisia eikä noihin viivoihin täysin luottamista oo ja sekin tuli opittua kantapään kautta ekassa keskenmenossa, rv12 ultrassa selvisi että ei oo sikiötä ollenkaan ja silti oireet ja hcg oli erittäin korkealla koko alkuraskauden heti alusta et tuntui kun kaksosia olis odottanut pahoinvointineen, niin tuli ihan puskista silloin ettei tuukaa vauvaa 😣
Muissa km viiva on ollut haalea tai alkanut haalentumaan alussa niin siks oon niin vainoharhanen.. äh! Kaikki oli niin paljon helpompaa ekojen raskauksien kanssa kun ei edes osannut pelätä mitään tai vahtaa testejä lainkaan 🥹IMG_5958.jpeg IMG_5920.jpeg

Vaikka tiedostan et kaikki raskaudet on erilaisia eikä noihin viivoihin täysin luottamista oo ja sekin tuli opittua kantapään kautta ekassa keskenmenossa, rv12 ultrassa selvisi että ei oo sikiötä ollenkaan ja silti oireet ja hcg oli erittäin korkealla koko alkuraskauden heti alusta et tuntui kun kaksosia olis odottanut pahoinvointineen, niin tuli ihan puskista silloin ettei tuukaa vauvaa 😣
Onpa ollut tosi ikävä kokemus!! En tiedä sofi-testeistä. Mutta kyllä nuo nyt ihan normaalilta raskaudesta mun silmään näyttäisi. Tosin jos ollut tuollainen kokemus ennen niin ymmärrän täysin varovaisuutesi! Saisitkohan aikaisempaan vedoten neuvolan kautta lisätutkimuksia, hcg-mittausta tai varhaisultraa? 🤔

@Jazzolaa Oireet kuulostaa lupaavilta! Ihailen kyllä sun itsekuria olla testaamatta uudelleen. 😁 Onhan se fiksua olla testaamatta, jos se vain aiheuttaa lisästressiä ja jos suinkin jaksaa odottaa ultraa!

@ValkeaKettu Eikä, mikä kokemus sulla taustalla 😭 ei ihme, että aiheuttaa huolta. Tuota pelkään itsekin ihan sikana.

Mutta luulenpa, että tuo testien hitaampi tummuminen johtuu nimenomaan siitä, että on noita huonoja testejä ja siitä nyt tullut turhaa huolta. Hienolta näyttää Rfsun puikko! 😍 Sinuna heittäisin nuo Sofin testit mäkeen, ja tekisin jonkun toisen merkin (esim Pregcheck, hyvä ja halpa) testejä muutaman päivän välein jos testata vielä haluat. 😊

9dpo näkyi just ja just viiva 10mIU testillä( 25mIU oli vielä nega) 10 dpo näkyi sit jo molemmissa. Ja oon tässä testaillu eri merkkejä alusta asti mut tosiaan nyt vaan sofi enää jäljellä, et kiitos kun kerroit et ne tummuu hitaiten kun oon ollu ihan hermona täällä, täytyy hommaa toisia! Miltä näyttää sofin testit 15-23dpo teidän silmään? Oon katellu noita viivoja jo niin et varmaan nään harhoja jo 😂 Toisessa kuvassa on Rfsu early testi 10mIU (eilen 21dpo) ja se kuitenkin näyttäisi kunnolla positiivista.

Muissa km viiva on ollut haalea tai alkanut haalentumaan alussa niin siks oon niin vainoharhanen.. äh! Kaikki oli niin paljon helpompaa ekojen raskauksien kanssa kun ei edes osannut pelätä mitään tai vahtaa testejä lainkaan 🥹View attachment 152587 View attachment 152588
Mun silmään noi sofin näyttää ihan hyvältä mitä vertasin yhtee mun vanhempaa raskautee ku oon säästäny testit 😅 ja sit sul toi puikko on kuitenki tosi tumma. 🥰

Mun silmään noi sofin näyttää ihan hyvältä mitä vertasin yhtee mun vanhempaa raskautee ku oon säästäny testit 😅 ja sit sul toi puikko on kuitenki tosi tumma. 🥰
Ihana kiitos 🙏 jotenkin vaikea vieläkään uskoa et meille tulis jälleen vauva. Oon koittanu kerätä rohkeutta et sais soiteltua neuvolaan kun 2020-2023 keskenmeno rumban vuoksi mulle sillon sanottiin että saisin varhaisultran jatkossa et pitäs kyl alkaa soittelee sinne vaan 🫣

Ootteko kaikki muut jo soitellu neuvolaan ?

Ja hei tyhmä kysymys, kai saan olla tässä ryhmässä vaikka La 3.10 mutta saan vaa synnyttää sektiolla niin tiedän että syntyy viikkoa ennen, viimeistään 25.9

@ValkeaKettu Soittelin neuvolaan jo muutama päivä ekan plussan jälkeen, toki mulla lääkitykseen liittyvä asia miksi täytyi ottaa yhteys neuvolaan/terveydenhuoltoon mahdollisimman pian. Mutta mun mielestä tolle ei oo "oikeeta" aikaa, osa vaikuttaa haluavan varata vasta tyyliin varhaisultran jälkeen jos sellasessa käy, ja toiset heti plussasta. 😊 Halusin myös varmistua siitä, että sain sellasen ajan, jonka pystyn vielä töiden puolesta järkkäämään.

Ja toki voi olla syyskuisissa, eiköhän toikin oo ihan ite päätettävissä! Mä luulen, että todellisuudessa ensisynnyttäjänä tulen saamaan tämän pienen ulos vasta lokakuun puolella, mutta halusin tulla syyskuisiin kun uskon lasketun ajan sijoittuvan tälle puolelle🙌

Ihana kiitos 🙏 jotenkin vaikea vieläkään uskoa et meille tulis jälleen vauva. Oon koittanu kerätä rohkeutta et sais soiteltua neuvolaan kun 2020-2023 keskenmeno rumban vuoksi mulle sillon sanottiin että saisin varhaisultran jatkossa et pitäs kyl alkaa soittelee sinne vaan 🫣

Ootteko kaikki muut jo soitellu neuvolaan ?

Ja hei tyhmä kysymys, kai saan olla tässä ryhmässä vaikka La 3.10 mutta saan vaa synnyttää sektiolla niin tiedän että syntyy viikkoa ennen, viimeistään 25.9
Olin itse tosi varhaisessa vaiheessa neuvolaan yhteydessä juuri toistuvien keskenmenojen takia. Varhaisultrasta oli puhuttu juuri tämän takia. Minulla alkoi sitten verenvuoto ilman kipua RV6 alussa ja saatiin varhaisultra saman viikon aikana. Siellä sitten todettiinkin meidän yllätykseksi kohdunsisäinen raskaus ja syke löytyi myös. ❤️

Ole ihmeessä mahdollisimman pian yhteyksissä neuvolaan ja kysele varhaisultrasta. Sinullakin valitettavasti ollut ikäviä kokemuksia, niin tiedän itse, että sitä tarvitsee koko ajan varmuutta siitä, että raskaus etenee ns.Normaalisti. ❤️ Tsemppiä alkuraskauteen kovasti ja luotetaan kaiken menevän nyt hyvin 🤗

Takaisin