Syyskuisten plussatestien kuvia

Varovaisesti lisään oman testinikin tänne.. Tänään 4+3 ja dpo 16. Takana heinäkuun jälkeen kaksi kemiallista ja kaksi varhaista keskenmenoa joten olo ei ole kovin luottavainen tässäkään. Toivotaan parasta :red-heart: Tänään kävin labrassa mittauttamassa hcg-arvon ja uusinta loppuviikosta. Testit vahvistuneet kyllä hyvin perjantaista kun aloitin haalealla viivalla testailun mutta pelko on valtava että menee taas kesken. :crying-face:

Liitteet

• IMG_9685.png
    IMG_9685.png
    2.9 MB · Katsottu: 11
Minäkin tulen varovaisesti kirjottelemaan. Oli yllätys tämä, niin en vielä osaa edes sanoa mitä ajatuksia mielessä. Tänään dpo 16. Toissapäivänä tein testin, iltapäivästä ja oli hailakka mutta kuitenkin selkeä viiva.

Liitteet

• IMG_0417.jpeg
    IMG_0417.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 17
Minäkin tulen varovaisesti kirjottelemaan. Oli yllätys tämä, niin en vielä osaa edes sanoa mitä ajatuksia mielessä. Tänään dpo 16. Toissapäivänä tein testin, iltapäivästä ja oli hailakka mutta kuitenkin selkeä viiva.
Heii tuttujakin täällä 2023 tammikuisista! 🤩

Palaan vielä tänne testailun pariin - sen verran tullut verta viimeisen viikon aikana ja jo valmiiksi heikot oireet heikkeni entisestään. Ylempi 5+3 ja alempi tänään 5+6 eli jotain 28 dpo? Tehty ihan parin tunnin pidätyksellä laimeasta virtsasta ja näyttää silti onneksi tummentuvan, eli ehkä vuodoista ja kadonneista oireista huolimatta siellä oliskin kaikki hyvin!

Liitteet

• IMG_4669.jpeg
    IMG_4669.jpeg
    185.3 KB · Katsottu: 36
Ehkä voi hieman huokaista, eli hcg tulokset tulivat ja arvo oli 168mIU/mL (eilen 4+3) ja vastaisi oikein hyvin viikkoja. Tänään myös kotitesti selkeästi vahvempi kuin eilen (ylempi tänään). Ei kai tässä auta muu kuin varovasti yrittää luottaa vaikka vaikeaa on. :Heart With Ribbon:

Liitteet

• IMG_9696.JPG
    IMG_9696.JPG
    811.7 KB · Katsottu: 20
Tässä ylin eilisen aamun positiivinen, keskimmäinen tänään aamulla ja viimeinen tänään päivällä vaikka kahvia oli mennyt reippaasti eli hyvin vahvistuu❤️🥺 Ja siksi monta testiä kun kemiallinen oli viime kierrossa ja se pelotti nytkin, joten seurannut vahvistuuko viivat🥹 myös pari vuotta sitten kokemuksia kemiallisista, joten varovaisesti kuitenkin iloitaan josko nyt. Oireitakin kyllä on. Kp31 ja kierto itsellä 30-33 vaihtelevasti ollut

Liitteet

• IMG_6596.png
    IMG_6596.png
    2.5 MB · Katsottu: 32
Mulla tuli ärsyttävästi cb viikkonäytölliseen testiin 1-2 viikoiksi, pitäisi olla jo 2-3 kun menossa 4+6/5+0.

Ja ostin vielä vain yhden testin 🫩😂

Onko muilla kokemuksia siitä, ettei tuo viikkotesti antaisi ihan oikein noita viikkoja. Vai pitäisikö pyytää ta:lta verikokeet...

Mulla tuli ärsyttävästi cb viikkonäytölliseen testiin 1-2 viikoiksi, pitäisi olla jo 2-3 kun menossa 4+6/5+0.

Onko muilla kokemuksia siitä, ettei tuo viikkotesti antaisi ihan oikein noita viikkoja. Vai pitäisikö pyytää ta:lta verikokeet...
Mulla esikoisen aikaan nousi tosi hitaasti, CB testit aiheutti lähinnä pahaa mieltä, mulle antoi alkuun ainakin paljon pienempiä viikkoja

1000013078.jpg
Piti vielä tämmönen testata, kun ei aikaisemmin oo tullut näitä vastaan 🤭 ehkä nyt uskaltaisi CB:n digitaalisenkin hakea

Liitteet

• IMG_20260114_150527.jpg
    IMG_20260114_150527.jpg
    1 MB · Katsottu: 16
Mulla esikoisen aikaan nousi tosi hitaasti, CB testit aiheutti lähinnä pahaa mieltä, mulle antoi alkuun ainakin paljon pienempiä viikkoja
Jep, voin vaan kuvitella. Itse myös seuraan ja luen näköjään testejä kuin piru raamattua 😂

Huoh sentään.

Mikä tuo sun toinen testi oikein on?

View attachment 152032
Piti vielä tämmönen testata, kun ei aikaisemmin oo tullut näitä vastaan 🤭 ehkä nyt uskaltaisi CB:n digitaalisenkin hakea
Nää on minusta jotenkin informatiivisempia kuin pelkkä digitesti 😊 Näkee hyvin viivojen vahvistumista ja kehitystä. Tässä omani alla viikon takainen vasemmalla ja eilisaamuinen oikealla

Liitteet

• IMG_0380.jpeg
    IMG_0380.jpeg
    652.2 KB · Katsottu: 32
Jep, voin vaan kuvitella. Itse myös seuraan ja luen näköjään testejä kuin piru raamattua 😂

Huoh sentään.

Mikä tuo sun toinen testi oikein on?
Muistan joskus itsekin tehneeni samaa 🤭

Toi on rfsun viikkonäytöllinen testi, tarttui Prismasta mukaan oli reilu 5€ kuitenkin vähän CB:tä edullisempi niin uskalsi kokeilla

Nää on minusta jotenkin informatiivisempia kuin pelkkä digitesti 😊 Näkee hyvin viivojen vahvistumista ja kehitystä. Tässä omani alla viikon takainen vasemmalla ja eilisaamuinen oikealla
Ja nää on niin paljon edullisempia, kiva kun on tullu markkinoille 😅 näihin uskaltaa vähän laittaakin rahaa 😅😅

Mä tein onnistuneessa raskaudessa 5+3 ton ja sain vaan 2-3. Sain jörjettömäm stressin jq päätin etten enää ikinä tee noita 🤣 laskelmien mukaan olis pitänyt tulla jo 3+ mut syystä tai toisesta ei tullu ja täysin normi raskaus ja terve tyttö tuli 🙈

Mä tein onnistuneessa raskaudessa 5+3 ton ja sain vaan 2-3. Sain jörjettömäm stressin jq päätin etten enää ikinä tee noita 🤣 laskelmien mukaan olis pitänyt tulla jo 3+ mut syystä tai toisesta ei tullu ja täysin normi raskaus ja terve tyttö tuli 🙈
Ihana kuulla että kaikki meni hyvin. On noi kyllä aikamoinen stressin aihe, jos viikot heittää. Hemmetti sentään 😂😂

Cittarissa oli vissii plussakortilla joku tarjous näistä! Kävin just hakee 2 ku tänään oon ollu 100% varma että tää jäi tähän koko homma 🙃
Täytyykin kattoa oisko meijän lähimmässä mittarissa valikoimissa näitä 🤭

Takaisin