Syyskuisten plussatestien kuvia

Pakko oli testaa hetki sitte tässä tulos. Ja voi elämä mitä hommaa tää alku on. Digitesti käyty ostaa et huomen aamulla teen sen. Kaiketi 3+ pitäis saada näkymään 😄
2-3 näytti. Ehkä sitä joutunee parin päivän päästä tekemään vielä yhden testin 🙂 kierto on välillä heitellyt ni ihan ei ole varmuutta onko jo sen yli 5 viikkoa. Su tai ma uusiks.

Olin ihan unohtanut laittaa tämän tänne, alkuviikosta tehty. Nyt saa riittää minulle testailut, viikon päästä ultrassa nähdään onko siellä ketään 😊
Millä viikoilla sait tämän 3+? Luulen että itse testailen myös tuohon asti, että saan tuon ja sitten riittää.

1000048251.jpg
Tässä jo testiviiva kontrollia vahvempi, mutta digi näytti edelleen 2-3. Ehkä en niihin jaksa enää tuhlata ja yritän vaan unohtaa koko raskauden että aika menee eteenpäin nopeasti😂

View attachment 151893
Tässä jo testiviiva kontrollia vahvempi, mutta digi näytti edelleen 2-3. Ehkä en niihin jaksa enää tuhlata ja yritän vaan unohtaa koko raskauden että aika menee eteenpäin nopeasti😂
Tämäpä 😅 mutta hienosti testi on tummunut. Samoin täällä mut meikä pölö meni tuhlaa rahulia ja testaan tosiaan aika varmasti vasta ma uudestaan. (Kyl on muuten turhan hintavia testejä) Jos ei tuu 3+ ni sit saa olla ja odottelen et pääsen menee alkuraskauden ultraan parin viikon päästä ☺️

Takaisin