Syyskuisten plussatestien kuvia

Pakko oli testaa hetki sitte tässä tulos. Ja voi elämä mitä hommaa tää alku on. Digitesti käyty ostaa et huomen aamulla teen sen. Kaiketi 3+ pitäis saada näkymään 😄
2-3 näytti. Ehkä sitä joutunee parin päivän päästä tekemään vielä yhden testin 🙂 kierto on välillä heitellyt ni ihan ei ole varmuutta onko jo sen yli 5 viikkoa. Su tai ma uusiks.

Olin ihan unohtanut laittaa tämän tänne, alkuviikosta tehty. Nyt saa riittää minulle testailut, viikon päästä ultrassa nähdään onko siellä ketään 😊
Millä viikoilla sait tämän 3+? Luulen että itse testailen myös tuohon asti, että saan tuon ja sitten riittää.

View attachment 151893
Tässä jo testiviiva kontrollia vahvempi, mutta digi näytti edelleen 2-3. Ehkä en niihin jaksa enää tuhlata ja yritän vaan unohtaa koko raskauden että aika menee eteenpäin nopeasti😂
Tämäpä 😅 mutta hienosti testi on tummunut. Samoin täällä mut meikä pölö meni tuhlaa rahulia ja testaan tosiaan aika varmasti vasta ma uudestaan. (Kyl on muuten turhan hintavia testejä) Jos ei tuu 3+ ni sit saa olla ja odottelen et pääsen menee alkuraskauden ultraan parin viikon päästä ☺️

Hellurei!
Liityn listoille, kun tänään sain selkeämmän plussan.

Eilen one stepin erittäin herkällä epäilin vaan viivanpaikkaa (oletetusti dpo 11-12, mulla ei anna ovutestit posia).
71217.jpg
Tänään tein pregcehck + onestep, edellee onstep haalea kyllä. Outoa ko sen pitäs olla erittäin herkkä, ja esikoisella ks testi näytti tässä vaiheessa jo kohtuu selvää viivaa. Kummallinen tää ihmismieli, kun ei malttais oottaa, vaikka ei montaa päivää tartte kärvistellä ni selviää alkaako viivat tummeta.71419.jpg71421.jpg

Takaisin