Beibikuume
Puuhakas puhuja
No niin onJoo on ollut suht korkeet ja jäänyt niistä seulassakin kiinni. On tää yhtä stressiä koko odotus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No niin onJoo on ollut suht korkeet ja jäänyt niistä seulassakin kiinni. On tää yhtä stressiä koko odotus![]()
Joo jos varhaisultrasta selviää niin sitten saa ressata vielä kauemmin sinne nt ultraanNo niin on. Että sitten kun on vu takana niin seuraavaksi saa stressata ja jännittää sitä NT ultraa… ja ties mitä kaikkea sen jälkeen. Osaispa sitä olla vaan ja ottaa rennosti!
Mulla oli täydellinen rypäleraskaus ja hcg nous juurikin aivan pilviin. Selvisi vasta nt ultrassa. Ei ollu kivaa ku siitä tuli kahden vuoden raskautumiskielto ja sitte hcg.ta vahdattiin silmä kovana laskeeko. Mut en muista että mulla ois ollu samalla tavalla pahoinvointia ei ollu edes vuotoja. Mut tosin on siitä jo se 11 vuotta aikaa.Mä tietty heti rupesin kelaan kaikki rypäle raskaudet joissa HCG korkee ja Downin jne. Hitto kun olis jo maanantai![]()
Joo, kyllä se huoli alkaa jo positiivisesta testistä, eikä se huoli omasta lapsesta taida loppua koskaanJoo jos varhaisultrasta selviää niin sitten saa ressata vielä kauemmin sinne nt ultraanSitten rakenne ultra jne jne
![]()